Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bouwwedstrijd Paleis Het Loo

winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
augustus 2014 aangepast in De Sims 3
Hoi allemaal,

Daar ben ik dan met mijn allereerste wedstrijd die ik, naast mijn site, ook publiceer op het Forum! :smile:
Ik ben erg benieuwd naar de response en hoor ook graag jullie mening.

Jullie kennen misschien wel een bouwproject waar ik al meer dan anderhalf jaar mee bezig ben: Paleis Het Loo! Nu zul je misschien denken: Wat is dat nu weer? Wel, het is eigenlijk heel simpel. In januari/februari ben ik begonnen met het nabouwen van Paleis Het Loo in De Sims 3. Dat is moeilijk en best tijdrovend. Maar gelukkig is er genoeg informatie over bekend (Paleis Het Loo is een museum) om het zo goed mogelijk na te kunnen bouwen. Verder heb ik zelfs de echte bouwplattegronden van het Paleis van een medewerker van Binnenlandse Zaken "overhandigd" gekregen, om het Paleis zo realistisch mogelijk weer te geven. Dit, en mijn korte samenwerking met Het Loo zelf, heeft mij geïnspireerd door te gaan met dit project, dat nu wel tot een van de grootste bouwprojecten in De Sims 3 van een Nederlandstalige fansite ooit gerekend kan worden. Op mijn eigen site vind je meer informatie over Paleis Het Loo: http://paleishetloo-simsolution.weebly.com/inrichting.html

Ik ben nu ook een tweede wedstrijd begonnen op Paleis Het Loo. Een Paleis Het Loo-bouwwedstrijd, waaraan jullie allemaal kunnen meedoen! Hieronder staan de voorwaarden, de prijzen en andere informatie!

Wat moet je doen?
De opdracht is vrij simpel. De bedoeling is dat je een ruimte inricht die in Paleis Het Loo voor zou kunnen komen. De lengtematen zijn vrij simpel: 7 "hokjes" breed en 10 à 12 "hokjes" lang. De voorwaarden in deze ruimte zijn beperkt. De inrichting moet natuurlijk ouderwets zijn: Paleis Het Loo is in de 17e eeuw geopend (dat was dus ruim ná de Middeleeuwen!). Verder mag de ruimte géén bad- of slaapkamer zijn, maar ook geen eetkamer en geen keuken. Je kunt rekening houden met de ramen van het Paleis (zoals je op de afbeeldingen hieronder zult zien), maar dit is geen noodzaak.

Wat kun je winnen?
Allereerst verdien je eeuwige roem! Uit de mooist ingerichte ruimtes kies ik er twee, die ik zal plaatsen in de zijvleugels van Paleis Het Loo in De Sims 3 (zoals je op de afbeeldingen hieronder kunt zien). Waarom ik deze niet zelf inricht, is eenvoudig: Er is geen informatie over deze ruimtes beschikbaar, dus ik zou niet weten wat ik er zou moeten bouwen. De makers van de twee mooiste ruimtes verdienen natuurlijk nog wel meer dan enkel eeuwige roem :-). Zij krijgen ieder een Paleis Het Loo-verrassingspakket opgestuurd! Dit pakket zal bestaan uit veel verschillende verrassingsitems die ik uit Paleis Het Loo in Apeldoorn zelf heb meegebracht, toen ik er afgelopen woensdag (20 augustus) op bezoek was. Een onderdeel van dit verrassingspakket zal ook een heuse Paleis Het Loo-bouwplaat vormen!

Tot wanneer kun je je inzending doorsturen?
Je kunt aan deze wedstrijd meedoen tot en met 3 oktober, 2014! Dat betekent dat je ruim de tijd hebt om aan dit project te werken.
Na 19:00 uur sluiten de posten. Inzendingen die na die tijd nog worden verstuurd maken helaas geen kans meer op de prijs.

Wat moet ik met mijn inzending doen?
Maak van jouw eigen Paleis Het Loo-kamer een aantal mooie screenshots. Dit doe je door tijdens het spel op de "C"-toets op het toetsenbord te klikken. Vervolgens worden deze screenshots opgeslagen onder "Mijn documenten/Electronic Arts/Sims 3/Screenshots/". Stuur de mooiste screenshots door via het contactformulier op mijn site of via dit e-mailadres: simsolution@live.nl!

Wat gebeurt er met mijn inzending?
Alle inzendingen worden hier, op de site, gepubliceerd. Het hangt van mijn tijd af of ik de inzending direct na verzending kan publiceren op Simsolution. Ik probeer alle inzendingen zo snel mogelijk op de site te publiceren. Er kan niet worden gestemd op een inzending.
Na vrijdag 19:00 uur, kunnen geen inzendingen meer worden verstuurd. Ik ga dan zo snel mogelijk de winnaar(s) uitkiezen op basis van voorgenoemde punten. Vervolgens zullen de winnaars worden gepubliceerd op Simsolution. Ik zal daarna zo snel mogelijk met hen contact opnemen over de prijs.

Dan rest mij nog één ding te zeggen: Succes!

LET OP: Laat in dit Topic weten of je mee wilt doen en of je nog suggesties of vragen hebt! :-)

pg7gukxifm9t.jpg

73vzsijo7xeu.jpg

k1dacgfn23kf.jpg

dahgmfsqweei.jpg

cz0txxo9x2b8.jpg
hahgrpxk23v2.jpg

Post edited by winterbaron on

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top