Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - De Sims 4 Seizoen 2 - Status: De stemronde is geopend, stemmen kan tot zaterdag 18

Reacties

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik heb nog niets, en voor 13 maart ga ik ook geen tijd vinden om iets te bouwen. De deadline verlengen moet je speciaal voor mij niet doen, want als het niet deze ronde is waarin ik eruit lig door tijdsgebrek, dan is het de volgende wel. Veel succes iedereen. :)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • DevelyDevely Berichten: 132
    Wat leuk dat het nieuwe BMD seizoen al is begonnen! Ik ben al een tijd niet online geweest...
    Ik vind het een leuke opdracht om mee te beginnen!
    Het lijkt me erg leuk om weer mee te doen, maar twijfel of ik genoeg tijd heb...
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Fijn dat alles volgens schema verloopt @Dnll8445 :)

    @smoesie Dat had je al aangegeven. Maar het kan zijn dat ik de deadline om andere redenen ga verlengen (als zich nog nieuwe deelnemers melden). In dat geval kun je altijd nog kijken of het lukt, dat zien we dan wel als het inleveren gesloten is.

    @Devely Ik wil je best op de lijst zetten hoor :) Als je denkt niet genoeg tijd te hebben voor de eerste opdracht wil ik de deadline wel iets later zetten (ik hoop dat de overige deelnemers daar geen bezwaar tegen hebben). Als je denkt dat je over de hele wedstrijd niet genoeg tijd gaat hebben, dan geldt in principe hetzelfde als bij smoesie, probeer het, en als het niet lukt, dan houdt het op.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik denk dat het sowieso slim is om de deadline te verplaatsen. Als komende week de oproep op facebook komt, hebben eventuele nieuwe kandidaten nauwelijks tijd om iets te maken.
    Ik heb 'm trouwens nog niet voorbij zien komen, die oproep. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Deelnemers: Ik heb, zoals Deborah heeft voorgesteld, de deadline aangepast omdat er waarschijnlijk/hopelijk komende week nog een aantal deelnemers bijkomen.
    De nieuwe deadline voor opdracht 1 is nu: Zaterdag 26 maart om 19.00 uur.

    Dit valt in het paasweekend. Nu kan ik me voorstellen dat je dan op vakantie gaat of druk bent met familiebezoek of paaseieren zoeken, etc. Het inlevertopic open ik waarschijnlijk al aan het begin van die week, dus je kunt voor Goede Vrijdag al inleveren. Ik zal t.z.t. nog een keer vragen of het iedereen gaat lukken met de deadline.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • DevelyDevely Berichten: 132
    Ok, ik doe mee! Als het me qua tijd niet meer gaat lukken, laat ik het weten...Ik vind het eigenlijk te leuk om voorbij te laten gaan!
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Hallo allen, ik kwam er net achter dat ik de restyle opdracht niet af heb kunnen maken, maar gelukkig wel het pakhuis.
    Ik moet alleen afwerken en een presentatie maken.
    Doordat ik nog bezig ben met een 'echte' verbouwing aan mijn eigen huis loop ik wel achter maar hoop deze op tijd af te hebben.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    maart 2016 aangepast
    Als het goed is, komt vandaag de wedstrijd ook op facebook.
    Dus met een beetje mazzel hebben we morgen een hele hoop deelnemers (en concurrentie ;) )

    Edit: Hij staat er! ;)
    Post edited by Deborah on

    Some angels choose fur instead of wings
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @Devely Ik heb je op de lijst gezet :) Leuk dat je meedoet.

    @consuelathefirst De deadline is twee weken verschoven, dus je hebt wat meer tijd. Maar je eigen huis gaat voor natuurlijk :)

    @Deborah Ik zag het! Ik ben wel benieuwd hoeveel deelnemers we erbij krijgen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 84 Denderende Dreumes
    Hee, ben pas sinds dit jaar weer "echt" actief speler van de sims. Ik heb alle game en expansion packs en bijna alle stuff packs (niet: griezelige accesoires en luxe feesaccesoires). Kan ik nog mee doen? En mag ik van alle packs die ik bezit ook alles gebruiken? Of alleen alles van de basis game?

