Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

eeuwen oude munten voor Simdollars omwisselen

Tijdens je avonturen in de sims 3 vind je veel gouden munten. Hiermee kan je allerlei spullen kopen bij een **** op de markt.

Echter ben ik veel meer interesseert in de wisselkoers naar simdollars.

Nou weet ik dat je sommige objecten die je met de eeuwenoude munten koopt, te verkopen zijn voor simdollars. Zo weet ik dat die grote tent die je voor 2500 eeuwen oude munten koopt, in simdollars 50.000$ waard is, wat een wisselkoers van 1:20 geeft.

Maar ik vraag me af, is dat de meest efficiënte wisselkoers? Of zijn er andere objecten die netto meer dollars per eeuwenoude munt opleveren?

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Is 50.000 niet genoeg! Dit is Wallstreet niet :mrgreen:

    Ik zou het niet weten. Uitproberen, zou ik zeggen, dan kom je er snel genoeg achter. Al kost die tent de meeste munten dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat je voor een ander voorwerp een betere deal krijgt. Probeer het oog van Horus (1600 munten) eens te verpatsen of een certificaat (1000-1350).

    Als je graag geld verdient, is transfiguratie misschien wel interessant voor je:
    http://simsexpressie.weebly.com/transfiguratie.html
  • Opties
    Iritepiet1Iritepiet1 Berichten: 7
    april 2014 aangepast
    Voor zover ik weet en heb ontdekt kun je eeuwenoude munten niet omruilen voor Simdollars... :(
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top