Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Restyle wedstrijd Ronde 3, nieuwe opdracht, iedereen kan meedoen.

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dnll8445 - 3 punten
    Gezellig, warm, sfeervol en mooie kleurencombinaties.

    Consuelathefirst - 2 punten
    Ik was eerst sceptisch over al de verschillende kleuren en motieven die je met elkaar hebt gecombineerd, maar toen ik de inzoom foto van de woon/eetkamer bekeek, kwam ik tot de conclusie dat het best goed werkt. Het is sfeervol, zonder dat al die verschillende stijlen te druk worden.

    Deborah - 1 punt
    Ik vind je tuin eigenlijk best leuk. Voor mij is het vooral de woonkamer die wat gezellig mist. Ik denk dat dat komt door dat witte hout op de vloer, dat maakt het niet warm. Ik vind je keuken trouwens wel erg sfeervol.

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Stemronde is gesloten. Er kan dus niet meer gestemd worden. Alle deelnemers en overige leden van het forum, dank u voor het stemmen. De winnaar is bekend maar voordat we daar bekend maken, het leek ons niet moeilijk wat de opdracht betreft en zijn best wel leuke creaties binnen gekomen. Wat wel jammer is dat aantal deelnemers die zich hebben opgegeven niet hun creatie hebben ingediend. Dat kan best verschillende redenen voor zijn maar nu waren de deelnemers beperkt tot 3 en dat is best wel jammer. Nu de eindstand:

    @Dnll8445 13 punten
    @Consuelathefirst 10 punten
    @Deborah 7 punten

    Dit betekend dus dat de winnaar is geworden:

    @Dnll8445
    Gefeciliteerd en je krijgt een joker die je mag gebruiken als je het volgend opdracht inleverd. Die joker staat voor een vrijstelling van een restrictie behalve de buitenkant van het opject zelf. (Dus de restyle gedeelte van de buitenmuren en dak of daken.)

    Nu mag @Dnll8445 het volgend object kiezen en een opdracht erbij plaatsen. Let wel, het moet wel een restyle opdracht zijn.

    Succes en wij wachten met spanning het volgend opdracht af. wwr2h03hq11w.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Van harte gefeliciteerd @Dnll8445!

    En ik ben heel benieuwd naar de volgende opdracht. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @Dnll8445 Gefeliciteerd en heel veel succes met het verzinnen van de volgende restyle opdracht.... :)
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Dank jullie wel! Ik ga er eens over nadenken. Jullie horen deze week van me :D
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Na een drukke week vol rapport gesprekken toch nog even tijd gevonden om te simsen :)

    Maak kennis met Samuel en Serena Hendrikx. Hun welgestelde vader heeft ze de grote Hendrikx villa uitgeknikkerd en een eigen optrekje voor ze gekocht.
    Samuel is een echte workaholic, terwijl Serena het feestbeest is! Als dat maar goed gaat...
    vv212f4hlc7i.png

    erucb94ljwue.png

    Om het samenwonen zo soepel mogelijk te laten verlopen heeft Pa Hendrikx een optrekje gekocht met aparte voordeuren. Dit moet ook zo blijven!
    Serena en Samuel willen best een ruimte delen, maar zijn erg gesteld op hun privacy.

    bvl90xgub5zz.png

    Pa heeft ze een flinke zak geld meegegeven en de vrije hand met de verbouwing. Alleen de buitenmuren moeten blijven staan. En de aparte voordeuren ook. Hieronder de plattegronden van de beneden verdieping, de eerste verdieping en een kleine kamer op de tweede verdieping waar nog niets mee gedaan is. Deze mag je wel gebruiken!


    poolronj75tk.png

    5b1z3m5gchp2.png

    2gy4wvjkqgin.png

    Nog even de eisen op een rijtje:
    • buiten muren moeten blijven staan
    • het huis moet 2 voordeuren hebben
    • budget speelt geen rol
    • er mogen dowloads gebruikt worden
    • tuin en binnenmuren mogen worden aangepast
    • ramen en deuren mogen worden aangepast

    Je kunt de creatie als het goed is vinden als je mijn origin id gebruikt in de zoekfunctie: Dnll8445 of zoekt op villa hendrikx. De tweeling is ook te downloaden onder mijn naam.

