Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Meest gestelde vragen

167891012»

Reacties

  • ajaxfan27ajaxfan27 Berichten: 2
    augustus 2015 aangepast
    Mijn SIMS 4 moest bijwerken maar hij is nu bij de 361%! Is dat niet IETS te lang? :/ (Hij is nu ondertussen bij de 778%)
    Ik heb nog een probleempje: Ik wil heel graag iets uit de Galerie downloaden, maar het enige wat ik in de Galerie vind, is dingen die ik zelf heb gemaakt. Volgens mij had ik ergens gelezen dat dat zou kunnen komen door de leeftijd. Kan dat kloppen? Ik ben 12 jaar.
    Groetjes! <3:*
    Post edited by ajaxfan27 on
  • kiara1994kiara1994 Berichten: 4
    kan iemand niall horan maken voor mij pls l335wvsgzmhm.jpg
  • SaySimsSaySims Berichten: 1
    Hoi, ik heb een vraag, ik ben namelijk nieuw in dit Forum, maar hoe start ik een nieuwe discussie? :smile:
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    december 2015 aangepast
    Door naar het gepaste subforum te gaan bij 'Categorieën' (bv. 'De Sims 4 Aan het Werk') en dan rechtsbovenaan op de blauwe knop met 'Nieuwe Discussie' te klikken.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • pubberSpubberS Berichten: 2
    ik heb een vraagje over origin ,
    als ik origin opstart komt er alleen MIJN GAMES op te staan en geen STORE bij mijn broer lukt dit perfect,
    ik heb een oude computer en daar werkt het wel zo met die STORE maar als ik het spel laad dan crasht hij :'(
    weet iemand hoe ik die STORE <3 erbij moet zetten???
  • SixamSixam Berichten: 2
    Mijn sim geeft aan dat ze gespannen is omdat ze te weinig creativiteit heeft gehad. Omdat ik de trait Creativity gekozen heb. Ik heb nooit die trait gekozen?! Daarvoor ook niet ofzo (dat ik hem heb veranderd) Ik heb de trait, zelfverzekerd, perfectionistisch en bro. Kan iemand mij dit even duidelijk maken? wxcxoeowevzf.jpg

  • fennerosefennerose Berichten: 1
    ik heb de sims 4 en steeds als ik hem opstart hangt die steeds een beetje vast. het is niet dat die uren vast loopt maar steeds een paar seconden. kan iemand mij aub helpen?
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    Hey allemaal, ik heb na een paar jaar de sims 3 met alle uitbreidingspakketten weer gedownload. Dit keer op mijn Macbook Pro. De eerste keer toen ik het spel opstartte viel hij uit toen ik bezig was met een huishouden creëren en de tweede keer kon ik mijn eerste sim maken niks aan de hand, toen ik mijn tweede sim maakte werd hij opeens helemaal zwart en kon ik alleen de vorm nog zien. Ik dacht dat dit misschien een klein bugje was maar toen ik daarna een huis had gekozen en ging spelen zag ik opeens allemaal rare felle regenboog kleuren?! Weet iemand misschien hoe ik wel fatsoenlijk kan spelen?
  • AshpeefAshpeef Berichten: 144
    Helaas werkt EA de Sims 3 al een hele tijd niet meer bij als er nieuwe grafische kaarten/chips verschijnen (schandelijk maar waar: zelfs al voor ze de laatste uitbreidingen produceerden!). Dus als je Macbook vrij nieuw is, kan dat heel goed de reden zijn.

