Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Pony

Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag (ja duh anders staat dit topic hier niet), kun je bij **** creeëren ook een pony maken? Ik bedoel dus dat je de benen korter maakt, of gewoon alles een stuk kleiner. Want ik heb een Fjordenpaard opgestuurd naar de uitwisseling, oorspronkelijk is dat natuurlijk een pony. Dus, kun je een pony maken? Zo ja, hoe?

Groetjes danoontje01

Reacties

  • Opties
    BrittBrassknuckleBrittBrassknuckle Berichten: 124
    januari 2012 aangepast
    nee dat kan niet :( helaasss
  • Opties
    danoontje01danoontje01 Berichten: 15
    januari 2012 aangepast
    Dankje, hoe kan ik mijn topic sluiten?
  • Opties
    BrittBrassknuckleBrittBrassknuckle Berichten: 124
    januari 2012 aangepast
    Even kijken, daar heb ik nooit over nagedacht :oops:
    Ik zou het niet weten sorry
  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    januari 2012 aangepast
    Dat kan niet.
    Alleen moderators kunnen topics sluiten, maar dat doen ze niet zo vaak. Alleen als er dingen instaan die echt niet volgens de regels zijn.
    Topics over problemen die opgelost zijn zakken vanzelf weg, omdat niemand er meer op reageert.
  • Opties
    NienkeJoeNienkeJoe Berichten: 81
    januari 2012 aangepast
    Het zou leuk zijn geweest dat je een pony kon maken. Kinderen zouden dan ook kunnen rijden.
    Maar helaas ...

    Een Fjord is officieel trouwens een ****. Hoewel de stokmaat pony is. Net als de Haflinger en de IJslander.
    En een Falabella is ook een ****. Deze is zelfs kleiner dan de Shetlander, die weer een pony is. En een Arabier is ook vaak lager dan 1.48m.
    Duidelijkheid voor alles in de paardenwereld hoor ...
  • Opties
    KuskimKuskim Berichten: 84
    januari 2012 aangepast
    NienkeJoe schreef:
    Het zou leuk zijn geweest dat je een pony kon maken. Kinderen zouden dan ook kunnen rijden.
    Maar helaas ...

    Een Fjord is officieel trouwens een ****. Hoewel de stokmaat pony is. Net als de Haflinger en de IJslander.
    En een Falabella is ook een ****. Deze is zelfs kleiner dan de Shetlander, die weer een pony is. En een Arabier is ook vaak lager dan 1.48m.
    Duidelijkheid voor alles in de paardenwereld hoor ...

    Arabieren zijn meestal 1,50 ong.
    Ik had laatst ook een arabier gezien van 1,60 :D
  • Opties
    poletjeepoletjee Berichten: 431
    januari 2012 aangepast
    Kuskim schreef:
    NienkeJoe schreef:
    Het zou leuk zijn geweest dat je een pony kon maken. Kinderen zouden dan ook kunnen rijden.
    Maar helaas ...

    Een Fjord is officieel trouwens een ****. Hoewel de stokmaat pony is. Net als de Haflinger en de IJslander.
    En een Falabella is ook een ****. Deze is zelfs kleiner dan de Shetlander, die weer een pony is. En een Arabier is ook vaak lager dan 1.48m.
    Duidelijkheid voor alles in de paardenwereld hoor ...

    Arabieren zijn meestal 1,50 ong.
    Ik had laatst ook een arabier gezien van 1,60 :D

    Idd! En een shire is echt niet even groot als een Welsh XD
  • Opties
    masiadavidmasiadavid Berichten: 2
    april 2014 aangepast
    Als je de horse size slider instaleert kunje ook ponys maken en ook grotere paarden :lol:
  • Opties
    kalite2001kalite2001 Berichten: 1
    masiadavid zou je me die link kunnen doorsturen van die horse size slider
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @kalite2001
    Dit is een oud topic, en het bericht van masiadavid is al geplaatst in april 2014, dus ik verwacht niet dat hij nog een reactie zal geven.
    Misschien heb je iets aan de downloads op deze pagina's:

    http://shorelinehillstables.blogspot.nl/2013/04/downloads.html
    http://linna.modthesims.info/download.php?t=480643
    http://x-tina-exquisitearabians.blogspot.nl/p/sliders.html
    http://bongomazing.tumblr.com/tagged/downloads

    Als je in het vervolg iets zoekt kan je ook zelf Googelen, bijvoorbeeld op: The Sims 3 horse sliders (of varianten hierop). Met Google kan je veel informatie, in dit geval downloads, vinden over en voor onder meer De Sims 3. Ik heb verder niet uitgezocht of deze downloads precies zijn wat je zoekt, doen wat jij wilt, wat de vereisten zijn (of alleen Beestenbende voldoende is of dat er nog andere uitbreidingen vereist zijn), waar je ze kan terugvinden in je spel, hoe het materiaal werkt na installatie, etc.: ik heb de genoemde downloadpagina's globaal gelezen - en er staan sliders op - ipv aandachtig, dat laat ik aan jou over!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top