Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Height slider paarden

SimNienkeSimNienke Berichten: 1
Hallo,

Ik heb net een horse height slider gedownload van de tumblr gebruiker Bongomazing, maar ik weet niet hoe ik deze nu in mijn gameplay krijg.
Ik heb op het zip bestand geklikt en hem 'geopend' maar toen ik het spel opstartte werkte de slider niet.
Komt dit omdat ik meteen na het uitpakken het spel heb geopend?
Hoe krijg ik deze slider in mijn gameplay?

En heeft iemand misschien een height slider met instructies?


Dank je wel!

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    april 2015 aangepast
    Heb je deze gedownload: http://bongomazing.tumblr.com/post/35741357800/scales-the-entire-horse-from-about-60cm-to-20-2hh

    Zoja, heb je de opmerking gezien die er bij staat?
    Note: This slider has some major animation issues especially with very small pony and miniature horse sizes–mostly sinking into and floating above the ground. Sim-horse interactions and riding animations in relation to the horse are unaffected except in very small ponies (which may cause scrunchy legs/arms).

    Als je de slider toch wilt installeren, het is een .package.
    Lis0 schreef: »
    Voordat je kunt beginnen met het downloaden van Custom Content moeten eerst de mappen Mods en Packages aanwezig zijn. Voorheen moest dit handmatig maar er is nu een handig bestandje wat je kunt downloaden wat alles voor je regelt! Dit is het FrameworkSetup bestandje. Deze sla je op in C:/Gebruiker/Gebruikersnaam/Documenten/Electronic Arts/De Sims 3/.
    Vervolgens moet je dit bestandje uitpakken en als het goed is verschijnt er nu een map genaamd Mods.

    • Deze FramewerkSetup en jouw horse height slider pak je uit. Bestanden uitpakken kan met een gratis programma zoals WinRAR. Via deze laatst genoemde link kan je een download link vinden naar WinRAR en wat informatie hoe het uitpakken van downloads werkt.
    • Als de FrameworkSetup is uitgepakt, open je de map "FrameworkSetup" en zie je een map "Mods" staan. Selecteer deze en klik erop met de rechtermuisknop voor de optie "Knippen". Blader dan naar de map Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3 en klik in een lege ruimte (zorg dat je niets selecteert) voor de optie 'Plakken". De ingepakte FrameworkSetup en de map "FrameworkSetup" kan je verwijderen, die heb je dan niet meer nodig. Je hebt alleen de map 'Mods" nodig en wat hier in staat.
    • Als je het ingepakte bestand "Bongo_PF_HorseSizeSliderv1.1" hebt uitgepakt open je de map en zie je een bestand "Bongo_PF_HorseSizeSlider.package". Dit knip en plak je op eerder genoemde wijze in de map Mijn documenten\Electronic Arts\De Sims 3\Mods\Packages. De ingepakte "Bongo_PF_HorseSizeSliderv1.1" en de map "Bongo_PF_HorseSizeSliderv1.1" kan je ook verwijderen.
    • Start nu je spel (tip: met de directe toepassing) en de slider is geïnstalleerd. Ik vermoed dat je deze terugvindt in Creëer een Sim.

    Het staat ook in LisO's topic (klik op het blauwe pijltje naast haar naam in bovenstaand citaat), met afbeeldingen ter verduidelijking.

    Ik wil je aanraden ook deze pagina op mijn site te lezen:
    http://www.simsexpressie.nl/tip-3-downloaden-voor-de-sims-3.html

    Zodat je op de hoogte bent van de verschillende soorten downloads voor De Sims 3, hoe je ze kan herkennen en moet installeren en hoe je kan voorkomen dat je corrupte of foute downloads installeert (zie hiervoor de paragraaf "Foute downloads opsporen"). Hier staat ook dat je alles wat je download van het internet altijd eerst even moet scannen met de virusscanner.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top