Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Duikniveau wil maar niet omhoog

AmjefaAmjefa Berichten: 78
Hoi,

Mijn sim is inmiddels in duiken niveau 6 en 1/2. Maar hoe lang ik daarna ook snorkel in zee en het zwembad of als ik ga duiken (Wat trouwens ook lang niet altijd goed gaat door die onderwatergrotbug), het niveau duiken gaat maar niet omhoog. En dat terwijl ik juist in die Zeemeersimgrot duiklocatie naar Zeemeersims wil gaan zoeken.
Heeft iemand hier al een oplossing voor?

Reacties

  • Opties
    Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    augustus 2013 aangepast
    Hoe verder je komt in niveau, hoe langer het duurt. Ik heb mijn spel op versneld gezet en ga dan even wat anders doen. Duurt zeker wel drie uur hoor voor je van 4 naar 10 bent. Zo heb ik dat met al mijn Sims gedaan. Dus gewoon laten snorkelen en het spel op versnel laten staan.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2013 aangepast
    Ja inderdaad het duurt zeer lang, ik weet niet of dat een bug is. Snorkelen gaan trouwens trager dan duiken, dus laat je sim veel duiken.
    Die bug van onderwatergrot is op te lossen. Ga naar stad bewerken en typ dan de cheat TestingCheatsEnabled true
    Vervolgens de cheat enablelotlocking true
    dan klik je op de duiklocatie, het slotje doe je open en bewerk de locatie. Om de grot weer te doen werken volstaat het om hem eens vast te pakken en terug te zetten of om het eens te verwijderen en via ongedaan maken terug te zetten. Hierna werkt het weer.

    Renée
  • Opties
    MysteriousHoleMysteriousHole Berichten: 81
    augustus 2013 aangepast
    Wat ik gewoon doe, is mijn sim een zeemeersim te laten worden aan de hand van zeemeerwier dat ik koop bij levenslange beloningen (20.000 punten). Ik laat het mijn sim opeten en BAM, het is een zeemeersim geworden.
    Het fijne aan een zeemeersim is, dat je sowieso vaardigheidsniveau 10 krijgt en dat als je weer sim wordt, je dat niveau ook behoudt!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top