Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Overzicht te behalen badges

«1
SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
september 2014 aangepast in De Sims 3
Dit is een overzicht van de badges die ik tot nu toe ben tegengekomen. Op het moment is het Engelstalig, wellicht verandert dit nog en dan zal ik dat aanpassen.

Laten we elkaar helpen badges te halen. Het is een kleine moeite op 'Like', 'Mee eens' en 'LOL' te klikken van andermans berichten. <3
Je kan ze echter niet alle drie tegelijk aanvinken bij een bericht, je moet er één kiezen, noch kan je deze knoppen bij je eigen ingediende berichten gebruiken. Door er nogmaals op te klikken maak je je keuze ongedaan en door een andere keuze te maken wordt je eerdere keuze ook ongedaan gemaakt.

OVERZICHT BADGES

i2rvILiudGLzg.pngFirst Anniversary + 5 pnt
Thanks for sticking with us for a full year.

ibaMsegkMttBVI.pngSecond Anniversary + 5 pnt
Thanks for sticking with us for 2 years.

i1lHDaAFRBX1j.pngThird Anniversary + 5 pnt
Thanks for sticking with us for 3 years.

isxHf8l7nuEbg.pngFourth Anniversary
Thanks for sticking with us for 4 years.

imJl5jXXuWEDK.pngFifth Anniversary
Thanks for sticking with us for 5 years.

i4DqaJIkA2gl6.pngFirst Comment
Commenting is the best way to get involved. Jump in the fray!

ik4OC0oBMzwzN.png10 Comments
No longer a one-hit wonder! It looks like you’re going places.

iihSboksz9xg5.png100 Comments
Getting this far requires gumption, something you have in spades.

iNxezbqvSLuXK.png500 Comments
Settled in, saw the sights, learned the territory, and most importantly: gave back.

iuDfL5Hd8q4Mn.png1000 Comments + 20 pnt
You’re practically family.

i1OjobjvD0Sqi.png2500 Comments
Another day, another comment, another badge.

iZYtBtXutOA1o.png5000 Comments + 20 pnt
Eat, sleep, comment. We like your style.

iw52aqbMhe7D8.png10000 Comments
You are a comment-making machine.

iVnHqgGJSLDjG.png5 Likes + 5 pnt
You received 5 Likes. We like that.

iWGFImRZdNmCk.png25 Likes + 5 pnt
You received 25 Likes. You're posting some good content. Great!

iXD7Yz1oZuzDL.png100 Likes
You received 100 Likes. When you're liked this much, you'll be an MVP in no time!

iAN1ALJcVUyVx.png5 Agrees + 5 pnt
You received 5 Agrees. We like that.

iUvYT5lMm0g05.png25 Agrees
You received 25 Agrees. You're posting some good content. Great!

i3eDrSt3lWnsx.png100 Agrees
You received 100 Agrees. When you're liked this much, you'll be an MVP in no time!

itPicci8r9fRx.png250 Agrees
You received 250 Agrees. Looks like you're popular around these parts.

ibRZ0fiFBgDTA.png5 LOLs + 5 pnt
You received 5 LOLs. We like that.

ip60JkPyjhiLn.png25 LOLs
You received 25 LOLs. You're posting some good content. Great!

inhAJkFZRVva7.png100 LOLs
You received 100 LOLs. When you're liked this much, you'll be an MVP in no time!

iWM6np0CinrZU.pngCombo Breaker
Earned badges for 5 different things in one day (now you can say it was 6!).

iit5ju0LqSmwO.pngPhotogenic + 10 pnt
Little things like uploading a profile picture make the community a better place. Thanks!

iq27w4kuJQL1Y.pngName Dropper + 5 pnt
Mentioning someone in a discussion (like this: @Name) is a great way to encourage dialog and let them know who you’re talking to.


Update 09-09-2014: ik heb inmiddels een lijst gevonden met al de te behalen badges en punten: ALL BADGES.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    augustus 2014 aangepast
    De badges doen me een beetje denken aan de diamantjes op de website van Sims 1. Daar kreeg je ook per zoveel geplaatste berichten een diamantje erbij (tot max 8.). Overigens kon je daar niet zien hoeveel berichten je had geplaatst, dus het was altijd een verrassing als je een diamantje erbij kreeg. De diamantjes stonden ook voor een bepaalde rang, die weer te maken had met wat je in het begin had gekozen. Zo kon je het traject van een acteur, sporter etc. afleggen. Bij 8 diamantjes was je dus bijvoorbeeld Hollywood-ster of Sterspeler oid. Was best grappig!

    En ik moet nog even gaan uitvinden hoe ik dat lettertype aanpas. Als je dat doet, geldt dat zeker alleen voor de computer waarop je het aanpast en niet voor je account?
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Moepmoep schreef: »
    En ik moet nog even gaan uitvinden hoe ik dat lettertype aanpas. Als je dat doet, geldt dat zeker alleen voor de computer waarop je het aanpast en niet voor je account?
    Ja al zie je het natuurlijk wel terug in je account maar alleen op de pc en browsers waar je stylish installeert. In Smoesie's handleiding (zie mijn eerdere bericht voor een link) staat hoe je dat kan doen. Je kan dit aanpassen voor GC en MF.

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Deborah schreef: »
    @BaasPet, ik weet niet wie er een badge krijgt als je iemands naam noemt, jij of degene die je noemt.
    Jij (BaasPet dus). Ik heb dat namelijk bij jou gedaan in het WWJK topic. Ik noemde je naam en kreeg de badge.
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik weet zeker dat ik die badge heb gehad, maar hij staat er in mijn overzicht ook niet meer bij nee. Ook raar... :s

    Some angels choose fur instead of wings
  • SimsExpressieSimsExpressie Berichten: 73 Denderende Dreumes
    augustus 2014 aangepast
    Ik dacht dan help ik SimsExpressie wel aan die Combo Breaker. Dus ik (Libby) heb de berichten van SimsExpressie geliked/agreed en gelold. Heb nu VANDAAG 5 badges gehaald met SimsExpressie, geen Combo Breaker. Ik ga nog 3 berichten lollen zodat SimsExpressie badge nummer 6 krijgt, misschien dan een Combo Breaker.


    EDIT: nummer 6 is binnen. Geen Combo Breaker. SimsExpressie heeft dus niet genoeg berichten geplaatst om ook nog eens 5x LOL aan te vinken maar aangezien ik (SimsExpressie) al de 5 x Agree had behaald kon ik mijn stem wijzigen van Agree naar LOL zonder de 5x Agree badge kwijt te raken. Ik ga het nu weer terugzetten want ik heb berichten gelold waarbij het nergens op slaat die te lollen.
  • desims2desims2 Berichten: 44 Pruttelende Peuter
    september 2014 aangepast
    ik moet mijn 5 jaar badge nog krijgen...al sinds juli haha. heb er nog 0.
  • Hmm, volgens mij werkt het systeem niet helemaal goed.... Ik ben al sinds 2010 lid, heb mijn eerste bericht ook al geplaatst. Maar heb alleen net een badge gekregen voor het feit dat ik een leuke avi heb. Ben benieuwd wanneer die komen ;)
  • ArincmtArincmt Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    Wat grappig dat je dus ook een badge kan krijgen als je je profiel foto veranderd!
    Graag wil ik ook een sim als profiel, hoe die je dat? Ik kan dat niet vinden...
  • smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    Gewoon een foto (screenshot) van je sim maken en die dan op je profiel uploaden. :) Je klikt bovenaan op "Arincmt" en daar kan je in de linkerbovenhoek je avatar instellen.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top