Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3 Handige Weetjes

Reacties

  • anaisbalyuanaisbalyu Berichten: 7
    juli 2012 aangepast
    smoesie schreef:
    anaisbalyu schreef:
    En ik heb een probleem, als ik met m'n sim een interactie met een andere sims wil doen lukt dat niet, dan kan ik die andere sim niet aanklikken ? heeft iemand dit al meegemaakt? ;o

    Heb je downloads (niet van de store) en/of mods in je spel? Het kan daardoor komen.


    Alleen downloads van tsr ?
  • dais2dais2 Berichten: 2
    augustus 2012 aangepast
    Ik heb een probleem mijn balk waar ik alles mee bedien aan de onderkant van mijn scherm is weg, weet iemand hoe ik het terug kan krijgen is daar misschien een code of een sneltoets voor. Alvast bedankt
  • Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    september 2012 aangepast
    Hoe bewerk je een geest in CAS (sim bewerken) zonder bovennatuurlijk ?

    STAP 1: maak een nieuw spel aan en open het in je spel cheatbalkje (control+shift+c) en typ: testing cheatsenabled true (om het uit te zetten is het false, in de plaats van true) en klik met shift ingedrukt op een volwassen sim, kies voor de optie: 'volgende levensfase', doe dat tot hij dood is (als het een oudere is en doet het nog een keer word hij een geest),
    STAP 2: wacht tot magere hein er is en klik dan nog eens op die sim (die nu een geest is) met shift ingehouden en kies de optie sim bewerken in creër een sim. en Tadaaaa! het is een geest die je kunt bewerken! Veel plezier!

    Gr. Jacobie
  • JessyCremerJessyCremer Berichten: 120
    september 2012 aangepast
    lol haha bedankt
  • special_girl_jokespecial_girl_joke Berichten: 51
    september 2012 aangepast
    hoe kan je de zombies ende weerwolven uitzetten ?
  • KattenkruidKattenkruid Berichten: 28
    september 2012 aangepast
    hoe kan je de zombies ende weerwolven uitzetten ?

    Ga naar opties, er is daar een nieuw mapje bijgekomen, daar staat dat je Vampiers, Heksen, Feeën, en Weerwolven kan uitschakelen.
    Alles gaat behalve zombies :wink:
    Groetjes!!!
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    september 2012 aangepast
    Ik heb ook een handige weetje.
    Om niet zoveel berichtjes terug te krijgen als ik met sms simpoints koop. POB moet ik ook betalen, en de spulltjes hier zijn al niet zo goedkoop. En sommige staan er zo lang maar als nog amper te betalen. Nog een weetje erbij, waarom niet meer kunnen kiezen dan alleen tot 505 points? En 505point zou eigenlijk €5,05 moeten zijn en niet €7,50 want wat ik al zei, die bevestigings smsjes moet ik ook betalen.
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    september 2012 aangepast
    Ik heb nog een idee.

    Wat je amper tot nooit gebruikt in je spel, dat je die weer kan verkopen in de store dat je Simpoints krijg (voor hoeveel je verkoopt) Bijv. 2 Zitsbank 50 simdollar. Iemand klikt, koopt, en jij heb weer 50 Simdollars.
    Om tig keer smsjes te gaan versturen en sommige spullen, voorwerpen e.d. al meer dan 500 is...pfff.
  • BrianadyaBrianadya Berichten: 3
    oktober 2012 aangepast
    Hoe worden de cursors verwijderd? Dat groene balkje?
    Ik wil heeel graag zelf echt in de game spelen ipv dat groene balkje weet iemand hoe?
    Sorry als ik jullie topic heb verpest ik heb echt op veeeeeel plekken gezocht en ik kon niks vinden :(
  • dais2dais2 Berichten: 2
    december 2012 aangepast
    Halllo, ik heb een vraag. Ik heb de sims 3 jaargetijden maar ik weet niet hoe je een paraplu krijgt. Ik heb gekeken bij kleding maar daar staat die niet bij.

    Kan iemand mij even zeggen waar ik een paraplu kan vinden of kopen?
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    december 2012 aangepast
    Je kan hem vinden in de koopmodus. Er zijn er 2, 1 voor de zon en regen.