    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Oké, tot wanneer kan je creatie inleveren? Leuk opdracht. wfw4k13oxv6q.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Goeie vraag... Is 24 december een idee? Dan hebben we een maandje de tijd...
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @Dnll8445 Hele leuke opdracht, ik ga 'm nu downloaden... :smiley:
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2015 aangepast
    Restyle en ook verhaal aangepast. In dit huisje woonde een nazaat van Heinrich Baron von Würzburg, Elizabeht Barones von Würzburg. Zij is op 98 jarige leeftijd gestorven en nu erven haar twee kleinzonen dit huisje. Zij besluiten dan ook hier te gaan wonen en deelde dit huisje dan ook in in 2 aparte apartementen. Alleen de tuin en het zwembad doen zij samen het onderhoud. Het huisje is te downloaden onder de naam Atlantis 321, ID DerTollerJimmys. Dit is dus onze groeps inzending voor de wedstrijd.

    Aanvulling;
    Er zijn twee foto's toegevoegd want er ontbrak het tweede apartement. Verder mogen jullie uit onze inspiratie putten en aantal zaken rustig overnemen. Wij doen mee voor de gezelligheid en winnen is voor ons minder belangrijk, maar meer ervaring opdoen en leren van andere ideeën dus succes allemaal en moge de beste winnen.

    2e Aanvulling;
    Onze groep heeft een keuze gemaakt welke foto's moeten blijven. Zullen het reduceren tot vijf in totaal.
    vmsr9hcvz8vm.gif


    tehkps76156t.png
    eksecubameqr.png
    rzjbiko9tror.png
    vwo6pe943dtl.png
    wt9b1mha2daf.png



    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis Ik wil niet vervelend doen, maar was het niet zo dat je max 5 foto's mocht plaatsen? :#
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2015 aangepast
    Dat klopt, goed dat je ons daar aan herinderd. Zullen het reduceren tot maximaal 5 foto's.

    V EDIT @Consuelathefirst Hebben de foto's gereduceerd tot een totaal van 5.

    Alex.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Euh, ik vind dat met die 5 foto's helemaal niet prettig, maar het mocht toch ook 1 presentatie zijn?

    Some angels choose fur instead of wings
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    november 2015 aangepast
    @Deborah ik ben het met je eens dat 5 foto's niet voldoende zijn om een goede weergave van je restyle opdracht te maken.
    Voor mij mogen het er ook meer zijn, maar dan moet dat voor iedereen duidelijk zijn toch? :)

    @jimmyatlantis kan ik mij goed in vinden :smile:
    Post edited by consuelathefirst on
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Aangezien nu @Dnll8445 de wedstrijd organiseert, kan die bepalen of er meerdere foto's mogen zijn of dat er een presentatie gegeven mag worden. Maar zijn wel met jullie eens @Deborah en @consuelathefirst. Dus wat ons betreft mogen er best meer foto's geplaatst worden en of presentatie, maar @Dnll8445 heeft hier het laatste woord erin.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik als stemmer vond die 5 foto's juist wel prettig. Het maakte het voor mij laagdrempelig om een stem uit te brengen (een verademing als je kijkt naar BMD waar je door veel foto's/dia's heen moet bladeren om je stem te kunnen uitbrengen). Nu waren er maar een paar deelnemers dus als het dan meer foto's zijn blijft het nog steeds redelijk laagdrempelig. Maar als er veel mensen meedoen, wordt de drempel toch weer wat groter, vooral als je ook nog feedback wilt geven (wat veel deelnemers volgens mij waarderen).
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik heb er even goed over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen om het bij 5 foto's te laten.
    Dit om meerdere redenen. Ten eerste is het zo afgesproken tijdens de eerste inlevering en ik vind het jammer om regels per inzending aan te passen en ten tweede vind ik het wel overzichtelijk met maar 5 foto's. Ik vond het ook heel moeilijk hoor! Maar je werd als maker wel gewdongen heel kritisch naar je foto's te kijken en de echt mooie dingen er goed uit te zoeken.

    Dus als ik het mag bepalen dan blijven het 5 foto's per inzending.
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2015 aangepast
    @Dnll8445 Oké, dan is het duidelijk voor iedereen. Die gene die de wedstrijd organiseert bepaald dus houden we het op 5 foto's. Wij doen niks meer veranderen aan onze inzending maar wil men toch volledig bekijken, is te downloaden onder Atlantis 325 ID Origin; DerTollerJimmys. Meedoen is voor ons belangrijker en leuker dan winnen. Moge de beste winnen.

