Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Dumpduiken

Heeft iemand een idee hoe je moet dumpduiken?? Ik heb een kans bij de rebellen dat ik moet dumpduiken, maar ik kan nergens een container vinden waarin in kan dumpduiken! Weet iemand waar dit kan ? :$

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Kan je die niet zelf plaatsen vanuit de bouw- of koopmodus?

    Ik weet even niet uit mijn hoofd of je de kans verliest als je via Stad bewerken een container op deze, ik neem aan, openbare kavel plaatst. Dus test het eerst uit en sla NIET je spel op (voor het geval je de kans toch verliest, dan kan je terug naar een eerdere save en wat anders proberen). Je kan ook de cheat Testingcheatsenabled true activeren en rechtstreeks op de kavel de bouw- of koopmodus laden. Activeer deze cheat, klik op de grond van de kavel waar je de container wilt plaatsen, en selecteer "Iets kopen op deze kavel" of "Iets bouwen op deze kavel". Je moet alleen even zoeken waar de container staat: misschien bij de openbare voorwerpen in de Bouwmodus, bij "Buiten" of de "Keuken" in de Koopmodus (sorteren op kamer/ruimte), in Buydebug of misschien wel ergens anders.
  • SBSB Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    Je kan een container zelf plaatsen. Ook kun je naar een winkel of restaurant gaan en meestal vind je daar achteraan een container.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top