Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vraag over 'betreed de geheime basis'. Kan niks vinden.

JooszyJooszy Berichten: 12
Hallo,
Ik heb een vraag :?:
Ik ben met een avontuur bezig, maar nu kom ik er niet uit!
Ik hoop dat een van jullie mij verder kan helpen.

Ik doe de missie van 'Betreed de geheime basis' bij de familie Amin.
Nu kan ik dus alleen die geheime basis niet vinden. Fatima Amin wil in deze basis infiltreren en informatie van de computers halen. Ik vind dat ik nu genoeg geholpen heb. Het is vast een hint, maar ik snap wss niet!
Zie namelijk ook nergens iets in huis wat ik kan onderzoeken.
Alvast bedankt!

Reacties

  • AraninceAranince Berichten: 495 Pruttelende Peuter
    januari 2010 aangepast
    Volgens mij is dit de opdracht waarbij er ergens in huis een verborgen trap is. Je moet dan je sim eens naar de wc laten gaan in dat huis. Als hij doortrekt is daar een schakelaar voor de trap. Volgens mij werkt het ook door de radio aan te zetten. Succes!
  • nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    januari 2010 aangepast
    Ja, dat klokt inderdaad. Wc doortrekken en er verschijnt een trap in de slaapkamer. Zo ver was ik ook al, maar daarna zit ik vast. Er zijn dan vele vloerschakelaars en ik graak er maar niet door. Kan iemand me helpen? X
  • nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    januari 2010 aangepast
    as het goed is heb je met de wc doorspoelen ook een code gekregen en die moet je gebruiken voor de deuren op te krijgen, ik was alleen daar al eerder geweest voor de opdracht en dacht wat moet ik in godsnaam met die code, dus wist ik die niet meer, en heb ik me uiteindelijk door te mediteren voorbij de deuren geplaatst.

    de code weet ik wel maar was volgens mij ook alleen voor het eertse gedeelte en dat was 2-3-4-1.

    deze code heb ik gekregen via hyves
  • love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    februari 2013 aangepast
    Weet iemand toevallig code 2
    Het lukt me niet om die te vinden
  • love_your_dreamlove_your_dream Berichten: 173
    februari 2013 aangepast
    Na een paar uur zoeken op internet en in het spel zelf.
    Hier hoe je het moet doen,
    Eerst de wc gebruiken in dat huis, dan komt de trap te voorschijn. In de slaapkamer op de benende verdieping.
    Code 1: van link naar rechts van boven naar onder 2341 (die krijg je als je de wc doortrekt)
    Code 2: 671 van links naar rechts van boven naar onder.
    Code 3: 8249 van rechts naar links van boven naar onder.
  • JeesssyJeesssy Berichten: 2
    juli 2014 aangepast
    ik ben met deze opdracht bezig en mijn vraag is hoe je de code met de cijfers moet doen. ik kreeg de melding dat de eigenaar een briefje met de code heeft achtergelaten. ik had deze ook niet gevonden maar denk dat het de codes 671 en 8249 zijn. ik had alleen de code 2341 gekregen via de wc.ik zit op de 2e benedenverdieping in de kelder en krijg de stenen deuren niet open. weet iemand hoe ik dit moet doen?

  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2014 aangepast
    Er liggen vloerschakelaars waar je op moet staan. De nummer geven aan op welke vloerschakelaars je moet staan. Dit filmpje demonstreert hoe je dat moet doen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top