    Op het Amerikaanse (Engelstalige) forum is er een aparte sectie voor Mac'ers en een hele sub thread alleen over dit soort grafische problemen en de pogingen om toch te kunnen spelen. Er is een manier gevonden om het spel te laten denken dat het jouw systeem wel ondersteund, maar dat werkt om onduidelijke redenen voor sommigen wel en voor anderen niet. Als je uit de voeten kunt met Engels en niet bang bent voor wat computer-technische kunstgrepen (editing GraphicsCards.sgr en GraphicsRules.sgr) is dit de link:
    forums.thesims.com/en_US/discussion/841989/attn-if-your-game-wont-start-read-here
    (Jammer genoeg werkt het doorlink-systeem niet van dit forum naar het Amerikaanse dus de link tekst even kopiëren en in een nieuw Safari-blad plakken.)
    Ik ben bang dat je op de eerste pagina zult moeten beginnen en door moet lezen tot je jouw specifieke situatie/machine vindt.
    Veel succes!
  • WisteWiste Berichten: 11
    Wat ook werkt voor je macbook is origin downloaden.
    Ikzelf heb ook een mac en ik had hetzelfde probleem. Ik heb al mijn spelletjes op origin gezet en nu speel ik zonder problemen (behalve dat je batterij ontzettend snel leeg is). Origin is handig, want je hebt geen cd-roms meer nodig en in origin zelf kan je ook spelletjes kopen (soms heel goedkoop tegenover de winkel). Ik ben blij dat ik origin ben tegen want nu kan ik tenminste spelen!

    Groetjes!
    Hey allemaal, ik heb na een paar jaar de sims 3 met alle uitbreidingspakketten weer gedownload. Dit keer op mijn Macbook Pro. ..... /quote]
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    Ik had het probleem al gevonden, omdat mijn Macbook Pro sinds 2011 niet meer werkte en hij laatst was gerepareerd had ik de laatste systeem update nog niet... :sweat_smile: Ik heb die uiteindelijk gedownload en nu werkt de sims weer vlekkeloos :blush:
  • rafaellexnrafaellexn Berichten: 3
    Ik ben nog geen 16, maar wil wel graag in de gallerij downloads doen. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    @rafaellexn Door je geboortedatum in Origin te laten veranderen, dat zal je moeten doen door contact op te nemen met EA. Laat hem vervangen door die van bv. een grote broer of zus of een ouder, voor het geval er bv. naar een foto van een identiteitskaart gevraagd zou worden. :p
    http://www.simsexpressie.nl/contact-met-ea.html

    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Natasja28Natasja28 Berichten: 1
    Hallo

    Ik ben momenteel bezig de de levenswens schaaklegende. Als ik nu een hoger geplaatste schaaktegenstander uitnodig krijg ik als melding dat ze aan het werken is en niet weet wanneer ze gedaan heeft.

    Weet iemand hier een oplossing voor?
    Alvast bedankt
  • 63526436352643 Berichten: 16 Pruttelende Peuter
    Hallo,

    Ik weet niet of het hier moet maar waar kan ik een bug melden?
    Mijn sim werkt in het ziekenhuis en telkens als hij een patiënt help schiet deze van het onderzoeksbed af en staat er dan naast, zodat bij elk klein onderzoekje dat ik wil doen de patiënt terug naar het bed moet brengen, hierdoor gaat er best veel tijd verloren en loop ik promotie mis.
    Kan iemand mij hiermee helpen, of vertellen waar ik het kan melden?
  • WisteWiste Berichten: 11
    6352643 schreef: »
    Hallo,

    Ik weet niet of het hier moet maar waar kan ik een bug melden?
    Mijn sim werkt in het ziekenhuis en telkens als hij een patiënt help schiet deze van het onderzoeksbed af en staat er dan naast, zodat bij elk klein onderzoekje dat ik wil doen de patiënt terug naar het bed moet brengen, hierdoor gaat er best veel tijd verloren en loop ik promotie mis.
    Kan iemand mij hiermee helpen, of vertellen waar ik het kan melden?

    Ik heb een probleem met origin en sims 4 via hier gemeld:
    https://help.ea.com/en/the-sims/the-sims-4/?category=report-a-bug

    Misschien vind je hier een antwoord op je vraag waar je het kan melden.

    Groetjes,
    Tina
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top