Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Restyle wedstrijd Ronde 3, nieuwe opdracht, iedereen kan meedoen.

«1345
jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
Inzend termijn is nu gesloten. Er mag en kan nu gestemd worden.

Deelnemers naam en / of Origin ID

@Deborah
@Dnll8445
@Smoesie
@Consuelathefirst
@sprenkels


De lijst zal komende tijd aangevuld worden met de deelnemers. Gelieven niet te reageren hierop. Voor vragen kan men terecht bij inschrijving. B)

Op deze topic kan men het project inzenden met maximaal 5 foto's per inzending. De punten telling gaat als volg, iedereen mag stemmen en wij hanteren als volg de volgende puntentelling. Men mag op drie objecten van de deelnemers stemmen. 1e voorkeur 3 punten, 2e voorkeur 2 punten en 3e voorkeur 1 punt. Op het einde van de punten telling wint diegene met de meeste punten en mag dan een object kiezen voor restyling en heeft ook een joker verdient die dan ingezet mag worden als de winnaar weer mee doet als gewone deelnemer. Wat doet die joker dan? Die is 20.000 simsdollars waard. Men mag ook jokers opsparen tot maximaal vijf stuks. Dan inwisselen en dan is voor 1 wedstrijd vrijgesteld van alle restrictie die dan door de organisator wordt opgelegd.
Aanvulling, gelet op de deelnemers lijst is besloten dat iedereen maximaal 3 projecten mag inzenden. Per 1 November sluit dan de inzending en dan begint de stemronde.
Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Post edited by Deborah on

Reacties

  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    oktober 2015 aangepast
    Goedemorgen allen,
    Hierbij mijn 5 foto's van de Atlantis 1001.
    Ik heb de eerste kleine kavel gehouden, omdat ik wel blij was met het resultaat.
    De kavel is 20 X 15 en heeft een waarde van 83.262.
    Ik neem aan dat de 5 foto's voldoende zijn en geen presentatie nodig is.
    Wanneer dit wel zo is dan hoor ik het graag.


    cafudao7v1gs.png
    hxkkggo2t17x.png
    pxn0k036lh0i.png
    mju24acnw105.png
    hi9v84egarjk.png


    Edit: Dit kavel is opgeslagen onder Consuela1001 (inclusief aangepast content)
    Post edited by consuelathefirst on
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @consuelathefirst Mocht er behoefte zijn voor een presentatie zijn jullie daarin vrij. Wel leuk gemaakt. Ieder mag maximaal drie creaties insturen, dit is nu besloten omdat er weinig deelnemers zijn. Foto's met korte beschrijving volstaat omdat anders de topic te lang wordt en onoverzichtelijk. Maar nogmaals presentatie mag maar hoef niet. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Hierbij mijn inzending van Atlantis 1001.

    Ik vond het heeeeeeel moeilijk om het bij 5 foto's te laten, maar ik heb mijn best gedaan de foto's te kiezen die de impressie geven...

    plattegrond van de benedenverdieping en tuin.

    tyta5i9l5aec.png

    Gezellige en romantische woonkamer

    y9jdovm6w491.png

    Ruime tuin

    60jczx6bdexq.png

    plattegrond bovenverdieping

    nouknhjifa2r.png

    een van de slaapkamers op de bovenverdieping

    8l4pye65sulb.png


    Ik heb de ruimtes zoveel mogelijk intact gelaten. Ik heb gekozen voor 3 slaapkamers boven en een kleine, compacte badkamer beneden. Deze is wel van alle gemakken voorzien.

    Ik ben benieuwd naar de andere inzendingen.





    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    komen de andere inzendingen nog? Heb het gevoel dat er niet zo veel gebeurt in dit topic... :(
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Dnll8445 schreef: »
    komen de andere inzendingen nog? Heb het gevoel dat er niet zo veel gebeurt in dit topic... :(

    hahaha, je bent (net als ik) nieuwsgierig, maar iedereen heeft tot november de tijd om hun foto's in te leveren. :D
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Mijn huisje is bijna af, maar ik denk dat ik eerst eens op zoek moet naar wat CC, want die bedden en het beddengoed van het spel zelf....

