Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

I can't download the CAW

Hey guys, I just re-installed my sims3 and I want to make a world. When I go to the site and click on the CAW link, I push "I agree" and then downlopad but the download won't start... Any body who can help me?

Reacties

  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    Dit is het Nederlandse Sims forum :wink:
    Probeer eens of het met een andere browser wel werkt.
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Dat was bijna een maand een algemeen probleem (net zoals het niet kunnen aanbevelen van creaties), maar een SimGuru heeft net op het Engelse forum laten weten dat het terug zou moeten werken. Het aanbevelen werkt alleszins.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    ^ Weet jij misschien of dat ook geldt voor het niet kunnen inloggen op het oude forum? Heeft die SimGuru daar misschien ook iets over gemeld? Iemand heeft me benaderd omdat deze niet kan inloggen op het oude forum om zijn wereldbundel te registreren. Een andere browser proberen en de cookies verwijderen werkt helaas niet. Er staat me iets van bij dat jij het probleem van niet kunnen inloggen ook hebt gehad. Hoe is dat opgelost?
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    maart 2015 aangepast
    Dat heb ik ooit eens gehad ja, maar een dag later werkte het weer gewoon. Heeft volgens mij niets met de problemen van de afgelopen maand te maken want daar is niet echt iets over gezegd geweest. Gebruikt hij/zij niet gewoon de verkeerde email of wachtwoord ofzo, of is het dat niet?
    Hey there,
    There are 2 different things you reported.

    1. My page doing weird things. That should have gotten fixed last week.
    2. the "I can't recommend, I can't favorite, I can't save" from the exchange issue. We have some people working on it, it will take a while.

    Once that is solved i will try to let you know
    thanks
    Hey, we pushed a fix yesterday for the exchange "i can't recommend, save, favorite, things". We also fixed the "i can't download CAW, CAP" problem as well =)
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top