Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims 2 Ultieme Collectie bug

KingKing Berichten: 10 Pruttelende Peuter
Hoi,
Ik heb al sinds ik de Ultieme Collectie heb geïnstalleerd een bug, waar waarschijnlijk wel meerdere mensen last van zullen hebben.
Ik gebruik soms een cleaner voor mijn computer die onnodige bestanden verwijderd, omdat het wel nodig is bij mijn computer. Als ik klaar ben ermee en ik Sims 2 wil gaan opstarten geeft hij een foutmelding aan. Hij zegt dan dat er een bestand wordt verwijderd en dat hij daardoor dus niet meer kan opstarten. Ik heb de Ultieme Collectie al eens geïnstalleerd op m'n zus haar computer en op die van mijn vriend. Allebei gebruiken ze een cleaner, andere cleaners dan die ik heb en zij hebben deze fout ook.
Iemand anders nog last van deze fout? En weet iemand misschien een manier om dat bestand onverwijderbaar te maken of iets wat het kan vervangen?

*Ik weet niet hoe het bestand heet, want ik heb Sims 2 al een tijdje geleden verwijderd en als ik daar dan weer achter wil komen dan moet ik hem weer opnieuw installeren en dat duurt gewoon allemaal iets te lang.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Probeer het spel eens te repareren. Klik met de rechtermuisknop op de gametegel voor deze optie. Ik heb ook wel eens gehad dat mijn spel niet meer wilde starten. Weet niet meer wat de precieze foutmelding was, misschien ook een missend bestand (ook ik gebruik regelmatig ccleaner). Na het repareren werkte het spel weer. Deze optie controleert al de lokale bestanden op je computer tegenover al de bestanden die Origin op hun servers hebben staan. Als er corrupte bestanden op de computer worden aangetroffen, missende bestanden of andere onregelmatigheden, dan worden deze (missende) bestanden vervangen door de bestanden op de servers of opnieuw gedownload.
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2015 aangepast
    Johan heeft de Sims 2 op de kop kunnen tikken voor slechts 5 euro en hij heeft het spel geïnstalleerd. Wat wij als groep hebben gehoord van Johan is dat het basisspel echt wel completer was als nu de Sims 4. Dus inderdaad had je in het verleden of vorige versies meer spulletjes en variaties. Dus in feite komt de Sims 4 bekaaid mee af. Maar de Sims 2 heeft daar tegen weer het game play. Goed, wij moesten lachen toen we dat zagen. Nostalgie, was het echt zo erg gesteld met Sims creëren? Jongens dan zijn wij wel verwend met de Sims 4 als je het gameplay op hanteert. Goed, Ons ervaring is best wel lachen maar Sims 2 heeft wel een heel grote voordeel. Zelf je wereld creëren en zo heeft iedere uitgave wel voor en nadelen. Maar Sims 2 mogen Johan en Jimmy Otto samen verder spelen, maar wij gaan wel voor de Sims 4 en soms ook Sims 3. Het gehele spel draait vlot en goed op onze systemen en zelfs Alien 4.0 accepteert dit wat over de datum game. Dus niet alles is kommer en kwel. o:)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    november 2015 aangepast
    Ik kreeg zojuist ook deze melding. Ik ga nu Libby haar tip proberen. (ik gebruik trouwens ook CCleaner - ook op aanraden van Libby ;) )

    *Edit; Yaay werkte!
    Post edited by d13ntjuh on
    2nv5lie.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top