Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

JimmyAtlantis restyle wedstrijd inschrijving.

«1
jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
7kyte61nwa9n.png
Atlantis 1001, die doet nu niet mee omdat niet iedereen cc kan downloaden.
ffkilnbog43o.png
Atlantis 1007 voorkant.
lwv41cp79mnv.png
Atlantis 1009 voorkant.
ujoex7ld38n0.png
Atlantis 1009 achterkant.
ruwbs4vz9123.png
Atlantis 1007 achterkant.

Creaties uploaden
Alle deelnemers kunnen hun creatie van Atlantis 1001 (met cc.), Atlantis 1007 en / of Atlantis 1009 (zonder cc) downloaden van ID: DerTollerJimmys en hun creaties uploaden in de topic deelnemerslijst restyle wedstrijd Atlantis 1001 en inzendingen. Dat er drie creaties zijn waarvan eentje met cc heeft te maken dat sommigen met cc hebben gedownload voordat er aanpassingen waren en om anderen die geen cc gebruiken toch een kans te geven hebben wij als groep besloten om de andere twee variaties zonder cc aan toe te voegen.

Regels
Je mag alles naar eigen smaak inrichten behalve de buitenkant van het gebouw.
Zwembad mag aangepast worden alsook de tuin.
Je mag maximaal 3 creaties inzenden en van elke creatie vijf foto's plaatsen.
Prestatie Presentatie geven mag maar is niet verplicht.

Stemming
Na de sluitingstijd kan er door iedereen gestemd worden.
Je mag drie stemmen uitbrengen: 3 punten voor het beste ontwerp, 2 Punten voor op een na het beste ontwerp, 1 Punt voor is wel goed maar net geen winnaar. Stel je hebt drie creaties ingediend en twee van de drie eindigen in de top 3. Dan mag alleen de beste creatie verder meedoen met de finale stemming. De winnaar daarvan wint het spel en mag dan zijn of haar object uitkiezen voor restyling.
De beste creatie van de deelnemer gaat verder naar de finale ronde.
Stemming is rond november.
Bij gelijke stand wordt tussen de winnende deelnemers een extra finale stemronde ingelast en daarna bepaald de organisator de winnaar mocht er nog geen winnaar zijn.

Prijzen
De winnaar mag de volgende restyling wedstrijd organiseren en verdiend een joker (zie verderop).

De Joker
De joker mag ingezet worden met het volgende bouwproject
Met de joker ben je vrijgesteld van bepaalde voorwerpen of heb je privileges.

Prijzen;
De winnaar mag dan het volgend restyling wedstrijd organiseren en heeft meteen een joker verdiend. Die mag je inzetten met het volgend object en ben je vrijgesteld van bepaalde voorwaarden of heb je privéleges.

Prestatie geven mag maar is niet verplicht.

Bij gelijke stand bepaald de organisator de winnaar.

Stemming is pas rond november en daarna de finale stemmingsronde.


Joker kan je inzetten door vrijstelling van de muren buitenkant.
Of 50.000 extra Simdollars als er met een budget limiet gewerkt wordt.
Of je mag dan een ander soort dak gebruiken.
Of je hebt 3 punten extra voorsprong tijdens de stemronde.

Johan van der Wielen-von der Atlantis
Namens de gehele groep & familie von der Atlantis. pxamexxf3652.gif


Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Post edited by jimmyatlantis on

Reacties

  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik wil best mee doen, maar ik ben ietsje ouder dan 19 ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Iedereen mag meedoen, wij hebben speciaal jongeren klassement ingevoerd om ook jongeren meer kansen te geven om te winnen. Dus zijn er twee categorieën, een voor volwassen en een voor de jongeren. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ha!
    Ik ben de enige oudere, dus dat klassement win ik! :)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Hahahaha mooi, dan mag u de volgende wedstrijd organiseren als wij u in september of oktober tot winnaar uitroepen. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Nee hoor, ik wil ook mee doen :D Ben ook ietsje ouder dan 19
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Oei @Deborah, je krijg concurrentie, dus zal toch stemmen worden. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ik wil ook wel meedoen, ik heb De Sims 4 twee weken geleden gekocht en op deze manier kan ik ook eens proberen te bouwen in De Sims 4. Mijn Origin-ID is 1998Jaro en ik ben 17 jaar oud, maar zou ik bij de 19+ kunnen? :mrgreen: Of zijn de regels en opdracht voor beide groepen hetzelfde? Want dan maakt het niet uit voor mij.

