Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

fout melding

ik kan het ni spelen krijg fout melding en eerst kreeg ik wit beeld dan 5 keer op nieuw geinstaleert al de pakketen en nu telkens na 1 ninuit fout melding help plaes word zot kan ni spelen :mrgreen:

Reacties

  • WinapowerWinapower Berichten: 47
    november 2013 aangepast
    dat ligt denk ik aan je computer ik had ook van die rare dingen nu heb ik betere onderdelen in mijn computer en ik heb het niet meer je harde schijf en vidiokaart zijn vast naar de maan
  • bigmamasimsbigmamasims Berichten: 7
    november 2013 aangepast
    met een nieuwe camer pc kan da nog ni naar de maan zijn hoor maar bedankt xxx
  • stargirlvampirestargirlvampire Berichten: 49
    november 2013 aangepast
    als je het spel opstart eerst kijken naar de map current game sims 3 map
    eerst naar documenten gaan,dan electronics arts map klikken en op de sims 3 map klikken om de map waar die bestanden staan te vinden
    en als je bestanden ziet staan in de current game sims 3 map deze verwijderen
    deze map moet leeg zijn om te kunnen spelen

    en als je tijdens het spel speelt
    en je vindt dat bv. het laad scherm te lang duurd tot het geladen is
    of het beeld bevriest soms tijdens het spelen snel op start drukken en terug naar de map gaan waar die bestanden staan
    als je terug bestanden ziet staan deze terug verwijderen
    terwijl je sims 3 spel aanstaat zullen bepaalde bestanden niet kunnen verwijderd worden
    deze zullen automathisch verwijderd worden als je de bestanden die je wel kunt verwijderen weg doet en ook je prullebak dan derict leegmaakt en terwijl je terug naar het spel gaat om de zoveel keer saven na een tijdje zal de map zelf terug leeg staan


    ook nog tips als je verhitting wilt overkomen want overhitting kan ook crashen of foutmeldingen veroorzaken

    alle achtergrond programmas uitschakelen en er zoveel mogelijk voor zorgen
    dat er programmas niet vanzelf open gaan en ook zo weinig mogelijk naar start gaan
    terwijl je spel aanstaat

    als je op een laptop zou spelen een laptop koeler kopen
    dit kost rond de 17 en 30 euro dit lost oververhitting op

    of anders je laptop op een koelere plaats zetten

    als je niet op een laptop speelt maar op een computer zelf speelt de computer
    op een koelere plaats zetten

    wat ook kan helpen is
    als je andere dingen op je laptop of computer die je zelf geinstalleerd hebt die je
    eigenlijk niet meer gebruikt deze te verwijderen zodat je genoeg ruimte hebt

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top