Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - seizoen 5 - Opdracht 4 online

15678911»

Reacties

  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    juli 2013 aangepast
    natjeheist schreef:
    Werkelijk alles loopt verkeerd met deze opdracht. Ik had daarnet meer dan een uur gebouwd en dan wil ik opslaan en krijg ik plots de melding dat de sims niet meer werkt. Het was bijna af en nu wil ik opstarten en krijg ik 1 of andere foutmelding. Hier heb ik al vaker last van gehad en soms lost het op vanzelf na een dag of 2 en andere keren heb ik mijn sims al volledig moeten opnieuw installeren. Laten we dus maar hopen dat het wel weer zal werken en laat ik nu maar een back-up maken van mijn spellen in geval dat... :roll:

    Oeh dat is balen :( Ik hoop dat het nu weer werkt en dat je iets hebt aan de tip van SimLibby .
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2013 aangepast
    Bloos, ik heb je even een mail gestuurd.
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2013 aangepast
    @SimLibby: Dankje voor de hulp maar het probleem is dat mijn sims niet meer opgestart geraken dus dat ik mijn creatie niet kan delen. Ik ga nog afwachten tot vanavond en wat dingen testen zodat het misschien opnieuw werkt en anders begin ik het opnieuw te installeren.

    @Bloos: Het spijt me verschrikkelijk, maar ik zal wat extra tijd nodig hebben. Moest het de finale niet zijn had ik al lang opgegeven maar we zijn nog maar met 2 dus...
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    juli 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Bloos, ik heb je even een mail gestuurd.

    Gelezen en geantwoordt


    natjeheist schreef:
    @Bloos: Het spijt me verschrikkelijk, maar ik zal wat extra tijd nodig hebben. Moest het de finale niet zijn had ik al lang opgegeven maar we zijn nog maar met 2 dus...

    Ga je vooral niet haasten want dan wordt het prutswerk. Ik laat de inlevertopic open totdat jullie alle twee klaar zijn. Al duurt het nog 3 weken, dat maakt niets uit.
    :D


  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2013 aangepast
    Dankjewel Bloos, je bent een schat! :wink:
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2013 aangepast
    Dit is de omschrijving bij "Hekel aan kunst" (Dora Droste):
    Sims met een hekel aan kunst zullen het nieuwste meesterwerk of het duurste meubilair nooit kunnen waarderen. Het zijn anti-kunstkenners.
    - Je Sim zal een hekel hebben aan iedere vorm van beeldende kunst, van schilderijen tot standbeelden ...
    - Je Sim kan in de gemoedstoestand "Hekel aan kunst" raken als hij of zij kunstwerken bekijkt.
    - Je Sim woont liever in een huis waar vrijwel geen decoraties aanwezig zijn.

    Ik mag wel planten gebruiken toch? En hoe zit het met decoratieve spulletjes die ogen als gebruiksvoorwerp zoals hangende pannen boven het fornuis, fruitschaal, make-up doosje, parfum flesjes, keukenpapier. Dat soort dingen. Mogen die wel gebruikt worden?


    EDIT:
    Ja he, ik vond het ook lastig. Vooral omdat spullen die spelers (ik) zullen gebruiken omdat ze ogen als gebruiksvoorwerp, door het spel gezien worden als decoratie omdat sims niet echt die spullen zullen gebruiken. Ik vind het wel prettig bovenstaande dingen te mogen gebruiken omdat het dus oogt als gebruiksvoorwerp en anders wordt het zo kaal. Dus je antwoord bevalt me wel.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    juli 2013 aangepast
    SimLibby schreef:
    Dit is de omschrijving bij "Hekel aan kunst" (Dora Droste):
    Sims met een hekel aan kunst zullen het nieuwste meesterwerk of het duurste meubilair nooit kunnen waarderen. Het zijn anti-kunstkenners.
    - Je Sim zal een hekel hebben aan iedere vorm van beeldende kunst, van schilderijen tot standbeelden ...
    - Je Sim kan in de gemoedstoestand "Hekel aan kunst" raken als hij of zij kunstwerken bekijkt.
    - Je Sim woont liever in een huis waar vrijwel geen decoraties aanwezig zijn.

    Ik mag wel planten gebruiken toch? En hoe zit het met decoratieve spulletjes die ogen als gebruiksvoorwerp zoals hangende pannen boven het fornuis, fruitschaal, make-up doosje, parfum flesjes, keukenpapier. Dat soort dingen. Mogen die wel gebruikt worden?

