Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Studententijd

hooi,
ik heb de sims 3 al een tijdje en soms doet hij normaal en soms stotterd hij een beetje, mijn vraag is kunnen jullie op de details uitleggen wat je ervan vond en wat je er mee kan? :mrgreen:

bijvoorbeeld heb ik een paar vragen:
kun je dronken worden?
moet je een kamer delen?
mag je je kamer zelf inrichten?
hoe gaat het studeren?
kun je meerdere sims spelen in het studenten huis?

vergeet niet de vragen én de details te vertellen.....
ik heb hem voor 15,00 op marktplaats gezien... dus de prijs daar ligt het niet aan, wel wil ik nog graag weten of jullie het de originele prijs waard vonden.

Reacties

  • xmoontjuhx74xmoontjuhx74 Berichten: 47 Pruttelende Peuter
    november 2013 aangepast
    Ik heb het spel voor €30,00 gekocht bij mediamarkt, bij dixons vind je hem voor dezelfde prijs. Ik blijf het enorm duur vinden, maar ik vind het nog altijd één van de beste uitbreidingen. Ik heb lang niet alle uitbreidingen dus daarom vind ik het het waard om zo héél af en toe een uitbreiding van onder de €40 te kopen. Anders had ike ven gewacht tot hij goedkoper was geworden.

    kun je dronken worden? Nee

    moet je een kamer delen? Kun je zelf uitmaken, er zijn privékamers, maar het maakt eigenlijk allemaal niks uit, je voornaamste bezigheid op je kamer is slapen.

    mag je je kamer zelf inrichten? Hij is vooringericht, maar je kunt het veranderen.

    hoe gaat het studeren? Je kiest een van de zes studies uit, hoe lang je erover wilt doen en hoe intensief je ermee bezig wilt zijn. Als je sim van tevoren een voorsprong heeft op die studie door bepaalde vaardigheden te trainen, je hem zo lang mogelijk voor zoveel mogelijk punten laat blijven (wat goed te doen is), kun je in 1x je graad halen, anders moet je nog een keertje terug naar de universiteit. Maandag en woensdag volg je een aantal vakken (afhankelijk van de intensiteit die je hebt gekozen) en op dinsdag en donderdag volgt je sim of een lezing of een praktijkoefening. Vrijdag zijn de examens en dan is één semester afgelopen. Net zoals in de Sims 2 moet je Sim een soort balkje zien te vullen en hoe hoger het balkje, hoe hoger de cijfers. Je kunt dat met de verplichte dingen doen die ik net noemde of door thuis aan de vaardigheden van je studie te werken of uit je boekje te studeren.

    kun je meerdere sims spelen in het studenten huis? Je speelt de sims die je hebt meegenomen, en ik denk dat het maximaal 8 sims zijn. Je hoeft dus niet sim voor sim naar de universiteit te komen :). Je huisgenoten zijn onbestuurbaar.
  • Loes4LifeLoes4Life Berichten: 3
    april 2018 aangepast
    .
    Post edited by Loes4Life on
  • SimAntjeLoveSimAntjeLove Berichten: 43
    november 2013 aangepast
    Dankje!!!! Ik heb hier veel aan!
    Ik heb het nu en eerlijk gezegd zag het er niet als op het filmpje uit, maar hij is wel heel erg leuk! Ik ben met 2 Sims er naartoe gegaan, 1tje om heel heel veel te leren en de ander wat minder en naar feestjes te gaan. Ik heb het meeste aan een smartphone, zo fijn! Eindelijk niet meer dat oude verrotte mobieltje, ik hoop dat je aan deze review iets hebt,
  • xmoontjuhx74xmoontjuhx74 Berichten: 47 Pruttelende Peuter
    november 2013 aangepast
    SimAntjeLove schreef:
    Dankje!!!! Ik heb hier veel aan!
    Ik heb het nu en eerlijk gezegd zag het er niet als op het filmpje uit, maar hij is wel heel erg leuk! Ik ben met 2 Sims er naartoe gegaan, 1tje om heel heel veel te leren en de ander wat minder en naar feestjes te gaan. Ik heb het meeste aan een smartphone, zo fijn! Eindelijk niet meer dat oude verrotte mobieltje, ik hoop dat je aan deze review iets hebt,

    Des te beter :D Ben er alleen achter gekomen dat sap een soort vervanging voor alcohol is, maar in plaats van dronken word je hyperactief haha :P.
    Ik wil zelf ook graag Studententijd.
    Lijkt me super leuk!!
    Wat vinden jullie van Studententijd?
    Alvast bedankt!

