Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[PROJECT] Bed & Breakfast - Bouw mee!

BasSanneBasSanne Berichten: 13
Je hebt vast wel eens gehad dat er bezoek kwam en dat het later werd dan de bedoeling was. Gevalletje de tijd gaat sneller als het leuk is.

Zo had ik dat ook een keer en jammer genoeg hadden mijn Sims geen voldoende slaapplaats om de gasten te laten overnachten. Ja wat doe je dan? Wegsturen?

Onlangs zag ik hier iemand die een prachtige B&B heeft gemaakt. Dit staat daar totaal los van en zal ook zeker geen kopie worden!

DE BEDOELING:
Ik wil met jullie hulp een prachtige B&B maken, die je dan later kan downloaden en zelf kan gebruiken!

Als je mee wilt doen laat je in een reactie weten wat je voor de B&B wilt maken. Hieronder een lijstje met alles wat in de B&B gaat komen:

- 8 slaapkamers
- eetkamer
- grote badkamer (mannen/vrouwen gescheiden) incl toiletten
- keuken
- woonkamer
- bibliotheek/internetcafe
- tuin met oa BBQ
- entree/hal
- huisje voor de eigenaren
- kelder waar plek is voor games

Hoe gaat het "skelet" van het huis eruit zien?
Het zal een kasteel achtige B&B worden met een chique binnenkant. Hou daar dus rekening mee.

Na het bouwen upload je je ontwerp naar de gallerij. Vervolgens plaats je in een reactie de link naar je ontwerp zodat ik deze kan downloaden!

Ter informatie: de kavelgrootte is 64x64

Tijdens het bouwen zal ik uiteraard de voortgang bijhouden en deze plaatsen in dit topic!

Ik hoop dat jullie mee willen helpen! En oh ja, je hoeft echt geen professionele bouwer te zijn ;). Iedereen mag meedoen!

Je kan helaas niks winnen! Het is puur een leuk en vrijwillig project waar je aan mee kunt doen!
Post edited by BasSanne on

Reacties

  • RiekjeRiekje Berichten: 27 Pruttelende Peuter
    Hee!

    Wat een leuk idee :smile:

    Ben je inmiddels al wat gevorderd?

    Groetjes,
    Riekje
  • JoniiJonii Berichten: 4
    Is dit al gelukt :wink:
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Hoi Jonii,

    Ik heb zo het idee dat dit project stil ligt, in ieder geval hier op het forum. De topic starter heeft maar 12 berichten op haar naam staan dus ze is niet erg actief op dit forum. Ik ben (bijna) dagelijks op het forum en zie de topic starter eigenlijk nooit reageren in andere topics.

    Maar je kunt voor jezelf ook een B&B maken en daar eventueel een topic over plaatsen in de Showcase waar je afbeeldingen e.d. kunt plaatsen van creaties die je maakt (hoeft natuurlijk niet eens een B&B te zijn).
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top