Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

creaties worden zomaar verwijderd

ik heb dit probleem al zeer lang en de personen van deze site lossen het gewoon niet op


telkens heb ik maar 7 creaties terwijl ik er al meerdere heb gemaakt
wanneer ik bijvoorbeeld iets nieuws maak en upload naar de exchange wordt een oudere creatie van mij zomaar verwijderd
zelfs als ik bijvoorbeeld eerst 7 creaties staan heb op mijn sims 3 pagina

en ik beslis bijvoorbeeld om 7 nieuwe dingen te maken dan worden de 7 andere creaties die wat ouder waren verwijderd
het lijkt alsof je precies een limiet hebt met wat je upload je kunt blijkbaar 7 creaties hebben vanaf dat je iets nieuws maakt worden andere creaties verwijderd

nu wil ik weten wanneer er eindelijk iets gedaan zal worden aan dit probleem en of er een oplossing is voor dit probleem

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2015 aangepast
    Aan wat ik nu ga schrijven heb je eigenlijk helemaal niets maar het kan een verklaring zijn (al heb ik deze informatie nooit officieel bevestigd gekregen). Ik ben ooit gestuit op topic waaruit bleek dat de kans bestaat dat EA na verloop van tijd sommige uploads van de Uitwisseling verwijderd. Dit schijnt een nieuw beleid (vanaf 2011) te zijn om ruimte te maken op de servers en om nieuwe uploads een goede kans te geven. EA doet dit wanneer een upload niet genoeg gedownload is en/of niet genoeg aanbevelingen heeft gekregen. Welke richtlijnen EA hier precies bij hanteert (hoeveel downloads en aanbevelingen zijn genoeg) is voor mij niet duidelijk evenals of dit beleid nu voor alle soorten uploads (Sims, werelden, kavels, etc.) geldt of alleen voor bepaald soort uploads. Ook de tijd waarbinnen EA eventueel uploads verwijdert die niet aan hun richtlijnen voldoen is mij niet duidelijk. Op het UK forum sprak (schreef) iemand over twee weken terwijl een ander lid sprak over een paar maanden. Om het allemaal nog wat duidelijker te maken: er zijn ook verhalen van uploads die al 2 jaar op de Uitwisseling staan terwijl die nauwelijks gedownload zijn en geen aanbevelingen hebben. Maar wie weet werkt dit beleid niet met terugwerkende kracht maar alleen voor uploads die geplaatst zijn vanaf het moment dat dit beleid in werking is getreden.

    Ik ken iemand wiens creatie ook ineens van de Uitwisseling was verwijderd. Hij heeft het toen voor elkaar gekregen dat een SimGuru op het UK forum dit voor hem herstelde. Misschien kan hij (niet de SimGuru uit dit verhaal) je helpen of van nuttige informatie voorzien, dus:

    @smoesie, heb je even?


    V EDIT:
    Dank je Smoesie.
    Post edited by SimLibby on
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Ja. :p

    Mijn probleem was wel anders, ik had de creatie namelijk zelf per ongeluk verwijderd door op 'verwijderen' te klikken en in een paniekaanval vervolgens zonder na te denken op 'ja' te drukken. :mrgreen:

    Bij @stargirlvampire lijkt het op wat je in je eerste alinea beschrijft (hoewel ik zoiets zelf nooit heb zien gebeuren). Maar je zou toch kunnen proberen wat ik ook heb gedaan, in het ergste geval blijven de kavels gewoon weg. Je stuurt op het Engelse forum gewoon een bericht (dus géén topic, of een post op zijn/haar profiel, gewoon een privébericht) naar een SimGuru (bv. SimGuruBChick) waarin je uitlegt wat het probleem is. Vermeld er ook zeker de url van de creaties bij die verdwenen zijn, dus zoiets: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=123456 Ik kreeg uiteindelijk het volgende bericht, en een aantal uur later was mijn kavel inderdaad terug.
    SimGuruBChick schreef:
    Hi Jaro, I managed to find someone who knows how to do this. They have pressed the appropriate buttons and you should have your Lot back sometime in the next hour or so. Let me know if it works.

    Moest je de url niet hebben, dan staat hij wel in je browsgeschiedenis als je je eigen creatie ooit bezocht hebt, dus dan moet je daar gewoon even zoeken. Als dat laatste niet het geval is, dan denk ik niet dat ze veel voor je kunnen doen. :/ Zeker nu thesims3.com 90% van zijn vaste bezoekers kwijt is, kan het wel dat EA dit soort maatregelen invoert. Beter dit dan dat de hele website offline gaat...
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • stargirlvampirestargirlvampire Berichten: 49
    mei 2015 aangepast
    @smoesie en @SimLibby ondertussen heb ik gezien dat EA het opgelost heeft want nu kan ik terug meerdere creaties uploaden zonder dat het verwijderd wordt dus ik denk dat het een soort bug was op de site

    ik hoop dat het probleem niet terug komt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top