    Misschien is het een idee om in dit topic meteen een link naar het Restyle wedstrijd objecten-topic te plaatsen, dat bespaart deelnemers een aantal kostbare seconden. :p Je kan woorden/zinnen linken door ze te selecteren en vervolgens op het link-icoontje bovenaan je bericht te klikken (rechts van de emoticons, links van de afbeeldingen). En tekst die niet schuin is en niet vet is leest aangenamer, maar een tip. :p

    Hoe gaat er trouwens gestemd worden, door jou of door deelnemers (en niet-deelnemers)?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2015 aangepast
    @Smoesie, je kan gewoon meedoen. Er is een rubriek maar hebben alvast aangegeven mochten er veel jongeren mee doen zij dan hun eigen wedstrijd gaan houden maar alles wordt gewoon in een wedstrijd ingedeeld. Stemmen doen jullie, wij niet blijven neutraal. Regels blijven gelijk zowel voor de jongeren als volwassenen. Dank voor de tip zullen hier rekening mee houden. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    augustus 2015 aangepast
    Ik wil ook meedoen: Origin-ID:consuelathefirst, 47 jaar.
    Post edited by consuelathefirst on
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Vanaf nu iedereen die mee wil doen geef je naam op en je ID Origin. Leeftijd melden hoef niet meer omdat er is besloten om niet meer leeftijd gebonden wedstrijd te houden. Download dan ons object Atlantis 1001 van ID-Origin "dertollerjimmys" en restyle het huisje in je eigen smaak of idee. Alles mag, behalve de buitenkant. Die mag je niet veranderen. De tuin mag dan wel weer. Budget vrij dus geen beperkingen. Vanaf nu is de inschrijving geopend. Voor de Simmers die al hebben aangegeven die mee willen doen hoeven niet opnieuw te melden. Die zijn al bij deze aangemeld. Er komt een deelnemerslijst met de deelnemers. Veel succes met jullie restyling. De winnaar mag hierna een door hem of haar te kiezen ontwerp kiezen voor restyle. Maar daar horen jullie later nog meer over. Iedereen begint bij 0 dus evenveel kansen. Iedereen mag meedoen uitgezonderd de von der Atlantis familie en leden en ons groepje. Dit is om belangenverstrengeling te voorkomen.
    Jury leden zijn namens onze groep;
    Voorzitter-Johan van der Wielen-von der Atlantis
    Leden-Jimmy von der Atlantis-von Habsburg
    -Jimmy von Beauluna
    -Alex von der Atlantis-zu Lippe Biesterfeld
    -Mik de jong
    -Silvia de Jong (Namens de von der Atlantis familie)
    Dezer jury leden kijken alleen of er correct wordt gespeeld en geen kopieën van anderen gebruiken. Zij doen niet mee met de punten telling later. Succes iedereen.
    o:)

    rbscceuyvevy.png
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Yeah! Leuk! Wanneer sluit de inschrijving? En vanaf wanneer kun je inleveren?
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Dnll8445 schreef: »
    Yeah! Leuk! Wanneer sluit de inschrijving? En vanaf wanneer kun je inleveren?

    De inschrijving blijft voorlopig open al zijn er wel plannen om dit per 1-10-2015 te sluiten. (Afhanggelijk van de aantal deelnemers.) Inleveren kan je pas op het moment als de site Sims open gaat en tegelijk hier een topic wordt geopend. Ergens in oktober. Tot december kan je dan inleveren en in januari begint de stemronde die door iedereen gedaan mag worden behalve de uitzonderingen die eerder zijn aangegeven. Hoe de punten telling werkt en hoe gestemd mag worden later meer informatie. De winnaar mag dan een volgend object uitkiezen waarin de deelnemers dan moeten restylen. Vanaf dan gaan er wel beperkingen gelden zoals budget, totale oppervlakte en minimale eisen. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Is dat niet erg lang? Stel dat op 1 oktober de inschrijving sluit, heb je pas 3 maanden later de stemronde? Ik denk dat het meer deelnemers trekt als je het allemaal iets vlotter doet. Dus 1 oktober sluiten, 1 november inleveren, 10 november stemmen... Ik noem maar iets. Dan zit er iets meer vaart in.
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Dnll8445 schreef: »
    Is dat niet erg lang? Stel dat op 1 oktober de inschrijving sluit, heb je pas 3 maanden later de stemronde? Ik denk dat het meer deelnemers trekt als je het allemaal iets vlotter doet. Dus 1 oktober sluiten, 1 november inleveren, 10 november stemmen... Ik noem maar iets. Dan zit er iets meer vaart in.

