Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wonen in de toekomst!

asiavdpasiavdp Berichten: 35
Ik heb misschien een stomme vraag maar ik zou heel graag willen weten of je kan wonen in de toekomst? En zo ja, hoe je dat kan doen! Alvast bedankt!

Reacties

  • SjifraSjifra Berichten: 110
    december 2013 aangepast
    hoi hoi,

    Dit is heel goed mogelijk! Je reist gewoon naar de toekomst en koopt daar net zoals in de tegenwoordige tijd een huis via de mobiel of laptop.

    Ik heb met mijn sims in de toekomst gewoond maar ik vond het op ten duur saai worden..
    Je hebt maar 2 officiële banen naast dat je zelfstandig geregistreerd kan staan als iets en ik vind de mogelijkheden enorm tegenvallen.

    Niets tegen het uitbreidingspakket hoor. want ik vind de spullen die erin zitten supergaaf!Maar ik woon liever in het heden met alle banen enzo..
  • asiavdpasiavdp Berichten: 35
    december 2013 aangepast
    Heel erg bedankt! Ik ga het direct proberen!
  • HironiusHironius Berichten: 38
    januari 2014 aangepast
    Sjifra schreef:
    Je hebt maar 2 officiële banen naast dat je zelfstandig geregistreerd kan staan als iets en ik vind de mogelijkheden enorm tegenvallen.

    Niet helemaal waar. Zowel bij het planetarium als bij het plumbotstadion kun je twee richtingen op, met ieder zijn eigen eisen en vaardigheden om verder te komen.
  • Melodie334Melodie334 Berichten: 20
    februari 2014 aangepast
    wonen in de toekomst lukt mij niet ik heb een huis gekocht maar als ik klik op ga naar huis dan gaan ze naar dat hotel waar je in het begin komt,en zelfs als ik in dat nieuwe huis ben en ze worden moe gaan ze vanzelf naar dat begin hotel dus heb ik niets aan dat huis ik woon er niet echt met mijn gezin.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top