Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Code van het boekje seizoenen

ik heb mijn cd-rom van het uitbreidingspakket de sims 2 seizoenen, maar ben het boekje kwijt, is er iemand die me even een code van op dat boekje vanachter kan doorgeven? Zou heel fijn zijn :)

Reacties

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dat gaat niet gebeuren want dat is illegaal. Daarbij ook stom want dan kan de persoon in kwestie zijn eigen spel niet meer installeren omdat jij het nummer hebt. Openlijk hierom vragen op een officieel EA forum is ook niet zo handig.

    Volgens deze site kan je het achterhalen op de pc ZOLANG het spel nog geïnstalleerd is:
    http://www.ehow.com/how_4487545_recover-sims-2-serial-numbers.html

    uwvurndv0bt7.jpg

    Volg de instructies op deze site en klik op de pijltjes om de verschillende onderdelen uit te klappen. Bovenstaande afbeelding is een voorbeeld, jij moet uiteraard Seizoenen zoeken die op dezelfde plek moet staan als te zien op de afbeelding. Noteer het nummer op een blaadje, probeer niet te kopiëren vanuit het register en verander NIETS anders kan je schade aanrichten aan de pc.

    Mocht het serienummer niet meer op de pc staan, dan kan je contact opnemen met EA. Misschien kunnen je ze helpen aan een nieuw nummer en misschien ook niet: nee heb je, ja kan je krijgen!

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top