Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Missing object melding

MirlouMirlou Berichten: 4
Ik ben in staat van moorden op het moment.
Ik heb nieuwe CC gedownload, nu is sommige van mijn oude CC weg (in het spel)
Het zijn alleen bepaalde .package bestanden die missen, maar ze staan nog wel in de Mods folder.

Het precieze verhaal: Ik heb gisteravond een gigantische dierenkliniek gebouwd. Alles werkte.
Vandaag nieuwe CC geinstalleerd, en ja hoor. Ik laat de dierenkliniek: heel veel items nergens te bekennen, zelfs niet in de inventaris en vervangen door standaard items.

Ondetussen al 5 keer opnieuw opgestart, en voor de 5e keer alle .package bestanden opnieuw ge installeerd.

Ik ben echt hartstikke frus en wil niet alles kwijt zijn, en gewoon weer kunnen spelen met de CC

Oplossingen?

Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    CC wordt niet gemaakt door EA, en dus ook niet ondersteund door EA. Meestal werkt CC wel gewoon maar de kans is reëel dat je ooit CC tegenkomt die niet werkt: ofwel op zichzelf niet, ofwel niet in combinatie met andere CC, ofwel werkt het hele spel niet meer.

    Ik denk dat je zal moeten kiezen tussen de 'oude' en 'nieuwe' CC. Waarschijnlijk zit het probleem in één specifiek bestand, dus als je zin hebt kan je proberen uit te vinden in welk. Stel dat je bijvoorbeeld 50 bestanden gedownload hebt. Je zet er 40 uit De Sims 3 map, 10 er in. Werkt alles nu plots wel? Volgende 10 er in. Is er nu plots wel weer een probleem? Dan nu per 5. Enzovoort, tot je uiteindelijk alle 'goede' bestanden in je Packages-map hebt staan en de slechte ergens anders.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    MirlouMirlou Berichten: 4
    Zal ik zeker proberen, dankje wel voor de tip :)
  • Opties
    MirlouMirlou Berichten: 4
    Alle neiuwe CC verwijderd, doet het nog steeds niet.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top