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    hahaha heb het geduld van een doperwt, ik weet het. Zal niet meer zeggen:"Het duurt zo lahang!" :D:D:D
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deelnemers, jullie hebben nog een paar dagen om je objecten in te zenden. De inzending sluit om 31-10-2015 om 23.59.59 dus wees er op tijd bij. Inzendingen die na die deathline binnen komen kunnen dan niet meer meedoen met de wedstrijd. Vanaf 1-11-2015 0.00.01 begint de stemronde en die duurt tot en met 30 November. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Goed dat je het meldt, ik was het alweer vergeten.
    En ik ben ook vergeten in welke stad ik heb gebouwd..... ben te druk geweest met andere dingen.
    Zal van de week eens even speuren. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    jimmyatlantis schreef: »
    @Deelnemers, jullie hebben nog een paar dagen om je objecten in te zenden. De inzending sluit om 31-10-2015 om 23.59.59 dus wees er op tijd bij. Inzendingen die na die deathline binnen komen kunnen dan niet meer meedoen met de wedstrijd. Vanaf 1-11-2015 0.00.01 begint de stemronde en die duurt tot en met 30 November. B)

    wauw, een hele maand om te stemmen? Is dat niet wat lang? Zoveel deelnemers zijn er ook weer niet volgens mij en zelfs BMD, met supergrote opdrachten en veel deelnemers doet niet zo lang over een stemronde.

    Ik weet dat ik niet bekend sta om mijn geduld hoor, maar ben ik de enige die er zo over denkt? Want dan houd ik mijn grote mond wel :D
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Haha snappen je denkwijze wel maar wij willen iedereen de gelegenheid geven om te stemmen want niet iedereen zit elke dag op het forum dus vandaar. wdqgidmv7k19.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    oktober 2015 aangepast
    Ik heb het huis geupload onder de naam Deborah1007. (Origin ID Deborah122000)

    old4xi9aiyaj.png

    05j7b16eriq7.png

    2tiw9mywcwgw.png

    as7xmejtc881.png

    5i2tw8c77047.png

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deelnemers, als jullie nog iets willen inzenden voor de wedstrijd doe het dan vandaag. Want vanavond om 23.59.59 sluit de inzend termijn. Dus om 0.00.00 kan er niks meer ingezonden worden. Dus pak je kans en zend je creatie om mee te kunnen doen met de wedstrijd.
    5taa5assnayn.gif
    Alex von der Atlantis namens de groep.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2015 aangepast
    @Deelnemers, er kan nu niet meer ingezonden worden. Inzend termijn is nu gesloten. Vanaf nu mogen alle leden en deelnemers stemmen op de creaties die zijn ingezonden.

    Er zijn maar 3 inzendingen die meedoen met de wedstrijd. Dat is jammer want hadden meer deelnemers verwacht maar blijkbaar leeft het niet zo onder de gebruikers.

    @Deborah, @Consuleathefirst en @Dnll8445 zijn de enige deelnemers die hun creatie in hebben gezonden.

    Stemmen gaat als volgt, men geeft 3 punten, 2 punten en dan 1 punt voor de mooiste creaties en geef eventueel je motivatie waarom je zo gestemd hebt. De winnaar mag dan het volgend object kiezen voor de wedstrijd en verdient een joker met een vrijstelling van restrictie die daarop volgende wedstrijd. (Niet de wedstrijd die de winnaar zelf organiseert.) Wij stellen dan voor de volgende wedstrijd een restrictie op dat die object een verplichte omvang moet hebben van 40x40 kavel.

    De stemming is nu geopend en mag de gehele maand november gestemd worden. Duurt wat lang maar niet iedereen zit elke dag op de site en wij willen zoveel mogelijk mensen de gelegenheid geven om te stemmen.

