Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Meerdere werelden?

Elinee321Elinee321 Berichten: 752
Hallo,

In de sims 3 was het zo dat je vier of meer bestanden kon openen om te spelen. Nou hebben we in de sims 4 2 (nu 3) standaard werelden, magnolia promenade, willow creek en oasis springs ( en natuurlijk de wereld van sims 4 in de natuur). maar kan ik nu ook meerdere spelbestanden spelen?

Ik bedoel dus eigenlijk dat ik een familie heb in het ene spel en dan een andere familie in het andere spel maar niet dat ze elkaar tegenkomen enzo?

het is lastig om uit te leggen haha, maar ik hoop dat jullie het begrijpen?

Alvast bedankt!

Eline
dkwaftw6r785.jpg

Reacties

  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    april 2015 aangepast
    Dan moet je bij het startscherm op nieuw spel klikken (het plusje) rechtsboven in, of bedoel je dat niet?
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Vergeet niet om als je een nieuw spel start het oude spel goed te saven dus met ' opslaan als..... En niet alleen maar opslaan anders ben je dat spel kwijt.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Dus ik moet dan het oude spel opslaan als... (bijvoorbeeld 10G) en dan kan ik op het plusje klikken om een nieuwe te starten. maar waar vind ik dan het spelbestand 10G terug?
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    rechtsboven staat langs dat plusje een diskette, als je daar op klikt kun je al je opgeslagen spelen zien
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    kaatvdkkaatvdk Berichten: 2
    Ik heb rechtsboven enkel de mogelijkheid om mijn galerij te openen, mijn huishoudens te beheren, het prikbord te bekijken en het gewoon menu van de spelopties te openen. Bij mij staat er geen plusje bij. :( Weet iemand hoe ik een nieuwe wereld kan aanmaken?
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Dit staat in je opstartscherm, niet in het scherm waar je in speelt. Hopelijk snap je wat ik bedoel. Het aller aller eerste scherm waar je in terrecht komt als je je de sims hebt opgestart, daar staat rechtsbovenin een tekentje van je packs, dan de gallerij, dan een diskette waar je je spel kan laden en daarlangs staat een + teken, waar je een nieuw spel mee start.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ^ In aanvulling:

    xbig5xpioxae.jpg
  • Opties
    kaatvdkkaatvdk Berichten: 2
    Zalig! Bedankt!
  • Opties
    KoninginSuzanKoninginSuzan Berichten: 71
    volgens mij hoef je niet eens opslaan als te klikken want naast het plusje is een load ding en daar kan je je savegames laden
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    KoninginSuzan schreef: »
    volgens mij hoef je niet eens opslaan als te klikken want naast het plusje is een load ding en daar kan je je savegames laden

    Als je dat niet doet dan overschrijf je je vorige safe.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    KoninginSuzanKoninginSuzan Berichten: 71
    ok bij mij niet volgens mij
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top