Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Alle Legacy's & Uitdagingen op een rijtje: Speed Legacy toegevoegd

2»

Reacties

  • illusieillusie Berichten: 53 Denderende Dreumes
    april 2012 aangepast
    Misschien is het handig als je in the eerste post een overzicht maakt met alle legacy´s en uitdagingen,zodat je er alleen op hoeft te klikken en je meteen naar de juiste legacy/uitdaging gaat.

    Weet je hoe je een naar een post kan linken? Zo niet, dan leg ik het even uit.
  • Snuffel_SamSnuffel_Sam Berichten: 10
    juni 2012 aangepast
    ik ben zwaar enthousiast over van vagenbond tot miljonair :)
    ik doe hem wel iets aangepaster denk ik ^^ niemand die mij controleert behalve ik :)

    ik doe hem denk ik zo :

    -een persoon aanmaken (man vrouw maakt niet uit)
    -een vierkant gebouwtje plaatsen met een bed, wc, wastafel, koelkast en aanrecht.
    -zorgen dat er geen geld over is
    -en dan zo snel mogelijk 1 miljoen bij elkaar verzamelen, zonder cheats.

    (dus dan kan ik dat doel bereiken zonder meteen 10 generaties nodig te hebben, daar heb ik het geduld nooit voor )

    oow en ik vroeg me af bij die cariëre legacy, moet je dan alleen de carrieres van het standaard spel, of ze letterlijk allemaal? dus ook acteur/regiseur, en alle beroepen (schilder, binnenhuis architect e.d.) dat haal je nooit in een leven lijkt mij :shock:
  • EvaLisaEvaLisa Berichten: 149
    december 2012 aangepast
    Mijn zusje en ik doen nu de '100 vampirenchallenge'. Echt leuk, we zijn begonnen met één vrouw als **** en hebben nu al zo'n 40 vampieren in Riverview wonen (na 1,5 Simweek). ben benieuwd of we de hele stad kunnen vampirizen.
  • lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    december 2013 aangepast
    Heb je met al die mods,cheats,sliders,downloads....Moeite om nog eens zonder allemaal die brol te spelen? Dan is dit de perfecte uitdaging!!!

    Het is eigenlijk héél simpel:Je moet van een sim die als jongvolwassenne begint een succesvolle sim maken zonder nog maar een stukje cheat of download(behalve store-spullen en de poseplayer+poses voor als je er een verhaal van maakt en je mag natuurlijk ook bouwcheats en resetsim gebruiken)

    Je sim moet beginnen als jongvolwassenne,voor zeker te zijn dat hij/zij nog geen vaardigheden heeft ontwikkelt of rijker is dan normaal,moet je een nieuw spel beginnen.
    doelstellingen:

    - Aan de top geraken van een cariére
    - Een vervulde levenswens
    - Minimum 1 vaardigheid Maximaal voltooien
    - Minimum een mini-vaardigheid* Maximaal voltooien
    - Meer dan 20 000 simdollars hebben (lijkt me niet moeilijk aangezien je sim aan de top van zijn/haar cariére moet geraken)

    * Een mini-vaardigheid is een vaardigheid met minder niveaus dan een gewone die ook niet in het vaardigheid paneel staat bv: hacken,dansen,sneeuwballen gooien....

    Lijkt leuk??? Doe het dan!!!Ik heb het zelf al uitgeprobeerd,en het is goed mogelijk alles te halen.

    Ps: als je sim ECHT in geldnood zit mag je een uitzondering maken op de regel dat je geen geldcheats mag gebruiken,Doe dan Familyfunds (achternaam) (bedrag dat je nodig hebt) Maar NIET MEER dan dat je sim echt nodig heeft
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • lolly-simpoplolly-simpop Berichten: 374
    september 2013 aangepast
    ik heb nog een uitdaging verzonnen,een soort van 10G ik heb hem al op simsnieuws gezet

    http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.php?f=42&t=16546
  • xJolinexJoline Berichten: 5
    maart 2014 aangepast
    illusie schreef:
    Misschien is het handig als je in the eerste post een overzicht maakt met alle legacy´s en uitdagingen,zodat je er alleen op hoeft te klikken en je meteen naar de juiste legacy/uitdaging gaat.

    Weet je hoe je een naar een post kan linken? Zo niet, dan leg ik het even uit.
    Ja dat is een goed idee! Veel makkelijker.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top