Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Reactie van EA op de problemen met de Creëer een huisdier tool

xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
Beste Sims fans,

We willen je bedanken voor je enthousiasme over de geplande lancering van De Sims 3 Beestenbende en de Sims 3 Creëer een Huisdier Demo, die afgelopen donderdag is uitgekomen! We hopen dat je al veel plezier hebt gehad met het creëren en bewerken van je eigen huisdier voor de game die op 20 oktober uitkomt.

We zijn erop attent gemaakt dat een aantal spelers problemen hebben ondervonden met sommige spullen uit de Store; er was in sommige gevallen sprake van ontbrekend materiaal na het installeren van de demo. Sinds deze problemen aangekaart zijn, doen we er alles aan om ze op te lossen. Tot die tijd heb je nog steeds toegang tot je materiaal en kun je de demo gewoon blijven spelen. Met de volgende stappen kun je problemen voorkomen of materiaal dat verloren is gegaan weer herstellen (vergeet niet dat dit alleen van toepassing is voor enkele spelers op PC, niet op de Mac).

Om je materiaal uit de Store te beschermen en te voorkomen dat het verwijderd wordt, raden we je aan om iedere keer dat je de demo opstart de volgende stappen te doorlopen:

1. Ga naar Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\

2. Verander de naam van de map “DCCache” in “DCCache.bak”

Nu kun je de demo spelen, zonder dat het materiaal dat je in de Store hebt gekocht beschadigd raakt.


Als je de volledige game wilt draaien, inclusief het materiaal uit de Store, raden we je aan om iedere keer dat je de demo opstart onderstaande stappen te doorlopen:

1. Ga naar Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\

2. Verwijder de map “DCCache” en verander de naam van de map “DCCache.bak” in “DCCache”

Mocht je de demo al gedownload hebben en daardoor je materiaal uit de Store kwijt zijn geraakt, dan raden we je aan om onderstaande stappen te doorlopen:

· Als je de demo al eens hebt opgestart zonder het materiaal dat je gedownload hebt te verwijderen, hoef je alleen maar op het tabblad "Downloads" in het Startprogramma te klikken, daar alles te selecteren en op "Installeren" te drukken. Op deze manier zal al het materiaal uit de Store weer hersteld worden.

· Indien je jouw downloads al hebt gewist, mag je het materiaal gratis nogmaals downloaden via de Store.

o Ga naar: https://store.thesims3.com/myAccount.html

o Klik op Aankoopgeschiedenis. Als het goed is kun je daarna al het materiaal zien dat je hebt gekocht of verzilverd.



We verontschuldigen ons voor het ongemak. Zoals altijd stellen we je feedback erg op prijs, dus blijf ons vooral op de hoogte houden!

Reacties

  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    oktober 2011 aangepast
    Bedankt! Super dat EA probeert er iets aan te doen :D
  • Anne_Anne6Anne_Anne6 Berichten: 4
    oktober 2011 aangepast
    Hey, ik heb eigenlijk problemen met het downloaden van de tool ;(
    Als ik het wil downloaden kom ik op Origin ofzoiets, dus dan download ik dat programma maar dan moet ik daar weer een account op maken. Maar dat wil ik niet, kunnen jullie me helpen ? Alvast bedankt !

    x
  • dinnetje95ripiedinnetje95ripie Berichten: 9
    oktober 2011 aangepast
    volgens mij kun je de tool alleen downloaden via origin.

    x
  • NicolebeertjeNicolebeertje Berichten: 3
    oktober 2011 aangepast
    hallo,

    ik kan mijn spel wel spelen, maar ik er zijn een paar problemen in het spel.
    ik kan niet uit huis, als ik dat wel deo komen ze niet meer terug. dan moet ik bij elke straat aanklikken hierheen gaan en zo naar huis leiden. (niet helemaal de bedoeling toch??) en daardoor kan ik dus ook geen **** naar huis halen.. want dan is mijn poppetje ineens weg.. :S hoe nu verder?? ik heb ea al gebeld maar na 11 minuten word er nog niet opgenomen.. :S HELP!!
  • xbrylancikx0xbrylancikx0 Berichten: 12
    oktober 2011 aangepast
    Hoi,ik moet dringend het telefoon nummer hebben van de Sims 3 Beestenbende!
    Kan iemand het a.u.b snel geven?

    xoxo
  • poletjeepoletjee Berichten: 431
    oktober 2011 aangepast
    xbrylancikx0 schreef:
    Hoi,ik moet dringend het telefoon nummer hebben van de Sims 3 Beestenbende!
    Kan iemand het a.u.b snel geven?

    xoxo
    Hallo,
    Wij mogen (volgens mij) geen telefoon nummers e.d. doorgeven via het forum. Je moet het even zoeken op de site. ;)

    X.
  • XDorientjeXXDorientjeX Berichten: 4
    juli 2013 aangepast
    Hallo,

    Ik kan zelf geen vachtkleuren bij mijn paarden ontwerpen, als ik da open dan zijn alle vakken leeg. Ik wil dolgraag mijn eigen vachtkleuren maken kan iemand mij helpen?

    p.s.: ik heb dit probleem bij deze laptop maar ook bij mijn vorige laptop.

    alvast bedankt
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top