Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

JimmyAtlantis restyle wedstrijd inschrijving.

2»

Reacties

  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    jimmyatlantis schreef: »
    Dan gaan we een nieuwe versie bouwen die cc versie vrij is en zonder inrichting.
    Je kan nu opzoeken Origin ID DerTollerJimmys en objecten Atlantis 1007 en Atlantis 1009 downloaden. Deze twee varianten zijn zonder cc en in tegenstelling tot eerdere berichten mogen nu de ramen en deuren wel aangepast worden. Alleen de buiten muren en dak niet. Kavel is 40x20 dus veel ruimte voor tuin ontwerp. Zwembad mag je niet veranderen. Die twee huisjes zijn ongemeubileerd omdat daarin toch de deelnemers zelf hun eigen stijl gaan inrichten. Binnenmuren mogen wel veranderd worden maar de inrichting moet wel intact blijven. Deelnemers heel veel succes. B)


    Wederom bij mij verwarring; Zie ik het nu pas of is dit nieuw dat het zwembad niet verandert mag worden?



  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik heb het zwembad ook al veranderd...
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Dnll8445 schreef: »
    Ik heb het zwembad ook al veranderd...

    Ja, ik ook dus...
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2015 aangepast
    Hmmm dan mag iedereen het zwembad veranderen. Dus zwembad mag veranderd worden. Die regel is inmiddels doorgehaald. o:)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    jimmyatlantis schreef: »
    Hmmm dan mag iedereen het zwembad veranderen. Dus zwembad mag veranderd worden. Die regel is inmiddels doorgehaald. o:)

    Hahaha Jimmyatlantis; wat ben je toch meegaand :smiley:

  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    jimmyatlantis schreef: »
    Hmmm dan mag iedereen het zwembad veranderen. Dus zwembad mag veranderd worden. Die regel is inmiddels doorgehaald. o:)

    Hahaha Jimmyatlantis; wat ben je toch meegaand :smiley:

    In jullie voordeel anders wordt het verwarrend voor iedereen. En het moet voor jullie leuk blijven. :p

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    1 oktober sluit de inschrijving voor de wedstrijd. Als er nog mensen zijn die mee willen doen geef dit eventjes door voor 1 oktober. Vanaf 8 oktober kan men de creatie inzenden.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Vanaf nu is de inschrijving gesloten. Er kan niet meer voor de wedstrijd ingeschreven worden. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2015 aangepast
    @Deborah
    @Dnll8445
    @Smoesie
    @Consuelathefirst
    @sprenkels

    Dit zijn voor zover wij weten de deelnemers. Zij kunnen vanaf nu hun creaties inleveren. Mochten wij nog mensen vergeten hebben meldt dit even zodat de lijst aangepast kan worden. B)
    Craties en presentatie kunnen ingeleverd worden op het volgend topic:

    Deelnemerslijst restyle wedstrijd Atlantis 1001 en inzendingen.

    Deelnemers, heel veel succes met jullie creatie. o:)


    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ik zag dat je zojuist een topic hebt geopend en ik moet echt even reageren. Nu ga je weer terug naar drie topics voor één forumspel?
    (je hebt er net één laten sluiten). Mijn georganiseerde geest kan dit niet goed bolwerken. Ik vind het sowieso lastig om te zien dat niet iedereen zo gestructureerd te werk gaat als ik. Heb je nog iets gedaan met de feedback die je mij toen vroeg want dat zie ik toch nergens terug. Ik had jouw topics graag onder handen genomen om de informatie te ordenen, beter te organiseren en op te maken wat de overzichtelijkheid ten goede komt. Voor het geval dit niet overkomt, dit gaat meer over mij dan over jou. ;) (wat niet wegneemt dat mijn advies waardevol kan zijn, vooral als het om organiseren gaat want dat kan ik erg goed).
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Dit en waarin je de creaties kan inzenden zijn de topics. Als er een teveel is is gewoon een teveel daarmee zijn wij ook mee eens. Gaan eventjes uitzoeken want volgens ons lopen de communicatie tussen ons in de groep ook niet echt perfect. :(
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik ben niet zo georganiseerd als @SimLibby, maar ook ik krijg jeuk van deze topics. ;)
    Ik mis de duidelijkheid, overzichtelijkheid, de regels, afspraken, opdrachten etc.