    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • ikhouvandesims13ikhouvandesims13 Berichten: 4
    januari 2013 aangepast
    KIJK AUB OP FORUM : MIJN SIMS VALT TELEKENS UIT ?
    HIJ IS VAN MIJ EN MET DIE PROBLEMEN DIE IK HEB, IK ZOU DAAR HEEL GRAAG ANTWOORDEN OP HEBBEN!!!!!!!!!!!!!! :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
  • Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    KIJK AUB OP FORUM : MIJN SIMS VALT TELEKENS UIT ?
    HIJ IS VAN MIJ EN MET DIE PROBLEMEN DIE IK HEB, IK ZOU DAAR HEEL GRAAG ANTWOORDEN OP HEBBEN!!!!!!!!!!!!!! :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

    Dit topic is niet bedoeld om zoiets te plaatsen; dit is het topic over handige weetjes, je moet even geduld hebben en dan zal er iemand wel reageren in je topic.
    Het gebruik van hoofdletters is ook verboden, dat komt schreeuwerig over.
    Lees nog een de regels door: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/277.page
  • EefjeWieneckeEefjeWienecke Berichten: 1
    januari 2013 aangepast
    hee ik hoop dat jullie mij kunnen helpen haha heb echt alles geprobeerd en snap er niks van.
    ik wil dingen downloaden van de uitwisseling maar het lukt niet, kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt ? :oops:
  • TaspapaverTaspapaver Berichten: 2
    februari 2013 aangepast
    hoe kan ik een tent kopen? Ik kom het warenhuis niet in...
    hoe maak ik falafel? Moet ik dan aan bepaalde voorwaarden voldoen?
  • LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    februari 2013 aangepast
    Dit topic is niet bedoeld voor vragen. De titel zegt het al: Handige weetjes. :wink:

    Vragen kan je stellen in de verschillende subfora.

    edit:
    @Taspapaver: je hebt bijna dezelfde vraag ook gesteld in het subforum voor Wereldavonturen. Daar heb je antwoord gekregen.
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/138501.page

  • chasey01chasey01 Berichten: 1
    mei 2013 aangepast
    hey,

    persoonlijk weet ik alles al en ik denk dat als je een beetje verstand van de sims 3 hebt weet je dat ook wel maar het is wel handig voor beginners.
    ik heb er niks aan en het is een veel te lang verhaal ik heb mijn tijd verspild, nog erger jíj hebt mijn tijd verspild!!!!!! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2013 aangepast
    ^ Jij hebt je eigen tijd verspilt.
    En nu ook de mijne.

    Doe even normaal en gedraag je eens wat socialer zou ik zeggen.

    Some angels choose fur instead of wings
  • hannekemuffinhannekemuffin Berichten: 235
    juni 2013 aangepast
    Je kan je sims naar een andere wereld laten verhuizen. Als je Moonlight Fall beu bent, kan je lekker verhuizen naar het zonning Apaloosa Plains :) (Dit kan enkel als je de laatste nieuwe patch hebt gedownload denk ik)
  • hannekemuffinhannekemuffin Berichten: 235
    juni 2013 aangepast
    Als je De Sims 3 Studententijd hebt, pas dan goed op met het opklapbed! Mijn sim wou het bed naar beneden doen en stierf. Ik denk dat hij eronder geklemd zat... leuk hoor als je juist een spel hebt opgestart en er is nog geen simsdag verstreken..
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2013 aangepast
    @ hannekemuffin
    Dank je wel voor de tips!

    @ chasey01
    Je hoeft het niet te lezen ;)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Lis0 schreef:
    Handige Topics
    Een handig topic met veel informatie over de Creëer een Wereld-tool!
    Creëer een Wereld Bibliotheek: ervaringen, tutorials, inspiratie
    De titel zegt het al, een verzamelpunt voor ervaringen, tutorials en inspiratie voor het creëren van een Wereld.

    Lisa, dit topic is op mijn verzoek op slot. Er is inmiddels een CAW sticky. Wanneer je weer online bent, wil je dat dan opnemen in de beginpost?

