Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Op Reis Wereld

Is het ook mogelijk om in creëer een wereld een vakantie wereld te maken voor de sims wereld avonturen?

Zou wel leuk zijn!

Groetjes

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2014 aangepast
  • Opties
    is het ook mogelijk om een camping te bouwen, ben nu een wereld aan het maken maar kan geen tenten en dergelijke in de shop vinden
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Om tenten (en vele andere voorwerpen) te kunnen plaatsen, moet je in het buydebug-menu zijn. Eerst open je de cheatbalk met Ctrl, shift en C. Vervolgens type je TestingCheatsEnabled true en druk je op Enter. Daarna open je de cheatbalk weer, en dan doe je Buydebug. Als je nu de koopmodus opent, zal er bij sorteren op functie (niet sorteren op kamer) een extra menu zijn, waar je o.a. tenten vindt.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    september 2014 aangepast
    Precies zoals Smoesie zegt, alleen de tenten in BuyDebug zijn verpakt, die staan niet. Wereldavonturen is wel vereist voor deze tenten. Als je tenten wilt die al staan, ik heb ooit kant en klare tenten geüpload en deze kan je downloaden van de Uitwisseling: BYO Camping (BYO is Build you're own camping). Deze camping bestaat uit de tenten die je kan vinden in BuyDebug maar ook uit de tent die je alleen met eeuwenoude munten kan kopen in de vakantielanden.
    Post edited by SimLibby on
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top