    Moge de beste winnen. De stemming is daarmee vanaf nu geopend.
    rb2tc3hx806r.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Mocht er aanleiding zijn dat de stemmen niet echt leeft doen we met overleg met de deelnemers, gaan we de stemronde eventueel inkorten. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Wat jammer dat er maar drie inzendingen zijn! Misschien dat het ook komt omdat dit forum niet zo 'leeft'. Ik bedoel eigenlijk dat ik veel dezelfde namen voorbij zie komen bij reacties elke keer. Je krijgt wel een beetje het gevoel dat je meteen in een soort finale bent belandt. Hoe gaat dat nu verder? Valt er 1 af na deze ronde? Of mag de winnaar gewoon de nieuwe locatie bepalen en doet de rest mee voor punten? Anders ben je er wel snel doorheen natuurlijk... maar ja, tot hoeveel opdrachten moet je dan gaan...

    Zal ik het spits afbijten met stemmen? Ik vind het gek om 3 keer punten te verdelen omdat ik zelf ook mee doe. Uiteraard vind ik mijn creatie super leuk, anders had ik hem niet ingezonden. Daarom heb ik mijn inzending buiten het stemmen gelaten.

    @consuelathefirst : Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt. Ik vind je gordijnen in de woonkamer heel schattig. Ook de vloer in de hal beneden vind ik lekker vrolijk. En de ouderslaapkamer spreekt me wat betreft kleurgebruik heel erg aan. Je tuin vind ik ook mooi. De meubeltjes die erin staan zijn cc, toch? Echt heel gaaf.

    @Deborah : Ook jouw huisje ziet er leuk uit. Ik ben weg van je keuken. Ik heb in BMD al gezien dat je hele mooie keukens kunt maken en dat heb je hier weer laten zien. Je tuin vind ik iets minder mooi. Die bloemenzee spreekt me niet zo aan. Ik vind het leuk dat jij er ook voor gekozen hebt om 3 slaapkamers boven te houden en een functionele beneden. De slaapkamers van de kinderen vind ik mooi ingericht. Het kleurgebruik in de blauwe kamer vind ik prettig.

    Voor mij krijgt @consuelathefirst 3 punten en @Deborah 2 punten :)
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Dnll8445 De winnaar mag het volgend wedstrijd organiseren en houden het bij een stemronde, anders gaat het wel erg lang duren. Wat betreft 1 punt, omdat er maar 3 inzendingen zijn mag je 1 punt aan je eigen geven. Dus in dit geval heb je 1 punt.
    De tussenstand is daarom;
    1 @consuelathefirst 3
    2 @Deborah 2
    3 @Dnll8445 1

    (1 Punt van je eigen komen pas bij het totaal als je gestemd hebt.)
    owhegmksn5yd.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Ik wist niet dat het de bedoeling was om zelf ook te stemmen maar hoop dat de deelnemers niet de enige gaan worden die hun stem uitbrengen.

    @Dnll8445 3 punten: Ik was gecharmeerd van de bovenverdieping.
    Met name de blauwe slaapkamer; deze sprong er echt uit met dat aparte kleed en de kleurencombinatie.
    Ik vond de tuin een mooi geheel en passend.

    @Deborah 2 punten: Ik vond jouw benedenverdieping erg mooi.
    Hierbij vond ik jouw keuken prachtig met alle cc die je gebruikt hebt.
    De tuin was niet helemaal mijn smaak; het terras en de bloemen waren voor mij niet helemaal in evenwicht
    (persoonlijke smaak) dit was voor mij de doorslag om je deze score te geven.
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2015 aangepast
    @consuelathefirst Dat zou echt jammer zijn want jullie hebben echt wel iets moois van het huisje gemaakt. Wij krijgen de indruk dat het forum steeds meer een familiar aangelegenheid aan het worden is want inderdaad komen we nu wel steeds dezelfde namen tegen bij verschillende reacties. Maar blijven hopen op respons dus wie weet.