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2015 aangepast
    Even alles ter verduidelijking, er zijn maar twee topics. Restyle wedstrijd inschrijving. (Deze topic) en Deelnemerslijst restyle wedstrijd Atlantis 1001 en inzendingen. Dat zijn de enige topics die wij gebruiken. Alle anderen topics zijn niet van toepassing.

    Regels zijn verder aangevuld. Lees regelmatig updates door.

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2015 aangepast
    Jimmy, het is het handigst als je al de regels e.d. altijd opneemt in de beginpost en ook daar bijwerkt (dan hoef je alleen een bericht te plaatsen dat de regels zijn aangevuld of iets dergelijks). Nu plaats je in ieder topic regelmatig regels, deelnemerslijst, etc. in verschillende berichten in dat topic en staat al die informatie dus her en der verspreid in het gehele topic ipv alleen overzichtelijk in de beginpost.

    Ook heb je meerdere opmaak tools tot je beschikking zoals vetgedrukt (handig voor koppen), opsommingstekens (bullets of nummering) en kun je kleuren gebruiken dmv de BB code als je bepaalde stukken tekst wilt benadrukken (bijv. de deadline). Je moet er met de opmaak uiteraard geen circus van maken maar als je het subtiel doet, lezen berichten met een duidelijke opmaak over het algemeen makkelijker (en prettiger). Vooral als het om lange lappen tekst gaat. Zie voor een voorbeeld van een m.i. duidelijke opmaak de beginposten van "mijn" BMD topics (en hoe ik binnen deze topics link naar het andere topic of berichten binnen de topics). Ik heb ook een paar sticky's in verschillende subfora die je desgewenst kunt bekijken. Ook daar gebruik ik een duidelijke opmaak om de informatie te organiseren.



    EDIT:
    Ik heb dit bericht , vanaf dit punt, een paar keer bewerkt maar weet niet of je dit gezien heb vandaar deze rode zin.


    Opmerking: vetgedruktheid gebruik je om bepaalde stukken te benadrukken. Als je alles vetgedrukt maakt, ga je voorbij dat doel en dat leest net zo ongemakkelijk als niets vetgedrukt maken (het effect is hetzelfde en je wilt juist dat het effect anders is, daarom maak je sommige tekst vetgedrukt.

    Jouw vorige bericht kun je bijvoorbeeld zo opmaken (merk je het verschil met jouw bericht).

    Creaties uploaden
    Alle deelnemers kunnen hun creatie van Atlantis 1001 uploaden in de topic deelnemerslijst restyle wedstrijd Atlantis 1001 en inzendingen.

    Regels
    • Je mag alles naar eigen smaak inrichten behalve de buitenkant van het gebouw.
    • Zwembad mag aangepast worden alsook de tuin.
    • Je mag maximaal 3 creaties inzenden en van elke creatie vijf foto's plaatsen.
    • Prestatie Presentatie geven mag maar is niet verplicht.

    Stemming
    • Na de sluitingstijd kan er door iedereen gestemd worden.
    • Je mag drie stemmen uitbrengen: 3 punten voor het beste ontwerp, 2 Punten voor op een na het beste ontwerp, 1 Punt voor is wel goed maar net geen winnaar. Stel je hebt drie creaties ingediend en twee van de drie eindigen in de top 3. Dan mag alleen de beste creatie verder meedoen met de finale stemming. De winnaar daarvan wint het spel en mag dan zijn of haar object uitkiezen voor restyling.
    • De beste creatie van de deelnemer gaat verder naar de finale ronde.
    • Stemming is rond november en daarna de finale stemmingsronde.
    • Bij gelijke stand bepaald de organisator de winnaar.

    Prijzen
    De winnaar mag de volgende restyling wedstrijd organiseren en verdiend een joker (zie verderop).

    De Joker
    • De joker mag ingezet worden met het volgende object bouwproject
    • Met de joker ben je vrijgesteld van bepaalde voorwerpen of heb je privéleges privileges.




    Ik heb wel wat vragen:
    1. Vrijgesteld van welke voorwaarden (joker)?
    2. Welke privileges (joker)?
    3. Stel iemand levert maar één creatie in, dan heeft deze deelnemer statistisch dus minder kans door te gaan naar de finale dan een deelnemer die besluit drie creaties in te leveren (aangezien van deze drie creaties de beste doorgaat). Kun je dan ipv de regel "maximaal 3 creaties inleveren" niet beter één lijn trekken? Of iedereen levert drie creaties in, of iedereen levert er één in.

