Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vip kamers

RoosszRoossz Berichten: 15
Ik heb dus een aantal vipkamers, die gewoon gebruikt worden.
Maar alles in hun badkamer is vies of kapot. Maar me eigen sim kan dit niet maken want die kan er niet bij, omdat de kamers op slot(?) zitten.

Ik heb ook gezien dat er iets is van onderhoudsmonteur, ik heb van alles geprobeerd daarmee, (staat nu op 1,1,1) maar je ziet die mensen gewoon niet?

Wie weet de oplossing van mijn probleem? :thumbup:

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juli 2013 aangepast
    Raar, mijn sims kunnen (als eigenaar) overal bij.
    Misschien moet je iets meer mensen aannemen?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juli 2013 aangepast
    Dat is inderdaad wel wat vaag. Meerdere mensen hebben er last van dat ze in moeten checken in de kamers om iets te kunnen repareren. Maar in principe zou je onderhoudspersoneel het moeten gaan repareren als er wat stuk is. Bij mij doen ze dat wel gewoon, dus ik denk dat je last van een bug hebt. Heb je al eens geprobeerd om drie persoonsleden aan te nemen van hoge kwaliteit? Zie je trouwens wel je andere personeel rondlopen (achter de receptiebalie etc.)? Misschien dat je resorttoren geblokkeerd is waardoor ze vast zijn komen te zitten.
  • Opties
    RoosszRoossz Berichten: 15
    juli 2013 aangepast
    Nefje schreef:
    Dat is inderdaad wel wat vaag. Meerdere mensen hebben er last van dat ze in moeten checken in de kamers om iets te kunnen repareren. Maar in principe zou je onderhoudspersoneel het moeten gaan repareren als er wat stuk is. Bij mij doen ze dat wel gewoon, dus ik denk dat je last van een bug hebt. Heb je al eens geprobeerd om drie persoonsleden aan te nemen van hoge kwaliteit? Zie je trouwens wel je andere personeel rondlopen (achter de receptiebalie etc.)? Misschien dat je resorttoren geblokkeerd is waardoor ze vast zijn komen te zitten.

    ik heb gewoon mensen achter de balie staan, overal gewoon. En drie personeelsleden op hoge heb ik een half uur geleden gedaan, maar er is niks veranderd..
    Dus ik denk dat ik last heb ik van een bug inderdaad.. :(
    Toch bedankt ;)
  • Opties
    PrincessMalfoyPrincessMalfoy Berichten: 6
    juli 2013 aangepast
    nefje heeft wel gelijk het is een bug want ik kan ook overal bij en als ik iemand van het resort zie lopen kunnen zij ook over bij raar hoor ik hoop voor je dat het snel weer goed komt
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2013 aangepast
    Ik kan ook niet in die VIP kamers. Maar normaal zou je onderhoudspersoneel moeten zien.. Ik zou eens proberen ze allemaal te ontslaan (dus allemaal op 0 te zetten), en dan nieuwe aannemen.
  • Opties
    MysteriousHoleMysteriousHole Berichten: 81
    augustus 2013 aangepast
    Wat je bijvoorbeeld kan doen om de bug tegen te gaan is naar bouwen/koop modus gaan en de badkamer telkens vernieuwen.
    Dit is natuurlijk alleen maar aan te raden wanneer je genoeg simdollars hebt.
    Het is natuurlijk niet leuk voor je, maar misschien helpt dit je toch al om je resort hygiënischer te maken? :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top