Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Downloads sims 3, alleen op de grond plaatsen?!

D0edjuhD0edjuh Berichten: 5
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje weer de Sims 3 geïnstalleerd. Ik had m'n map met downloads bewaard en deze terug gezet. Niks mis mee, ze staan allemaal weer in het spel. Het enige probleem is dat ik geen ene download op het aanrecht/tafel enz. kan zetten.
Ook ziet m'n Sim er raar uit als ze in bed ligt of op een stoel zit!
Ik weet dat ik dit toenertijd ook had, en toen was er een oplossing voor, maar welke?
De downloads zijn al best oud en weet niet precies meer waar ik ze allemaal vandaan heb. Helaas.
Heb het forum ook al doorgespit, maar er staat zoveel! Vandaar dit berichtje.

Als er echt geen oplossing is, dan verwijder ik ze allemaal wel en download ik dingen opnieuw. Heb ik dan niet meer dit probleem of?
Alvast bedankt in ieder geval!

Reacties

  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2015 aangepast
    Het probleem ligt zoals je zelf zegt aan de CC, de CC zal waarschijnlijk verouderd zijn en niet meer compatibel zijn met een recentere versie van het spel. Het enige dat je kan doen is de CC verwijderen, en een recentere versie installeren, als die bestaat tenminste. Er is verder geen echte oplossing voor voor zover ik weet.

    EDIT: Ik heb net dit topic op Mod The Sims gevonden, misschien ben je er iets mee, ik weet verder niet veel van CC. :p
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top