Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3: Roaring Heights!

Andr3aLiCyAndr3aLiCy Berichten: 217
Hoi!

Ik had eens een vraagje over Roaring Heights..
Heeft deze stad alleen 'wolkenkrabbers'? Of ook heuvels/vlaktes met mooie landhuizen? En woonwijken met normale huizen? Want ik wil graag weten of deze stad veel natuur heeft en geschikt is om te wonen met paarden, ik heb hier nog geen foto's van gevonden.

Alvast heel erg bedankt!

Reacties

  • Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    december 2013 aangepast
    dat vroeg ik mij ook af, of je net als in Bridge Port in een wolkenkrabber kunt wonen. Daarom mijn vraag aansluitend, weet iemand of er een live uitzending van komt? Dan zijn onze vragen voor aankoop duidelijk.
  • RitchieRitchie Berichten: 1,032 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2013 aangepast
    Ik heb al enkele screenshots gezien waar je in de verte losstaande huizen kon vinden die mogelijk gericht zijn op het leven buiten de stad. Volgens mij is deze stad heel erg gebaseerd op de jaren vijftig, zestig van de Amerikaanse stad Miami. Deze stad wordt omringt door typisch zuidelijke bouwstijlen uit de Verenigde Staten waarvan ik wel wat terugzie in de screenshots. Bijvoorbeeld op deze foto. Je ziet helemaal rechts een gebouw staan met pilaren, wat me deed denken aan dit soort huizen:

    houmas.jpg

    En dat kan je inderdaad heel makkelijk ombouwen tot paardenverblijf :)

    De achtergrond van deze website is ook van Roaring Heights. Als je op deze link klikt: http://forum.thesims3.com/jforum/templates/sims3/images/bg/background.jpg En de foto uitvergroot, zie je helemaal rechts nog een klein moerasachtig landschap wat ook erg landelijk oogt, dus daar kan je misschien ook wel wat paarden kwijt :)

    Over leven in de flats is niets bekend maar ik vermoed dat dit óf mogelijk is, óf anders rabbit holes zijn (gebouwen waar je wel binnen kan gaan maar niet kan zien wat ze doen, zoals bij de supermarkt of op je werk). Ik zou voor aanschaf van deze wereld eens zoeken naar 'roaring heights review' op Youtube. Er zijn heel veel fanatieke Simmers die de wereld graag laten zien en dan kan je al een veel betere impressie krijgen van hoe de wereld in elkaar zit :)
  • Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    december 2013 aangepast
    Bedankt Richie! Ik heb even op google gekeken en toen afbeeldingen. Daar zag ik een printscreen van stad bewerken, inderdaad heel veel ruimte om de stad met lege kavels. Verder zag ik ook enkele appartementen waar je in kon wonen. Dus beiden mogelijk. Hahaha, volgens mij ben ik weer veel te ongeduldig :)
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2013 aangepast
    Claartje85 schreef:
    Daarom mijn vraag aansluitend, weet iemand of er een live uitzending van komt?
    http://www.pinguintech.nl/2013/12/06/de-sims-3-roaring-heights-live-broadcast/
  • femkefunfemkefun Berichten: 70
    december 2013 aangepast
    ziet die achtbaan bij de golden edition of moet je daar weer wat apart van kopen?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    december 2013 aangepast
    Ik verplaats dit topic naar een betere plek, Werelden. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • PartyP1nd4PartyP1nd4 Berichten: 21
    Ja! Je kunt in wolkenkrabbers wonen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top