Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Download opent niet?

Hallo,
Ik heb van de een op de andere minuut een probleem gekregen.
Als ik op 'download' klik (in de uitwisseling) dan reageert mijn pc er niet op, hij ziet dat ik em aanklik en het scherm verspringt alleen naar boven maar de download verschijnt nergens.
Ik begin me hier langzaam aan te irriteren, heb al gehoord dat ik de site opnieuw moet opstarten, mijn pc en dat ik de sims opnieuw moet installeren.
Ik heb dit alles gedaan en het enige wat ik ermee bereikt heb is dat ik alle downloads die ik hiervoor uit de uitwisseling had gedownload nu kwijt ben en niet opnieuw kan downloaden.
Ik weet dat het een heel verhaal is haha!
Maar ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!

ps. Ook geeftie bij de Launcher meteen een Syntaxfout aan. Geen idee of dat er wat mee te maken kan hebben aangezien hij alle pagina's gewoon laadt maar ik denk ik zeg het even.
Alvast hartstikke bedankt!!!!

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Probeer eens te installeren via 'Opslagbestand". Zie op deze pagina de paragraaf "Sims3Packs installeren en verwijderen". Je kan ook altijd proberen te downloaden met een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome, Mozilla Firefox of Internet Explorer. Maar probeer het ook zeker via "Opslagbestand".

    De pc herstarten kan soms werken om de computer weer wat sneller te krijgen. De Sims 3 herinstalleren voor zoiets is niet nodig. Er zijn genoeg foefjes om de pc wat sneller te krijgen. Ik zou als ik jou was beginnen met de pc eens opschonen met het gratis programma Ccleaner, zo worden onder meer ook de internet cookies verwijderd. Wanneer dit programma gevonden problemen hersteld, wordt je gevraagd een back-up te maken. Doe dat ! Schoon je pc regelmatig op.

    Verder, maak regelmatig back-ups. Zo kan je ook back-ups maken van je downloads, zodat je die niet kwijtraakt, die je na een De Sims 3 herinstallatie kan terugzetten.

    Die fout van die Launcher: ik krijg ook vaak allerlei foutmeldingen bij die Launcher. Ik trek me er eigenlijk nooit iets van aan: zoals die foutmeldingen komen, zo verdwijnen ze bij mij ook meestal, om vervolgens weer te verschijnen. De Launcher is nogal buggy. Als de foutmelding iets zegt over Java of Adobe flash, dan kan je deze software updaten maar als het goed is wordt deze software vanzelf bijgewerkt als er een update is. Al kan je zelf ook even checken of je de meest recente versie hebt (klik op de betreffende links).

    In het vervolg kan je De Sims 3 opstarten met de directe toepassing. Dan heb je de Launcher helemaal niet nodig en kan je die uitsluitend gebruiken voor het installeren van downloads.

    Zorg ook dat je spel geüpdate is. Zie de paragraaf "Gameversie achterhalen" op deze pagina en update zo nodig handmatig.
  • xmissyxmlssxxmissyxmlssx Berichten: 2
    Heel erg bedankt voor de tips.
    Helaas heb ik er niks aan qua downloaden omdat ik de kans niet krijg om erop te klikken, alsof hij de klik niet herkent zeg maar.
    Ik klik op het knopje download klik, gebeurt er letterlijk niks.
    Ik klik mezelf helemaal lam en nog reageertie niet. Ook in andere browsers reageertie niet.
    Voor de rest reageert de knopjes en links wel behalve de download knopjes.
    Snap je het nog want ik ben geen held in uitleggen haha
    xx
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Ben helemaal vergeten hier te kijken.

    Heb je nog hulp nodig?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top