    Liefs Lisa
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @LisaSimLife Natuurlijk mag je nog meedoen! Graag zelfs :) Ik ga je op de lijst zetten.
    In principe mag je alle packs die je in je bezit hebt gebruiken, tenzij ik dat uitdrukkelijk aangeef in de opdracht (dat is voor opdracht 1 niet het geval, daarvoor mag je alles gebruiken).
    Het feit dat je alleen het basisspel nodig hebt is zodat mensen die geen uitbreidingspakketten e.d. hebben ook mee kunnen doen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • cvk5586cvk5586 Berichten: 109
    maart 2016 aangepast
    Hoi. Tijd geleden. Maar ik wil mij ook graag inschrijven voor dit seizoen.

    Ik heb trouwens het Basisspel, Aan het werk
    Post edited by cvk5586 on
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129 Koddige Kleuter
    maart 2016 aangepast
    Hey!!

    Kan ik nog meedoen? Ik zag dit vandaag op facebook voorbij komen en ik vind bouwen echt super leuk :D

    ps. Wauw hier heet ik nog thekattengirl xD DAT is oud!! Mijn ID in de galerij is HappyNisa ;)
    ps2. Heheh ik vergat te melden, maar ik heb het basis spel, "Aan het Werk" en "In de Natuur" (oh en het gratis feestdagenpakket van een tijdje terug)
  • EvilKnijntjeEvilKnijntje Berichten: 1
    maart 2016 aangepast
    Hallo ik wil graag meedoen, heb inmiddels de opdracht zo goed als af (nog even een PowerPoint in elkaar zetten). Ik heb alle Sims 4 uitbreidingen e.d.. Groetjes EvilKnijntje
  • VogeltjemeerVogeltjemeer Berichten: 16
    maart 2016 aangepast
    Heei,

    Leuke wedstrijd!!!
    Kan ik ook nog meedoen? Ik heb alle EP's GP's en movie hangout stuff
  • MadeloonnMadeloonn Berichten: 14
    maart 2016 aangepast
    Hi! Kan ik me nog inschrijven? Ik heb ooit meegedaan aan BMD met de sims 2, lag er toen al in ronde 2 uit, maar vond het wel heel leuk! Ik had wel gelijk een vraag: moet je alle sims uit de wereld verwijderen?

    Ik heb trouwens de sims 4, de sims 4 aan het werk, de sims 4 beleef het samen, wellness, in de natuur, patio en romantische tuin accessoires.. (of zoiets, ben niet zo goed met de namen haha)
    Post edited by Madeloonn on
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    maart 2016 aangepast
    Hoi,
    Ik vroeg me af of het nog mogelijk was om me op te geven? Ik zie mezelf niet als een extreem goede bouwer maar ik vind het wel heel erg leuk en zou toch graag meedoen :-)
    Ik heb twee vragen...
    Wanneer is nou precies de deadline? In het orginele bericht dacht ik dat er 26 maart stond (misschien heb ik gewoon verkeerd gegeken) maar later in de reacties zag ik 13 maart staan... Im weet niet zeker of ik het dan nog ga redden ivm met tijd maar ik ga het zeker proberen.
    Ook wou ik nog even zeker weten dat het toegestaan is om cc te gebruiken want ik had het zien staan maar vragen kan geen kwaad ;-)

    Ik heb wellness day, get togheter, get to work en romantic garden.