    Als ik je goed begrijp zijn er dus twee stemmingen ACHTER ELKAAR: eerst stemmen welke creaties naar de finale moeten en daarna nog een keer stemmen om de winnaar te bepalen. Waarom is dit zo? Dit lijkt me een extra en onnodige stemronde. Waarom niet meteen stemmen voor de winnaar? Dat heeft er vast mee te maken dat deelnemers maximaal 3 creaties mogen inleveren en hiervan de beste bepaald moet worden om door te gaan. Volgens mij kan het allemaal wat eenvoudiger, ook dat stemmen.
    Post edited by SimLibby on
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2015 aangepast
    @SimLibby Wij gaan dit zeker bekijken. Hebben trouwens ontdekt dat inderdaad nog een topic is maar die werd al maanden niet meer gebruikt. Dus is onze dank groot voor je oplettendheid. Hebben je bericht gelezen en zullen je advies opvolgen. Blijkbaar is organiseren niet echt ons stekste kant maar zijn in elk geval blij dat anderen ons hiermee willen adviseren. ixplpahfzzp6.gif
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    SimLibby schreef: »

    Ik heb wel wat vragen:
    1. Vrijgesteld van welke voorwaarden (joker)?
    2. Welke privileges (joker)?
    3. Stel iemand levert maar één creatie in, dan heeft deze deelnemer statistisch dus minder kans door te gaan naar de finale dan een deelnemer die besluit drie creaties in te leveren (aangezien van deze drie creaties de beste doorgaat). Kun je dan ipv de regel "maximaal 3 creaties inleveren" niet beter één lijn trekken? Of iedereen levert drie creaties in, of iedereen levert er één in.

    Als ik je goed begrijp zijn er dus twee stemmingen ACHTER ELKAAR: eerst stemmen welke creaties naar de finale moeten en daarna nog een keer stemmen om de winnaar te bepalen. Waarom is dit zo? Dit lijkt me een extra en onnodige stemronde. Waarom niet meteen stemmen voor de winnaar? Dat heeft er vast mee te maken dat deelnemers maximaal 3 creaties mogen inleveren en hiervan de beste bepaald moet worden om door te gaan. Volgens mij kan het allemaal wat eenvoudiger, ook dat stemmen.

    1 Dat zie je nu terug in het begin van de pagina.
    2 Is eigenlijk dubbelop.
    3 Dat hoef niet. Als iemand 3 bouwprojecten upload en heel slecht uit de bus komen kan iemand die 1 bouwproject inlevert best meer kans maken als deze heel mooi is gemaakt. Maar zien wel hoe het gaat lopen want in dit geval kan dat aangepast worden.

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    oktober 2015 aangepast
    "Atlantis 1001, die doet nu niet mee omdat niet iedereen cc kan downloaden."

    Deze heb ik dus ingeleverd.....jammer dan gaat deze wedstrijd aan mij voorbij. :(


    Gelukkig maar, ik had er een hoop tijd ingestoken...
    tnxx @Deborah en @jimmyatlantis :)
    Post edited by consuelathefirst on
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Volgens mij maakt dat niet uit @consuelathefirst , want ik heb er 2 gedownload, en die zien er redelijk identiek uit.
    Er zit alleen CC in, en die flikker je er toch uit. B)
    Dus gewoon inleveren. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    "Atlantis 1001, die doet nu niet mee omdat niet iedereen cc kan downloaden."

    Deze heb ik dus ingeleverd.....jammer dan gaat deze wedstrijd aan mij voorbij. :(

    Je doet gewoon mee. Omdat sommigen geen cc hadden moesten we iets doen om ook die gebruikers een kans te geven. Mocht je iets met cc hebben gedownload en geüpload, dan doet je creatie gewoon mee met de wedstrijd en wat @Deborah zeg is juist. Je kan ook cc uitschakelen maar het hoef niet. Zal de regel even veranderen want mochten er meer mensen zijn die Atlantis 1001 hebben gedownload, gewoon inzenden want of het met of zonder cc is maakt niks uit voor de wedstrijd. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top