Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Moeilijk doen ;)

BokeBoke Berichten: 36
Waarom, oooo waarom staat 'België' niet tussen de landen om te kiezen????
Het is misschien klein, maar wij bestaan wel :disappointed:


Grtz Bo
Grtz Boke

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Waar moet België tussen staan?
    Bovenaan de site?
    Er staan zoveel landen niet tussen.
    Het gaat voornamelijk om de taal, en dit is de BeNeLux site.
    Het Nederlandstalige deel van België wel te verstaan. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Zijn met Deborah eens, het gaat erom dat de site in de taal verschijnt die u spreekt. Dit is gedaan om de servers minder te belasten en het zou ook extra kosten met zich mee brengen. Johan is Owner van verschillende websites en zei ook dat hij ook alleen de talen gebruikt en niet de landen want dan zou de kosten wel heel erg oplopen daar je van elke land een qbase moet aanmaken en extra servers hiervoor moet gebruiken. De keus is ook genomen op basis van domein registratie. Nu is de Sims domein .com, anders zou je voor elk land een apart domein registratie moeten doen zoals .nl en .be (Zal wel geclaimd zijn door Origin maar om kosten te besparen niet volledig gebruiken.) en daarom de optie .com/nl_NL. Wat wel kan is .com/be_NL of .com/be_FR of .com/be_DE maar dit zijn dan pagina's binnen een domein en niet een zelfstandige domein site,s, hopelijk is deze nu beantwoordt. B)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    juli 2015 aangepast
    Misschien had het beter Nederlands (met s) geheten, dan had het zowel België als Nederland omvat. :p Maar verder ben ik het met Deborah eens (buiten dat er wel een apart forum voor Australië is, terwijl dat minder inwoners dan de Benelux heeft).
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    BokeBoke Berichten: 36
    ahaaaa nu snap ik het :) mij niet gelaten dan. Soms is België toch meestal 'franstalig' ingesteld.
    Zo is het beter dan ;)

    grtz
    Grtz Boke
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top