Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

verkering op de universiteit (Help me alsjeblieft!)

RobinSe21RobinSe21 Berichten: 34
hoi, mijn sim die heeft een vriendin op de universiteit (een man) en toen het semester afgelopen was, moesten ze afscheid nemen. ik dacht: o nee hoe moet ik haar aan het huishouden toevoegen? (als ik testingcheatsenabled true probeer kan ik haar niet toevoegen, zelfs niet als ik haar als huisgenoot wegstuur). Hij ging weer naar huis, ik kreeg een idee, wat als ik haar nou hier uitnodig? Ik drukte op Uitnodigen, maar een dag later was ze er nog niet! Ik raakte wanhopig want ik wilde zo graag dat ze samen oud werden en kinderen krijgen, en nu heb ik hem nog een keer naar de universiteit gestuurd om ze bij elkaar te krijgen maar het lukt NOG niet! :cry: help me alsjeblieft snel! :cry::cry::cry:

Reacties

  • Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    december 2013 aangepast
    Hmm met 'buitenlandse bezoekers uitnodigen' zou het moeten werken.. dan kun je namelijk vragen om samen te wonen of testingcheatsenabled true gebruiken. Speel je met mods van derde?
    dkwaftw6r785.jpg
  • SjifraSjifra Berichten: 110
    december 2013 aangepast
    hoi hoi,

    een vriend vanuit de universiteit doet er altijd langer over om te arriveren!
    ze moeten van ver komen voordat ze jou huis kunnen aandoen. als het goed is heb
    je een melding gekregen toen je hem opbelde wanneer hij langs zal komen.

    hopelijk lukt het alsnog!
  • RobinSe21RobinSe21 Berichten: 34
    december 2013 aangepast
    Elinee321 schreef:
    Hmm met 'buitenlandse bezoekers uitnodigen' zou het moeten werken.. dan kun je namelijk vragen om samen te wonen of testingcheatsenabled true gebruiken. Speel je met mods van derde?
    ik snap niet echt wat je bedoeld met mods van derde, maar het is al gelukt, Tiffany Rich (die vrouw) kwam negen uur ze zijn getrouwd en hebben een 2ling 1 meisje Netty en 1 jongen Geertjan, jeey :D
  • miranda130miranda130 Berichten: 112 Koddige Kleuter
    februari 2014 aangepast
    Mods van derde zijn bijvoorbeeld die van Nraas zoals storyprogression .........
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top