Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build my Dream - De Sims 4 Seizoen 1 - Winnares bekend

Reacties

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @MDianaSanders proficiat met je overwinning. Het was echt de moeite waard om te stemmen want al jullie creaties waren mooi. Of wij gaan meedoen met seizoen 2 is afhangelijk wat de Jimmy's willen. Want zij zullen dan onze groep vertegenwoordigen en bouwen. Maar kijken alvast met spanning uit naar je eerste opdracht @MDianaSanders.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Gefeliciteeerd Diana! Ik vond het leuk om zo een seizoen mee te kijken :) Ik wil me in elk geval wel inschrijven voor ronde twee, maar neem rustig de tijd om van je overwinning te genieten!
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Gefeliciteerd Diana! :)

    En dankjewel Libby, ik vond het een erg leuk seizoen en heb veel geleerd (ook van het kijken naar andere bouwwerken).
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @iedereen, heel graag gedaan. Ik vond het erg leuk om het eerste seizoen af te bijten.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Nogmaals bedankt voor de felicitaties :) Even voor degenen die het interesseert, je kunt je vanaf nu inschrijven voor Seizoen 2 van BMD: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770521/build-my-dream-de-sims-4-seizoen-2-inschrijven-geopend
    EA ID: MDianaSims | Simblr
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top