Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

roaring heights gekocht maar kan hem niet downloaden?!

panidatepanidate Berichten: 3
Ik heb gisteren via de shop roaring heights gekocht maar ik krijg hem niet gedownload? zie wel 600 sims punten boven in staan maar het spel is nergens te vinden.
Het is ook de eerste keer dat we zo iets gekocht hebben normaal kopen we in de winkel.
Iemand een simpele oplossing?

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    panidate schreef:
    zie wel 600 sims punten boven in staan maar het spel is nergens te vinden.
    Je bedoelt hiermee dat de simpunten voor de wereld wel van je account zijn afgeschreven?
    panidate schreef:
    Het is ook de eerste keer dat we zo iets gekocht hebben normaal kopen we in de winkel.Iemand een simpele oplossing?
    Kijk eens in je store account: "Store --> Mijn store account --> Aankopen tot nu toe" of de wereld hier staat en download de wereld vanuit je account.

    Wanneer je download opent een venster met advies over welke browsers je het beste kan gebruiken om store voorwerpen te downloaden. Ik gebruik meestal Mozilla Firefox. Even opletten of je browser het downloaden niet tegenhoudt omdat de browser de store downloads kan behandelen als pop-ups. Als de browser een pop-up tegenhoudt krijg je ergens een venster (dat wijst zich meestal vanzelf uit) waar je kan klikken dat de pop-ups uit de store wel gedownload mogen worden.

    Zorg ook dat je game up to date is. Zie hier de paragraaf "Gameversie achterhalen" om te zien of je spel geüpdate is en update zondig handmatig.
  • Opties
    panidatepanidate Berichten: 3
    juni 2014 aangepast
    Dank je, ik heb hem gevonden daar, alleen lukt downloaden nog steeds niet. als ik er op klik komt er een lege pagina naar voren.

    Kan dat met google chrome te maken hebben? er komt namelijk geen advies naar voren waar ik uit kan kiezen.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2014 aangepast
    Volgens mij kan dat inderdaad met de browser te maken hebben. Ik heb ook altijd problemen met Chrome (mijn standaard browser) wanneer ik mijn aankopen wil downloaden. Daarom gebruik ik voor store aankopen Mozilla Firefox. Dus probeer ook eens een andere browser.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top