Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Dressuur?

Ik zie soms op plaatjes en filmpjes van mensen dat ze met hun **** dressuurrijden maar hoe doen ze dat?! Zo ver ik weet kan het namelijk niet...
En ik zie ook wel eens mensen met een hek met bakletters waar kan je die vinden?
En hoe krijg je het effect van een **** met een 'gebogen'hals ( die aan de teugel lopen dus )

Reacties

  • ChattiyChattiy Berichten: 1
    december 2012 aangepast
    Heey!

    Je hebt gelijk hoor, over dat dressuur.
    Het kan ook niet, maar deze mensen gebruiken zogeheten 'poses' voor de foto's.
    Deze kun je downloaden, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe je ze moet gebruiken, ik ben daar ook nog voor aan het zoeken.
    De bakletters kan je downloaden op een site, maar ik ben vergeten welke.
    Kijk even op mijn profiel, daar staat een websitelink naar een hele grote download website.

    Succes!

    xxx <3
  • alev2002alev2002 Berichten: 30
    januari 2013 aangepast
    die bak letters kun je vinden bij equus


    http://www.equus-sims.com/2011/10/equus-mesh-dressage-marker-ts3.html


    :D veel succes :D
  • AmyloveamberAmyloveamber Berichten: 13
    januari 2013 aangepast
    Hoi,

    Dit komt door poses die je kan downloaded over het internet. Begin maar bij Equus sims op google te zoeken. Dat is een site for paardenfokken op sims 3 pets. Het is erg handig en bij the regristraties kan je van manege naar manege en nieuwe spullen voor realistise paarden vinden. Ook die bakletters zijn in een van de downloads ik geloof als je naar regristraties gaat en de Akhal Teke manege aanklikt dat het daar zit. Moet je goed zoeken en doorkijken heb ik ook gedaan ;) Succes

    Gr
  • sims3paardensims3paarden Berichten: 3
    februari 2013 aangepast
    hey ik heb ook dresuur letters maar dan aan de muur
    maar ik heb een vraag aan degene die het antwoord geven
    moet je er voor registreren want bij mij is het al 4 dagen geleden
    dat ik me registreerde bij equues-sims en nog steeds geen mail what now
    plz help me :oops:
    xxx from me
  • LexLesterLexLester Berichten: 2 Brabbelende Baby
    februari 2013 aangepast
    ik zou ook graag dingen voor paarden willen downloaden via equus sim maar ik heb mij geregistreerd maar nog geen mail gekregen en kan dus niet inloggen.. weet iemand hoelang dit kan duren???
  • taartjeloltaartjelol Berichten: 2
    alev2002 schreef: »
    die bak letters kun je vinden bij equus


    http://www.equus-sims.com/2011/10/equus-mesh-dressage-marker-ts3.html


    :D veel succes :D

    ik wil graag weten waar je idd bak letters vandaan haald alleen als ik op je link klik krijg ik not found in me beeldscherm

  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    april 2015 aangepast
    Dit topic is al meer dan twee jaar oud, waarschijnlijk is de site ondertussen verwijderd of verhuisd ofzo. ;) Met Google kan je er vast andere vinden dan die van 'Equus'.

    EDIT: De website bestaat nog, die specifieke pagina zal gewoon verwijderd zijn. Misschien vind je er toch nog wat je moet hebben.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top