    Groetjes Marije


    Post edited by Marijeee on


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • emkooijemkooij Berichten: 16
    hoi
    is het nog mogelijk om in te schrijven?
    ander wil ik graag mee doen

    groetjes esmee
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik zal even voor mijn beurt praten, maar JAH, je kan je nog inschrijven, en JAH de inleverdatum is verplaatst. ;)
    Dus @emkooij, je kan meedoen, @Marijeee je hebt nog zeker 2 weken.
    @Madeloonn, er zijn een hoop tips en handleidingen die je kan bekijken/lezen om het bouwen wat gemakkelijker te maken.
    Kijk anders eens naar de presentaties uit Seizoen 1. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik denk dat het stemmen voor de eerste ronde een heel gedoe gaat worden... :mrgreen:
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    maart 2016 aangepast
    Oh ik zou hier ook graag eens meedoen, maar de vraag is of ik hier die new member status al voorbij ben en uberhaupt kan posten? even checken dus maar... test, 1,2,3 :smiley:

    yay 't werkt! Nu dan maar eens goed kijken naar de reglementen :D Tenminste ik hoop ook als nieuwe member te kunnen deelnemen?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Twiggy, ja hoor. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    maart 2016 aangepast
    Hallo, het klinkt misschien raar als ik zeg dat ik nieuw ben. Maar ik zie dat ik blijkbaar al sinds 2010 hier lid ben. Dat wist ik geen eens haha. Wat erg eigenlijk. Ik zag via de sims op fb deze BMD verschijnen ik heb de eerste grof weg een keer gelezen en dacht ik wacht op de volgende. Weer ben ik erg laat met het zien er van, maar kan ik kan me nig inschrijven zie ik. Tenminste dat hoop ik haha.

    Ik weet niet precies hoe het hier allemaal werkt, maar ik heb in iedergeval alles doorgelezen van jou. Is er naast wat hier allemaal staat nog iets wat ik moet weten. Ik begrrijp dat je uitberijdingen in deze eerste opdracht gebruiken mag? Ik heb aan het werk, beleef het samen, coole keuken accessoires, in de natuur en wellness

    Ohjah hoe werkt dat nou precies met zo,n presentatie maken als ik nog mee mag doen?

    Gr Cynthia
    Post edited by Cynthia_Nienhuis on
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ben je even een paar uurtjes weg... Ga je opeens van 6 naar 16 deelnemers! ;)

    Jullie mogen allemaal nog meedoen, ik heb jullie op de deelnemerslijst gezet. :)

    De deadline voor opdracht 1 is, zoals Deborah al gezegd heeft, 26 maart - het klopt dat deze oorspronkelijk op 13 maart stond, maar omdat we wisten dat er een bericht op facebook geplaatst zou worden, is de deadline aangepast.
    Madeloonn schreef: »
    Ik had wel gelijk een vraag: moet je alle sims uit de wereld verwijderen?
    Het is in principe niet nodig om de Sims die al in de wereld wonen uit te zetten. Als we iets gaan bouwen op een bewoonde kavel, dan moet dat wel voor de Sims die daar wonen, maar ik weet niet of dat nodig gaat zijn. We hebben tenslotte Newcrest en dat is helemaal leeg.
    Marijeee schreef: »
    Ook wou ik nog even zeker weten dat het toegestaan is om cc te gebruiken
    Ja het is toegestaan om cc te gebruiken, tenzij dat uitdrukkelijk wordt aangegeven. Bij opdracht 1 mag je dus cc gebruiken.

    Twiggy schreef: »
    Oh ik zou hier ook graag eens meedoen, maar de vraag is of ik hier die new member status al voorbij ben en uberhaupt kan posten? even checken dus maar... test, 1,2,3 :smiley:

    yay 't werkt! Nu dan maar eens goed kijken naar de reglementen :D Tenminste ik hoop ook als nieuwe member te kunnen deelnemen?
    Het New Member systeem werkt hier niet zo streng als op de Amerikaanse forums, dus in principe kan/mag je alles. Het kan wel zijn dat je je profielfoto niet kunt aanpassen, maar die heb je voor BMD niet nodig ;)