    Moeilijke vraag hoor: Planten weet ik (bijna) zeker dat een sim met hekel aan kunst daar niet op reageert.
    Die andere dingen weet ik eigenlijk niet,want er zijn zoveel dingen die als decoratie gelden.
    Laten we het makkelijk maken : schilderijen/fotolijstjes en standbeelden mogen niet
    Die dingen die jij noemt mogen wel.
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2013 aangepast
    Ik heb dus alles moeten opnieuw installeren. Daar ben ik nu bijna mee klaar en dan moet ik nog mijn downloads en storemateriaal opnieuw vinden en plaatsen.

    Vanaf zondag zijn mijn ouders 5 dagen weg en dan zit ik bijna de hele tijd thuis dus dan heb ik veel tijd om alles af te werken en de presentatie te maken.
    Normaal kan ik denk ik woensdag of donderdag wel indienen.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2013 aangepast
    *Sorry voor de powerpost*

    @Bloos: Voor mij mag het inlevertopic zondag open (als Simlibby tenminste klaar is.)
    Vandaag heb ik het kavel afgewerkt en de foto's genomen en al een stukje presentatie gemaakt.
    Morgen kan ik niets doen want ik ben de hele dag weg, maar zondag kan ik overdag alles afwerken en dan indienen.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    ^ Dat is nauwelijks een powerpost te noemen.

    Zondag komt mij ook prima uit. Ben nu bezig met de presentatie.
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    augustus 2013 aangepast
    Het inlevertopic is al een tijdje open.
    Zo gauw jullie alle twee ingeleverd hebben open ik het stemtopic.

    Ik ben heel benieuwd wat jullie er van gemaakt hebben
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Deborah schreef:
    Ik weet niet of je Hercule Poirot kent, maar die zou dit "methodisch" noemen.
    Haha, en daarna aan zijn snor draaien.
    Deborah schreef:
    De keukenkastjes van het blauwe huisje zijn snoezig, waar komen die vandaan?
    Fantastische Fiësta!



    V EDIT:
    Ah, dat verklaart het. Bedankt voor de verduidelijking.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    augustus 2013 aangepast
    SimLibby : Je schreef in je powerpoint
    (ik heb me suf gezocht op het behang, ook in stijl creëren maar kon het niet vinden) De aanrechten en nachtkastjes (volgens mij heb ik die niet)
    Dat behang kon je inderdaad nergens vinden want dat heb ik ooit zelf gemaakt. De aanrechten en nachtkastjes zijn downloads van een site dus waarschijnlijk heb je die niet.


  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    augustus 2013 aangepast
    @Deborah: Dat ding in het witte huisje voor het raam is een soort rekje waaraan je je kan optrekken. Daarmee doe je de vaardigheid atletisch op.
    En inderdaad, in het roze huisje ben ik gegaan voor een open slaapkamer.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    Bloos6Bloos6 Berichten: 421
    augustus 2013 aangepast
    SimLibby van Harte gefeliciteerd met je overwinning. Aan jou de eer om de volgende BMD te organiseren.
    Succes !!!!

    Ik wil alle deelnemers van BMD 5 bedanken voor hun inzet en al hun mooie bouwwerken.

    Nu op naar de volgende BMD met nog meer deelnemers en nog meer bouwwerken :D
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2013 aangepast
    Bloos, dank je wel voor dit seizoen.
    Je hebt het totaal anders gedaan als ik, maar daarom was het wel weer heel verrassend.
    Ik heb erg moeten wennen aan je ideeën, en moest me steeds er echt toe zetten.
    Maar als ik dan eenmaal aan het bouwen was, vond ik het toch leuk. ;)
    Dus, dank je wel.

    SimLibby, heel veel succes (en geduld) voor het nieuwe seizoen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    augustus 2013 aangepast
    Gefeliciteerd Simlibby :D

    Ik ben weer koppig en ga meedoen met het nieuwe seizoen, zoals gewoonlijk zal ik dan na een paar opdrachten weer afvallen (of eerder natuurlijk vanwege mijn bouwwerk) omdat ik te weinig tijd heb, maar ik vind het zo leuk dat ik toch weer een poging ga wagen ;)

    Bedankt Bloos en succes Simlibby
    (hihi, dat zijn twee alliteraties :mrgreen: )
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2013 aangepast
    Bloos, bedankt voor het seizoen. Ik heb me goed vermaakt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top