Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Downloaden werkt niet?!?

xRoukayaxRoukaya Berichten: 5
december 2015 aangepast in De Sims 3
Hallo ik speel de sims 3 nu al een tijde, maar als ik custom content wil downloaden werkt het soms niet. Ik kan dan ook alleen maar Sims3packs dowloaden maar gewoon .package lukt niet. Dat licht vaak ook aan huidskleuren, poses en mods en daarbij kan ik haast alleen van thesimsresource.com dowloaden maar niet van tumblr en andere soorten sites. En dat ligt volgens mij ook aan dat het een .package is. en heel soms staat er dan ook een ander bestand bij en dat lukt wel P.S als je niet weet wat ik bedoel met .package en Sims3Packs dan heb ik een kleine tip bij Sims3Packs staat het logo van de sims en bij .package gewoon een papiertje dat aan de hoek is gevouwen tot een driehoekje en de package verteld me dit: C:\User\Roukaya_2\Downloads\... default F1.0B (1).package Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.
Post edited by xRoukaya on

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2015 aangepast
    Geef me eens links naar wat je wilt downloaden en wat dus niet lukt. Dan kan ik beter met je meekijken en je helpen.

    PS. Kan je wat meer punten gebruiken ipv een hele lange zin. Dat leest echt heel lastig (ik moest het drie keer lezen).

    xRoukaya schreef: »
    bij thesims3.package staat het logo van de sims en bij .package gewoon een papiertje dat aan de hoek is gevouwen tot een driehoekje.
    Je uitleg klopt maar hoe je het noemt niet.

    Het logo: dat zijn Sims3Packs (en niet thesims3.package)
    Het witte blaadje: dat zijn inderdaad .Packages.

    Deze types downloads vereisen een andere manier van installeren.
  • Opties
    xRoukayaxRoukaya Berichten: 5
    december 2015 aangepast
    En b.t.w wat bedoel je eigelijk met dat het een andere manier van installeren heeft, want dat zou ik dan graag willen uit proberen
    Post edited by xRoukaya on
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    xRoukaya schreef: »
    wat bedoel je eigelijk met dat het een andere manier van installeren heeft, want dat zou ik dan graag willen uit proberen
    Waarschijnlijk zit hier inderdaad het probleem

    De download van The Sims Resource is een .Sims3Pack. Deze downloads worden geïnstalleerd via de launcher. Aangezien je aangeeft dat de download van TSR lukt, ga ik ervan uit dat je weet hoe dit moet.

    De download die je noemt van Tumblr is een .Package. Deze downloads moeten MEESTAL eerst uitgepakt worden voordat je het kunt installeren. De download "Plumb-da-bots" heb ik zojuist gedownload en dit bestand moet ook eerst uitgepakt worden. Dit is wat je doet:

    • Pak de download uit zoals beschreven op deze pagina. Lees ook zeker de paragraaf "Weten wanneer downloads uitgepakt moeten worden" zodat je in het vervolg aan het icoon kunt zien of een download eerst uitgepakt moet worden. Ik gebruik het gratis programma WinRAR om bestanden uit te pakken (zie laatstgenoemde link voor een downloadlink).
    • Download en installeer dan de Frameworksetup vanaf deze pagina. Dit bestand sla je op in C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Documents\Electronic Arts\De Sims 3.
    • Pak deze Frameworksetup uit, op dezelfde wijze als waarop je de download hebt uitgepakt.
    • Als je het hebt uitgepakt kun je de Frameworksetup verwijderen. Selecteer het bestand en klik op [DELETE] op het toetsenbord.
    • Nu heb je als het goed is een Mods map in C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Documents\Electronic Arts\De Sims 3. In deze map staat een bestandje en nog twee mappen waaronder de map Packages.
    • Blader nu naar de uitgepakte download. Selecteer het eerste bestand met de muis, houdt [SHIFT] ingedrukt en klik dan op het laatste bestand. Als al de bestanden zijn geselecteerd, klik je met de rechtermuisknop voor de optie Knippen.
    • Blader dan naar de map Packages, klik in een lege ruimte met de muis en kies Plakken.

    Tenslotte nog een paar tips:
    • Scan alles wat je download, ook als je download van sites die jij vertrouwd, eerst met de virusscanner voordat je ze installeert. Klik erop met de rechtermuisknop voor de optie om het bestand te scannen met de virusscanner. Ik gebruik hiernaast ook nog het gratis programma MalwareBytes.
    • Als je alles op je gemak nog eens wilt downloaden, zie dan Downloaden voor De Sims 3. Hier staat hoe je de verschillende soorten downloads kunt herkennen, installeren en verwijderen. Ook staat hier de paragraaf "Foute downloads opsporen". Met CUSTARD Sims3Pack Cleaner kun je foute .Sims3Pack(s) opsporen. Met Delphi's Dashboard tool kun je corrupte .Package(s) opsporen. Beide programma's zijn gratis en werken preventief.


    Als de download is uitgepakt, kun je de download verwijderen.

    l995nyz4cgaz.jpg

    Als je de bestanden eenmaal hebt verwijderd uit deze map - door ze te knippen en te plakken in een andere map - kun je deze map verwijderen. Die is dan leeg en heb je toch niet meer nodig.

    s30kq3i7tp31.jpg



    Hoop dat het zo duidelijk is. Succes ermee.
  • Opties
    xRoukayaxRoukaya Berichten: 5
    Heel er bedankt met dat je hebt geholpen, maar helaas had ik er niks aan hij verteld me nog steeds dit: C:\User\Roukaya_2\Downloads\... default F1.0B (1).package Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    xRoukaya schreef: »
    hij verteld me nog steeds dit: C:\User\Roukaya_2\Downloads\... default F1.0B (1).package Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd.

    Ik vraag me of of we hetzelfde hebben gedownload. Het gaat om deze toch?
    xRoukaya schreef: »

    Als ik het bestand namelijk download, is dit de naam:

    199r5i6vo2hn.jpg

    Heb je op de groene knop geklikt om te downloaden?

    kx0ai98a7ec3.jpg


    Volgens mij heb jij een ander soort bestand dan ik. Het bestand wat jij noemt eindigt al op default F1.0B (1).package . Als ik puur afga op deze naam, is dit bestand al uitgepakt. Maar dan vraag ik me af: waar heb jij dit bestand vandaan? Want als ik die (plum-da-bots) uitpak, zie ik nergens de naam staan die jij noemt. Zo heten de bestanden als de download eenmaal is uitgepakt.

    x1yha4nl5srq.jpg





Log In of Registreer om te reageren.
Return to top