Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Inventaris leeg

yacinthayacintha Berichten: 23
Hallo,

Mijn sim had allemaal metalen en stoffen en andere spullen in zijn inventaris en is daarmee naar china geweest. Toen ze daar kwamen was hun hele inventaris leeg en die man was misselijk geworden van Tiberium. (wat dus niet meer in zijn inventaris zat) Na 2 uur zou de misselijkheid over zijn maar het bleef staan. Terug thuis was de misselijkheid weer weg maar iedere sims walgt van hem. ik vind dit heel irritant. Ik heb de sim gereset, teruggestuurd naar China en het huishouden verhuisd maar niks heeft geholpen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    yacintha schreef: »
    Toen ze daar kwamen was hun hele inventaris leeg en die man was misselijk geworden van Tiberium. (wat dus niet meer in zijn inventaris zat) Na 2 uur zou de misselijkheid over zijn maar het bleef staan.

    Ik citeer mezelf even van mijn website SimsExpressie.
    Als een onbewerkte Tiberium lang genoeg in de inventaris van de Sim wordt bewaard, geeft dit een negatieve gemoedstoestand bij de Sim Misselijk tot op het bot (-25 humeur). Als de Sim eenmaal misselijk is kan je de Tiberium uit de inventaris halen en de steen verandert uit zichzelf in een Grote Spits slijpen Tiberium. Je kan de steen ook zelf slijpen in een Spits slijpen voor $6.500, of anders hartvormig voor $1.000. Deze geslepen Spits zal na 24 uur ook automatisch veranderen in een Grote Spits Slijpen Tiberium (dit gebeurt niet als je de Tiberium in de inventaris laat staan). De Grote Spits Tiberium is ongelooflijk waardevol, soms wel meer dan $40.000.

    De Spits slijpen kan ook door transfiguratie verkregen worden door voorwerpen te combineren bij het transfigureren.

    4t7057j3wfbk.jpg
    yacintha schreef: »
    Terug thuis was de misselijkheid weer weg maar iedere sims walgt van hem. ik vind dit heel irritant. Ik heb de sim gereset, teruggestuurd naar China en het huishouden verhuisd maar niks heeft geholpen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

    Heeft je Sim wellicht een andere vervelende gemoedstoestand die dit verklaart? Zoja, die kan je verwijderen.
    • Open het cheatvenster met [CTRL] + [SHIFT] + [C]
    • Typ in Testingcheatsenabled true
    • Klik met de [CTRL] toets ingedrukt op de gemoedstoestand die je wilt verwijderen om deze te verwijderen.

    Een andere tip: ik sla mijn spel altijd op voordat ik op vakantie ga en NOOIT tijdens de vakantie (door de vele problemen die hierbij kunnen ontstaan, zoals niet meer terug naar huis kunnen). Ook maak ik regelmatig back-ups.

    Ook kan je proberen de hele stad te resetten met het volgende commando: resetsim *

    Herstart ook eens de game. Sluit af, verwijder de tijdelijke bestanden en herstart (bij voorkeur met de directe toepassing). Voordat je afsluit, wel even je spel opslaan. Dat zou ik doen onder een nieuwe naam zodat je originele spel intact blijft (mocht herstarten niets oplossen).

    Check ook of de Tiberium niet in de huishoudinventaris in de Koopmodus zit (lijkt me stug maar even kijken kan geen kwaad) en of het niet in de inventaris van een ander lid van het huishouden zit.

    Zorg ook dat je spel geüpdate is. Zie op deze pagina de paragraaf 'Gameversie achterhalen' om te kijken of je de laatste versie hebt en of het nodig is handmatig te updaten.

    Succes ermee!
  • yacinthayacintha Berichten: 23
    Ik zal alles gaan proberen. Dankjewel!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top