    P.S Ik ben nieuw hier, dus hebben jullie daar nog tips over?
    P.P.S Ik zal het ook op prijs stellen als jullie vrienden willen worden

    Ik vind het persoonlijk een van de beste uitbreidingen, omdat je er zoveel meer mee kunt. Die één of twee extra eigenschappen zijn bijvoorbeeld erg leuk :). Ik vind het wel aan de dure kant, maar wel een van de uitbreidingen waar je het meest aan hebt. Misschien een Sinterklaascadeautje? ;D
    Ik heb je al toegevoegd :). Om te beginnen is er een forumonderdeel waar je jezelf kunt voorstellen, je kunt er zeggen dat je open staat voor vriendschapsverzoeken. Als je Showtime hebt kun je ook in het forumdeel algemeen bij de vraag over vrienden voor simport je naam melden en de mensen uit de lijst toevoegen (dat laatste kan natuurlijk ook als je geen Showtime hebt ;) ).
  • Lisa146167Lisa146167 Berichten: 2
    SimAntjeLove schreef: »
    hooi,
    ik heb de sims 3 al een tijdje en soms doet hij normaal en soms stotterd hij een beetje, mijn vraag is kunnen jullie op de details uitleggen wat je ervan vond en wat je er mee kan? :mrgreen:

    bijvoorbeeld heb ik een paar vragen:
    kun je dronken worden?
    moet je een kamer delen?
    mag je je kamer zelf inrichten?
    hoe gaat het studeren?
    kun je meerdere sims spelen in het studenten huis?

    vergeet niet de vragen én de details te vertellen.....
    ik heb hem voor 15,00 op marktplaats gezien... dus de prijs daar ligt het niet aan, wel wil ik nog graag weten of jullie het de originele prijs waard vonden.

    Als je hem op marktplaats koopt is de productcode al gebruikt dus dan kun je hem niet spelen. Op game sync kun je hem digitaal kopen en kun je hem meteen installeren, daar is ie rond de 17 euro

  • SimAntjeLove schreef: »
    hooi,
    ik heb de sims 3 al een tijdje en soms doet hij normaal en soms stotterd hij een beetje, mijn vraag is kunnen jullie op de details uitleggen wat je ervan vond en wat je er mee kan? :mrgreen:

    bijvoorbeeld heb ik een paar vragen:
    kun je dronken worden?
    moet je een kamer delen?
    mag je je kamer zelf inrichten?
    hoe gaat het studeren?
    kun je meerdere sims spelen in het studenten huis?

    vergeet niet de vragen én de details te vertellen.....
    ik heb hem voor 15,00 op marktplaats gezien... dus de prijs daar ligt het niet aan, wel wil ik nog graag weten of jullie het de originele prijs waard vonden.

    vraag 1 weet ik niet

    vraag 2 weet ik ook niet

    vraag 3 je moet je kamer niet deel ma je moet er wel slot op zetten op u deur of op u bed als je op klikt zie je dat verschijn

    vraag 4 ja je mag je kamer in richt zo als je zelf wil ma best is als je spul neem die kan gebruik voor u vak die je doe

    vraag 5 het studeren ga als je in bezit heb sta boek of iets anders je kan ook doen via de pc klik op studeren of je kan dan lokaal gaan voor student bespreken

    vraag 6 neem je speel met je 1 sims de jou die je dan sturentijden stuur en dat is dan.

    zelf heb ik hem in de media markt gekocht vertrouw niet om dat je niet weet of hij beschadig is of niet.

    vriendelijk groeten
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Koop nooit iets van de markplaats wat betreft games of cd. Die zijn al gebruikt en inderdaad kan je de code dus ook niet meer activeren. Het is wel een leuke uitbreiding en wij als groep hebben ons eigen studenten huis gemaakt en zelf ingericht want dat kan ook als je voldoende saldo hebt. Meestal kan je kiezen welke sims naar de universiteit gaan en als je gekozen hebt gaat het spel verder met studenten tijd en je huisgenoten die niet mee gaan blijven actief in het spel op de achtergrond maar daar heb je dan geen invloed op zolang je op de universiteit bent.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top