    Jimmy von Beauluna.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Help! Zijn er nog deelnemers of is iedereen druk bezig met de kerstdagen? jpwl4ooczmqm.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis ik heb na de nieuwe uitbreiding al mijn downloads eruit gehaald, omdat er een aantal downoads niet meer goed werkten.
    Ik moet dus opnieuw beginnen met de laatste opdracht. Ik hoop dat ik volgende week mijn restyle opdracht klaar heb :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Eh ik heb nog geen tijd gehad.
    Wellicht heb ik met kerst nog een gaatje. ;)
    Moet wel de inleverdatum verschoven worden.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    inleveren na de kerst doen? Wat is dan handig? 28 december ofzo?
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @Dnll8445 fijn dat het verschoven wordt... ik had er nog geen tijd voor gehad en ga er vandaag aan beginnen. :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik heb het huis net gedownload, en ben het nog eens aan het lezen.
    Ik heb wel een paar vragen.

    Samuel en Serena Hendrikx, zijn dat broer en zus? Omdat pa ze het huis heeft uitgeknikkerd.
    En hebben we een (onbeperkt) budget?
    En in welke wereld moeten we ze zetten? Ik heb geen idee waar ik ze nu in heb gezet, maar het is volgens mij een van de oudste werelden.
    Het kavel waar ik ze heb gepland heet origineel "Koopjesboog".

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Deborah schreef: »
    Ik heb het huis net gedownload, en ben het nog eens aan het lezen.
    Ik heb wel een paar vragen.

    Samuel en Serena Hendrikx, zijn dat broer en zus? Omdat pa ze het huis heeft uitgeknikkerd.
    En hebben we een (onbeperkt) budget?
    En in welke wereld moeten we ze zetten? Ik heb geen idee waar ik ze nu in heb gezet, maar het is volgens mij een van de oudste werelden.
    Het kavel waar ik ze heb gepland heet origineel "Koopjesboog".

    Samuel en Serena zijn inderdaad broer en zus. Het budget is onbeperkt en het huis mag overal staan :)

    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Ik heb vanmiddag 4 foto's erop gezet en ik kreeg de melding dat het goedgekeurd moest worden voor plaatsing, dus als het goed is komt het er aan....
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    december 2015 aangepast
    ^ Als je dat bericht krijgt wordt je post nooit geplaatst, dus ik zou het nog eens proberen.

    v: Misschien als je eerst één foto plaatst en daarna je bericht bewerkt om de rest te plaatsen? Ik geloof dat het wel vaker gebeurt als iemand meerdere foto's tegelijk wil plaatsen, maar weet het niet zeker.
    Post edited by Meliszie on
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    december 2015 aangepast
    @Meliszie dank je wel voor de tip... ga het gelijk doen.

    Edit 1:Heb het opnieuw gedaan en iedere keer, voor de zekerheid concept opgeslagen.
    Komt er nog steeds niet op

    Edit 2: 'Your comment will appear after it is approved'...
    Ik geef het even op :p
    Post edited by consuelathefirst on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2015 aangepast
    Buitenkant, met klein beetje kijk op de voor en achtertuin.
    yis8osw0nexb.png

    Plattegrond van de begane grond, leefruimte van het "Feestbeest".
    6wcgpdvkhs0j.png

    Plattegrond van de eerste etage, leefruimte van de "Nerd".
    nbrchvfkw8xk.png

    Plattegrond van de extra kamer, een heuse spa!
    ninvg2v2ql8k.png


    Wel jammer dat ik maar 5 foto's mag plaatsen.
    Ik heb een keuze moeten, het boudoir van het "feestbeest" dan maar.
    pmfa9cp9hayn.png



    Some angels choose fur instead of wings
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Achterkant van de tuin is aangepast voor de feestjes van Serena.
    1ew555erkp1s.png

    Het appartement van Serena grenst aan de tuin.
    789wffn85r4c.png

    Het appartement van Samuel is echt voor de vrijgezellige ambitieuze man.
    Subtiele verwijzingen van zijn prestaties zijn aanwezig ;)
    i64o27ysbld5.png

    Paps heeft nog één keer zijn portemonnee getrokken om een buitentrap te plaatsen.
    Hierdoor kan Samuel zijn woon/werkkamer bereiken zonder dat het appartement ruimte in hoeft te leveren.
    4jgoqujx2tfx.png
Deze discussie is gesloten.
Return to top