    Creëer een Wereld Bibliotheek: Handleidingen, Texturen, Technisch & Inspiratie

    Dank je!
  • janevdhjanevdh Berichten: 1
    oktober 2013 aangepast
    Heeej, ik heb even een vraag maar misschien hoort het niet bij dit forum :D

    Maarja, ik ben bezig met op The Sims 3 een huis aan het bouwen, maar ik heb daar een half geveldak, maar ik wil wel ongeveer 2 á 3 daken, is het dus mogelijk dat je bijvoorbeeld het middelste dak hoger kan maken dan de andere daken?

    & nog iets, hoe kan je een halve tegel maken/doen?

    Groetjes, Jane :) Oja, en alvast bedankt!
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    oktober 2013 aangepast
    janevdh schreef:
    is het dus mogelijk dat je bijvoorbeeld het middelste dak hoger kan maken dan de andere daken?
    Ja, dat is mogelijk. Ga naar het dakgereedschap en plaats het dak. Hier heb je een een knopje "Hellingsgraad voor dak aanpassen". Een vierkantje met een pijl erop (of beweeg erover met de muis om af te lezen wat het doet). Klik erop en grijp dan met je muis het dak en sleep dit omlaag of omhoog.
    janevdh schreef:
    hoe kan je een halve tegel maken/doen?
    Selecteer je tegel en klik dan op [CTRL] + [F]. Dan krijg je diagonale tegels. Twee van deze tegels maakt een halve tegel.
  • SmurfinekeSmurfineke Berichten: 1
    februari 2014 aangepast
    Hey! Ik heb een belangrijke vraag!! Ik weet niet bij welk uitbreidingspakket het is ofwel middernacht ofwel showtime. Met een van de 2 uitbreidingspakketten worden er soms Simfests georganiseerd door uitbaters van koffiehuizen, showlocaties, parken of karaokebars. Iedereen kan er aan deelnemen en het is een wedstrijd. Ik heb een koffiehuis overgekocht en ben nu de eigenaar. Kan ik dan zelf een Simfest organiseren? En kan ik nog speciale dingen doen als uitbater van een zaak? En kunnen mensen bij mij auditie doen voor een zangoptreden? Wilt dat zeggen dat ik heel de tijd aanwezig moet zijn ? Iemand help me aub en beantwoord mijn vraag!
  • lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    februari 2014 aangepast
    Smurfineke schreef:
    Hey! Ik heb een belangrijke vraag!! Ik weet niet bij welk uitbreidingspakket het is ofwel middernacht ofwel showtime. Met een van de 2 uitbreidingspakketten worden er soms Simfests georganiseerd door uitbaters van koffiehuizen, showlocaties, parken of karaokebars. Iedereen kan er aan deelnemen en het is een wedstrijd. Ik heb een koffiehuis overgekocht en ben nu de eigenaar. Kan ik dan zelf een Simfest organiseren? En kan ik nog speciale dingen doen als uitbater van een zaak? En kunnen mensen bij mij auditie doen voor een zangoptreden? Wilt dat zeggen dat ik heel de tijd aanwezig moet zijn ? Iemand help me aub en beantwoord mijn vraag!

    je kan eigenlijk niet echt uitbater zijn. en het is bij Showtime
  • Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2014 aangepast
    SimLibby schreef:
    Lis0 schreef:
    Handige Topics
    Een handig topic met veel informatie over de Creëer een Wereld-tool!
    Creëer een Wereld Bibliotheek: ervaringen, tutorials, inspiratie
    De titel zegt het al, een verzamelpunt voor ervaringen, tutorials en inspiratie voor het creëren van een Wereld.

    Lisa, dit topic is op mijn verzoek op slot. Er is inmiddels een CAW sticky. Wanneer je weer online bent, wil je dat dan opnemen in de beginpost?

    Creëer een Wereld Bibliotheek: Handleidingen, Texturen, Technisch & Inspiratie

    Dank je!

    Hoi Libby,

    Sorry voor mijn late reactie, ben i.v.m. afstuderen erg lang afwezig geweest. Ik heb de titel en de link aangepast! Binnenkort zal ik alles nog eens nalopen en nieuwe links toevoegen.

    (Het is Lisanne i.p.v. Lisa ;))
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top