    Ik weet niet precies hoe het hier allemaal werkt, maar ik heb in iedergeval alles doorgelezen van jou. Is er naast wat hier allemaal staat nog iets wat ik moet weten.
    ...
    Ohjah hoe werkt dat nou precies met zo,n oresentatie maken als ik nog mee mag doen?
    Voor zover ik weet staat alles uitgelegd in de eerste posts in dit topic. Ik kan me voorstellen dat het niet altijd volledig duidelijk is, zeker als je niet bekend bent met BMD. Toen ik vorig seizoen meedeed heb ik ook alles tien keer gelezen en daarna alsnog allerlei mogelijke vragen aan Libby gesteld ;). Als je iets specifieks wilt weten mag je het altijd vragen. Ook als je over iets twijfelt, kun je het beter eerst vragen - dat geldt voor iedereen.
    Wat de presentatie betreft, misschien is het een idee om een aantal presentaties van vorig seizoen te bekijken, dan krijg je een beetje een idee van hoe ze er zo'n beetje uitzien.

    Volgens mij heb ik alle vragen nu beantwoord, als er verder nog vragen zijn, dan zie ik ze wel verschijnen :) (of als ik er per ongeluk een over het hoofd heb gezien, stel hem dan nog een keer).

    @smoesie Ik ben bang dat je gelijk gaat krijgen ;) Maar ik denk niet dat iedereen uitgebreide feedback gaat geven met zoveel inzendingen, gelukkig maar, anders wordt het een heel boekwerk!
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    maart 2016 aangepast
    Toch nog vraagjes:
    - Kun je (als je ze hebt) items uit alle packs gebruiken en moet je deze bij je deelname opgeven of enkel de packs waar je content uit hebt gebruikt?
    - Als ik het goed begrijp wordt de volledige lot dus binnen het gegeven budget gemeubileerd en gedecoreerd inclusief het omliggende landschap (voor zover daar bij een pakhuis sprake van kan zijn?

    Excuus als ik hier overheen gelezen heb in de uitleg :)
    Post edited by Twiggy on
  • Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    maart 2016 aangepast
    Hoi ik wil me ook graag nog aanmelden! Kan dat nog? @Caatje28
    Ik heb trouwens alles van de Sims4. En ik vroeg me inderdaad ook af of je alleen de basis dingen mocht gebruiken in deze opdracht.
    Post edited by Caatje28 on
  • Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    Dankjewel MDiana :smile:
    Ik ben heel de nacht door gegaan hahaha. ik heb vandaag maar 1 afspraak heel vroeg ka altijd nog ff in de middag slapen.
    na alles een paar keer gelezen te hebben snap ik het. was idd nuttig om even BMD 1 te bekijken.
    Ik vind het een leuke opdracht ook best uitdagend omdat ik begod niet wist hoe een loft er uit zou moeten zien in een pakhuis.
    ik vind het heel leuk om een atelier er in plaatsen zelf schilder ik namelijk :smiley:
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    maart 2016 aangepast
    Deborah schreef: »
    Ik zal even voor mijn beurt praten, maar JAH, je kan je nog inschrijven, en JAH de inleverdatum is verplaatst. ;)
    Dus @emkooij, je kan meedoen, @Marijeee je hebt nog zeker 2 weken.
    @Madeloonn, er zijn een hoop tips en handleidingen die je kan bekijken/lezen om het bouwen wat gemakkelijker te maken.
    Kijk anders eens naar de presentaties uit Seizoen 1. ;)

    Heel erg bedankt! Nog een vraagje, hoe kan ik de presentaties uit seizoen 1 bekijken? Dit is waarschijnlijk een domme vraag maarja ;-)

    Update, ik heb inmiddels de presentaties van vorig seizoen gevonden :-)

    Toch wil ik nog even voor de zekerheid vragen, de kosten van t huis zelf moeten ook van het budget afgetrokken worden toch? Als je nog snapt wat ik bedoel ;-)



    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Hi, ik wil ook graag mee doen (dat kan nog toch? ) :smile:
  • Ik doe graag mee :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top