Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sleutel vinden.

simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
Ik ben nu bij het avontuur dat ik de sleutel moet vinden diep onder de verboden stad. Ik ben nu daar beland, maar waar vind ik die sleutel?

Ookheb ik een sleutelsteenloper gekocht, maar daar kan ik niks mee. Help.

Reacties

  • PiekePieke Berichten: 521
    december 2009 aangepast
    wil je wat duidelijker zijn :S bijvoorbeeld welke opdracht het betreft en in welk land??
  • simmertje1981simmertje1981 Berichten: 378 Pittige Puber
    december 2009 aangepast
    Ik heb het natuurlijk over de opdracht sleutel vinden in china. Daar is de verboden stad duidelijker kan het niet. Ik moet dus de sleutel sleutelsteen vinden. De opdracht geefster, namelijk de vrouwelijke speciale **** heeft het nog over dat ze op de kaart aangeeft waar ik die sleutel kan vinden, maar daar zie ik niets.
  • ewaldmelanieewaldmelanie Berichten: 6
    december 2009 aangepast
    je hebt helemaal gelijk er wordt gezegt op de kaart wordt aangegeven
    waar je de sleutel kan vinden maar ik ben nou wel benieuwd waar die is gebleven dan die sleutel.....
    want ik kan hem niet vinden ben er nou al zolang mee bezig snap er helemaaal
    niks meer van !
    ik hoop dat er iemand is die weet waar je die sleutel kan vinden ppff :cry::(
  • nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    december 2009 aangepast
    Ah, ik ben gelukkig niet de enige gelukkig. Ik heb het avontuur nu gewoon even geannuleerd, net als die van de nbijl van pangu. Gelukkig heb ik nu visumniveau3 voor china. Heb daar een vakantiehuisje gekocht, en met buydebug de bijl van pangu.

    BTW: ik ben simmertje1981. Ik kan op deze pc niet inloggen, vandaar dat ik anoniem ben. Ik kan daarom het bericht boven de bovenposter ook niet wijzigen.
  • ArmyOfHardcoreArmyOfHardcore Berichten: 19
    januari 2010 aangepast
    Ik zoek me serieus echt helemaal een ongeluk naar die sleutel..
    Toen heb ik TestingCheatsEnabled true ingetypt en met shift op de grond geklikt, en dan op Iets kopen op deze kavel. Toen heb ik dat sleutelsteenpaneel weggehaald, en de verborgen deuren verwisseld voor gewone deuren, en toen kon ik er wel doorheen.. alleen heb nog steeds geen sleutel gevonden..? :evil:
  • ArmyOfHardcoreArmyOfHardcore Berichten: 19
    januari 2010 aangepast
    Iemand sleutel al gevonden??
  • teddiecash2808teddiecash2808 Berichten: 45
    januari 2010 aangepast
    zelfde probleem hier :-( heb nog steeds die sleutel dus niet
    wel de staop gevonden en de trap naar beneden gevonden, aleen er staat ; alee de dappere krijger zal toegang grijgen tot deze deur. en ik moet dus een steen hebben. als er iemand meer weet laat het even weten
    Merci!
  • whizzygirlwhizzygirl Berichten: 30
    januari 2010 aangepast
    waar is de trap dan?
  • teddiecash2808teddiecash2808 Berichten: 45
    januari 2010 aangepast
    bij het marktplein

    of=50,480,360
  • whizzygirlwhizzygirl Berichten: 30
    januari 2010 aangepast
    de trap heb ik gevonde.

    argh die verdomde sleutelsteen
  • teddiecash2808teddiecash2808 Berichten: 45
    januari 2010 aangepast
    ja psies, nergens te vinden die sleutelstee ;-(
  • rick1998rick1998 Berichten: 1
    ik heb die sleutel gevonden het moet als volgt:
    achter de markt bij de verboden stad zit een gat inspecteer die je vindt daar een trap ga daar in.
    hier vind je een geheimen duur met daar een kist neem de inhoud mee als je in de sarcofaag zoekt vindt je een hendel die een duur openend naar een put verken die. hier zal je naar een grot worden geleid zoek daar de maansteen (deze is in de grot aanwezig) aan de achterkant van de grot kan je de deur opendoen met deze steen daar staat in het midden van de kamer een kist met daarin de sleutel. het duurde mij ook even met zoeken maar het is me uiteindelijk gelukt.

    veel succes iedereen hoop dat dit een beetje duidelijk was
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top