    Tussenstand

    1 @consuelathefirst 4
    1 @Dnll8445 4
    1 @Deborah 4
    (Omdat @consuelathefirst heeft gestemd komt er een punt erbij bij haar punten totaal.)

    cwr8l2c5yisx.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis We wachten af :wink:
    @Dnll8445 Heb je jouw creatie in de gallerij gezet?
    Die van Deborah heb ik namelijk al gedownload.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Gosh, maar 3 deelnemers, wat jammer.
    Maar goed, als dit steeds 1 hele complete wedstrijd is, dan is dat ook niet zo erg.

    Mijn 3 punten gaan naar @Dnll8445, gezellig, mooi en sfeervol.
    En ik wil graag een downloadlink naar de 2 2-persoonsbedden. Die vond ik prachtig.

    Mijn 2 punten gaan naar @consuelathefirst, de inrichting was niet minder mooi, maar ik moet een keuze maken.

    Overigens, leuk dat jullie mijn keuken mooi vonden, maar volgens mij zit daar geen CC in.
    Ik heb alleen Ikea bedden en wat schilderijen gedownload.
    En de tuin, dat was een drama.
    Elke keer betegelde het spel zelf de hele tuin, inclusief het zwembad.
    Dus heb ik die zo'n 18 keer opnieuw moeten maken, en toen was ik er klaar mee.
    Zoals ie nu is, bleef ie stabiel, en zo heb ik 'm dus maar gelaten. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Mijn 3 punten gaan naar Dnll8445, ik vind het erg gezellig in jouw huisje.
    Mijn 2 punten gaan naar consuelathefirst. Ik vind het wat oubollig aandoen.
    Mijn 1 punt gaat naar Deborah, het is de tuin die het 'm doet.

    ^ Ik weet dat je het niet aan mij vroeg, maar als het goed is komen de bedden saudade-sims4.tumblr.com/TS4bedroom hier vandaan. Ik heb ze toevallig ook in m'n spel. ;)
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Tussenstand wedstrijd is nu;
    @Dnll8445 10 punten
    @Consuelathefirst 8 punten
    @Deborah 6 punten (Hierin is nu ook 1 punt aan Deborah toegevoegd omdat zij gestemd heeft.)
    Het wil nog niks zeggen maar @Dnll8445 gaat nu voorlopig met 10 punten aan de leiding.

    g7t685wtcppc.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    november 2015 aangepast
    @Meliszie Leuk dat je ook gestemd hebt en de link die je geplaatst hebt.... Leuke site :smile:

    Edit: Jammer Dnll8445 van het crashen, ik hoop niet dat je al teveel narigheid er van ondervonden hebt.
    Post edited by consuelathefirst on
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    @Deborah Miszie heeft de link inderdaad gedeeld. Daar heb ik ze ook vandaan.

    Je keuken vind ik zo mooi vormgegeven. De mijne zijn altijd standaard en saai... haha

    Ik kan mijn huisje helaas niet meer op de gallerij zetten :( Mijn spel crashte voor ik dat kon doen en ik heb alles opnieuw moeten installeren.

    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Als er nog leden zijn die willen stemmen doe dit dan snel want mocht er voor 20 november geen stemmen meer binnenkomen overwegen wij de stem ronde te sluiten op 20 november mits de deelnemers dit goed vinden.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis Helemaal goed hoor!! :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Yup, ik ben ook benieuwd naar wie de volgende wedstrijd organiseren mag, en wat de opdracht dan wordt. ;) Dus ik vind 20 november prima! ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik ben het ook eens hoor :blush:
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Als mensen nog willen stemmen doe het dan snel want per 20 Novermber 2015 23.59.59 sluit de stemronde. Op 21 November 2015 maken wij de winnaar bekend en die mag dan het volgend opdracht organiseren. 2y1cdufzffls.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Deze discussie is gesloten.
Return to top