Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Terug naar huis

Hoe kom ik vanuit de universiteit terug naar huis, als het semester afgelopen is? Ik zie alleen de optie uitschrijven, maar ben je dan niet heel je voortgang kwijt?

Reacties

  • GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    november 2013 aangepast
    Als het goed is, gaat dat vanzelf. Op vrijdag heb je examens, en ik geloof dat je op zondag weer terug naar huis gaat. Je hoeft dus alleen maar af te wachten.
  • xmoontjuhx74xmoontjuhx74 Berichten: 47 Pruttelende Peuter
    november 2013 aangepast
    1 semester = 1 week
    Je hebt inderdaad op vrijdag examens. Als je 2 semesters doet, zijn je allerlaatste examens op de 2e vrijdag. Zaterdagmorgen krijg je dan je rapport en de vraag familieleden en vrienden voor de diploma-uitreiking uit te nodigen. Dan is je diploma-uitreiking en dan ga je rond een uur of 9 's avonds naar huis.
  • Tsubomi96Tsubomi96 Berichten: 2
    december 2013 aangepast
    Mijn sim was zojuist klaar met zijn studie. Afscheid genomen en alles, met auto weggereden en kreeg laad scherm naar zijn stad. Eenmaal terug in de geladen stad had ik geen sim familie meer, geen huis, geen geld en kon nergens op klikken. Toen ik op kopen drukte was ik opeens bij een heel ander huis en nog steeds geen sim. Ik heb zitten kijken of het aan me save files lag en ik heb ze wat veranderd maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Iemand een idee? Een bug? Of moet er een update komen?

    In de 1.63 update (de laatste) stond dat voor studententijd deze problemen opgelost moesten zijn:

    Verholpen problemen voor Studententijd
    •Sims die niet altijd op de juiste wijze werden geladen als ze naar de universiteit reisden.
    •Sims die familiegegevens verliezen als ze reizen.
    •Plaatsing van liftschachten.


    Vooral het tweede probleem is dus blijkbaar niet verholpen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top