    Onze groep gaat dit in overweging nemen. Een goede tip van je. B)

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Mag ik jullie dan ook vragen om deze restyle wedstrijd te beperken tot 2 topics?
    1 algemeen topic, waar ook de inschrijvingen in plaats vinden, uitleg, discussies, vragen etc. en 1 topic met inzendingen en stemmen.
    Want ik tel er nu in de gauwigheid al 4, en dat zijn er minstens 2 te veel.
    Je kunt topic titels aanpassen, dus dat moet te doen zijn. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Deborah Dat is een goed idee. Zullen ons beperken tot deze topic en eentje waarbij men kan inzenden en stemmen. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    Dnll8445 schreef: »
    Is dat niet erg lang? Stel dat op 1 oktober de inschrijving sluit, heb je pas 3 maanden later de stemronde? Ik denk dat het meer deelnemers trekt als je het allemaal iets vlotter doet. Dus 1 oktober sluiten, 1 november inleveren, 10 november stemmen... Ik noem maar iets. Dan zit er iets meer vaart in.


    Ben ik het helemaal mee eens.
    Ik vind het ook fijn dat het nu eindelijk begint.... :)
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis; ik heb nog even een vraagje want er staan nog meerdere topics open over deze wedstrijd en hierdoor ook verschillende informatie.
    Aangezien ik een newbie ben in deze wedstrijdvorm kan het zijn dat ik iets gemist heb.
    Moet ik een presentatie maken van 3 of van 5 foto's of moet ik gewoon 5 foto's opsturen?
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2015 aangepast
    @jimmyatlantis; ik heb nog even een vraagje want er staan nog meerdere topics open over deze wedstrijd en hierdoor ook verschillende informatie.
    Aangezien ik een newbie ben in deze wedstrijdvorm kan het zijn dat ik iets gemist heb.
    Moet ik een presentatie maken van 3 of van 5 foto's of moet ik gewoon 5 foto's opsturen?

    Er moet een presentatie gemaakt worden met 5 foto's en die presentie moeten jullie dan plaatsen op het volgende link;

    forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770176/deelnemerslijst-restyle-wedstrijd-atlantis-1001-en-inzendingen#latest

    Echter, dit kan pas op 1 oktober en daarna omdat nu daar de inschrijvingen plaatst vinden. Dus men kan al aanmelden en alvast aan de slag gaan maar pa na 1 oktober is het plaatsen van foto's en presentatie toegestaan. Mocht het anders zijn dan wordt hierover bericht. :)


    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    @jimmyatlantis; dank je wel, het is mij nu duidelijk.... :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik kan het Origin ID Jimmyatlantis niet vinden, en ook niet het object Atlantis 1001...... Ben ik de enige?

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2015 aangepast
    Deborah schreef: »
    Ik kan het Origin ID Jimmyatlantis niet vinden, en ook niet het object Atlantis 1001...... Ben ik de enige?

    @Deborah onze excuses als het onduidelijk is overgekomen bij iedereen. Daarom nogmaals; Origin ID DerTollerJimmys en het object is Atlantis 1007 of Atlantis 1009. wel Atlantis 1001. Maar je moet wel alle opties aanvinken dus ook cc opties. Dan zal je het wel vinden. o:)

    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Het huis bevat dus CC? Of begrijp ik dat verkeerd?
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @smoesie Dat klopt al is die cc meer voor de inrichting. Niet van buiten aanzicht.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    En als ik dat huis download, komt die CC dan in mijn spel?

    Sorry, ik ben nog niet zo bekend met het downloaden bij De Sims 4. :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Als je het download kan zijn dat je niet alles van cc in je spel ziet maar komt een alternatief. De ramen en deuren en het dak komt wel in je spel mits je over de uitbreiding van welness beschikt.
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    ^De muren kwamen bij mij ook niet in het spel. Dus ik vermoed dat dit ook CC is...
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Tja, ik stel voor dat er toch een CC vrije versie komt die voor het downloaden is.
    Zodat iedereen zonder problemen mee kan doen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2015 aangepast
    Dan gaan we een nieuwe versie bouwen die cc versie vrij is en zonder inrichting.
    Je kan nu opzoeken Origin ID DerTollerJimmys en objecten Atlantis 1007 en Atlantis 1009 downloaden. Deze twee varianten zijn zonder cc en in tegenstelling tot eerdere berichten mogen nu de ramen en deuren wel aangepast worden. Alleen de buiten muren en dak niet. Kavel is 40x20 dus veel ruimte voor tuin ontwerp. Zwembad mag je niet veranderen. Die twee huisjes zijn ongemeubileerd omdat daarin toch de deelnemers zelf hun eigen stijl gaan inrichten. Binnenmuren mogen wel veranderd worden maar de inrichting moet wel intact blijven. Deelnemers heel veel succes. B)
    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Dnll8445 schreef: »
    ^De muren kwamen bij mij ook niet in het spel. Dus ik vermoed dat dit ook CC is...

    Dat kan kloppen. Maar je kan nu Atlantis 1007 of Atlantis 1009 downloaden. Die is cc vrij. B)

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top