Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wereldhulp (Ninapruts!?)

winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
Hoi allemaal,

Ik ben al geruime tijd bezig met het namaken van Paleis Het Loo in De Sims 3. Nu is het Paleis eigenlijk te groot geworden voor de oorspronkelijke wereld. Die wereld is gemaakt door Ninapruts. Ik ben nu (dankzij Simlibby!) een beetje aan het aanpoten met De Sims 3 Wereldtool en eigenlijk lukt dit al best redelijk. Het enige wat me nog niet helemaal lukt zijn de bergen die Ninapruts voor me heeft gemaakt. Die wil ik eigenlijk precies zo hebben zoals ze waren, maar dan dus in een grotere wereld.

Ik zou graag iemands hulp inschakelen om die bergen voor me te maken. De rest (wegen, het plaatsen van kavels, etc.) kan ik, dankzij de handige tutorials van Simlibby, nu gelukkig zelf. Hier kun je een aantal foto's bekijken van die bergen; http://simsolution.weebly.com/paleis-het-loo.html

Hopelijk kan iemand me daarbij van dienst zijn. Het gaat dus om een grote wereld die aan de uiterste randen (met het water) bergen heeft. Het zou super zijn als Ninapruts dit zou kunnen doen, maar ik zou geen enkele andere manier weten om haar via deze weg te contacteren. Iemand anders?

Alvast bedankt!!

Reacties

  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    Hey Winterbaron, leuk dat je aan me denkt. Ik wil best proberen je te helpen, het is wel een hele tijd geleden dat ik CAW nog geopend heb. Wil je dat ik zelf een nieuwe map open, zoja, welke map? (Ik vermoed LargeFlatMap300, maar om zeker te zijn dat we elkaar goed begrijpen...) Het enige minpuntje misschien voor jou: ik werk dit weekend en ben pas het weekend daarop vrij (1 en 2/11), en ik zie de kans klein dat het me voordien lukt. Heb je nog m'n mailadres? Je kan me daarop steeds bereiken, op dit forum kijk ik niet zo veel meer dan als ik vroeger deed.

    Groetjes,
    Nina
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    oktober 2014 aangepast
    Ninapruts! :) Geweldig dat je reageert. Je had me vorige keer zo ontzettend goed geholpen en ik gebruik de wereld natuurlijk nog steeds naar alle tevredenheid en dankbaarheid! :D Hm... ik zie hier niet zo snel een e-mailadres staan... Ook niet in mijn inbox van Simsolution. Anders kun je me bereiken via het volgende e-mailadres: simsolution@live.nl. Dan heb ik je e-mail meteen. Via die weg zal ik even mijn 'privé e-mail' doorsturen.

    Hee, ga weg, joh! Het maakt me helemaal niet uit wanneer het je gaat lukken, ik ben allang blij dat je me weer kunt helpen!! :D Het zou inderdaad fijn zijn als je een nieuwe map kunt openen (inderdaad LargeFlatMap 300). Kan ik die daarna dan ook nog bewerken met de Creëer een Wereld-tool? Ik kan dan zelf de wegen aanleggen en kavels plaatsen. Ik heb nu ongeveer wel door hoe dat werkt, geloof ik :stuck_out_tongue_closed_eyes:

    Nogmaals superbedankt en ik zie je mailtje wel gewoon tegemoet. Er zit absoluut geen haast achter!!

    Groetjes,
    Hilco
  • winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    Hoi Nina,

    Ik wilde je eigenlijk vragen hoe het met de wereld ervoor staat (nu ruim een maandje later). Zou je me kunnen beantwoorden? En natuurlijk heel fijne feestdagen toegewenst! (Alvast).

    Hilco
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top