Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims op mac, groot scherm

cooltenniscooltennis Berichten: 37 Pruttelende Peuter
Hallo,

Heb sims ingsteld, en even uitgeprobeert ik merk hij heel erg is ingezoom (groot) meer mensen last van hebben?
Ik heb macbook air

y68d2wammthv.png

Zoals je ziet naar mijn foto screen, wanneer ik een ander broek of haar kapsel wil uitzoeken lijkt het niet past op mijn scherm.

Groetjes.

Reacties

  • Opties
    lauravh89lauravh89 Berichten: 19
    Heb je de resolutie van het spel goed staan?
  • Opties
    cooltenniscooltennis Berichten: 37 Pruttelende Peuter
    Ik zal daar eens even kijkje nemen. In het sims zelf instelling of macbook?
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Instellingen van het spel zelf. Er zijn meerdere resoluties mogelijk en het kan even duren voor je de juiste gevonden hebt, dus je kan beter even opzoeken wat de resolutie van je scherm is, en het daarna van de eerste keer juist instellen in De Sims 4. Ik heb zelf geen Mac dus ik heb geen idee of het er goed uitgelegd staat, maar hier staat hoe je de resolutie van je scherm kan aanpassen (en dus achterhalen wat je resolutie is).
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    cooltenniscooltennis Berichten: 37 Pruttelende Peuter
    Heb instelling kunnen vinden bij Spel zelf en dat is gelukt. Ga nog verder uitproberen tot juiste maat. Heb ff dit moment niet veel tijd voor vandaar.

  • Opties
    MyquandroMyquandro Berichten: 1
    Bij mij ontstond dit ook bij de eerste keer opstarten. Door naar instelling, grafisch te gaan en retina-scherm (of iets dergelijks) uit te zetten wordt het al een stuk beter. Als je dan ook de resolutie goed zet dan klopt het helemaal.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top