Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

wie heeft de sims 3 exotisch eiland al??

2

Reacties

  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    Ik kan er niet tegen als mensen een spel krijgen nog voor de release datum. Ok in amerika was de release eergisteren als het goed is. Maar hier in Nederland behoort iedereen hem gewoon morgen te krijgen.
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    juni 2013 aangepast
    Ja kan er ook niet tegen, maar er is niets aan te doen. Waarom het niet gewoon uitbrengen in heel de wereld op dezelfde dag? Iedereen blij.

    @RyanSims3 > Yay kan echt niet meer wachten! Ik heb er zin in :D
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    Mijne is nu dus verzonden om 15:36 vanuit het Verenigd Koninkrijk :( hoe lang gaat het dan ongeveer duren?

    @Gabby18 ja inderdaad, echt oneerlijk dat ze hem in Amerika nu lekker zitten te spelen en sommigen in Nederland ook. Ik vind dat winkels hem ook pas op de release datum mogen laten bezorgen
  • Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    juni 2013 aangepast
    Mijne is nu dus verzonden om 15:36 vanuit het Verenigd Koninkrijk :( hoe lang gaat het dan ongeveer duren?

    @Gabby18 ja inderdaad, echt oneerlijk dat ze hem in Amerika nu lekker zitten te spelen en sommigen in Nederland ook. Ik vind dat winkels hem ook pas op de release datum mogen laten bezorgen

    Hij word eerst verzonden naar de plaatselijke postverzamelplaats. Dan gaat hij per boot, per trein of per vliegtuig. (als je priority heb dan per vliegtuig, anders waar plek is) vervolgens gaat die naar jouw plaatselijke verzamelplaats en dan uiteindelijk naar jouw adres..zeg maar 2 tot 4 dagen.

    Alles is in Amerika eerder dan hier in Nederland. Dat is ook zo met cd´s, films en andere computergames.
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    Ow..dan kan hij dus morgen, vrijdag, of volgende week pas komen, want in weekenden leveren ze niet toch?
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    juni 2013 aangepast
    Mijn ervaring met post uit Engeland is dat het heel snel kan. Meestal duurt het maar 1 of 2 dagen. Hij zal er morgen inderdaad niet zijn maar ik denk dat hij vrijdag of zaterdag wel komt :-) Post wordt ook gewoon op zaterdag geleverd en als het goed is komt hij per post ;-)
  • Kimvp86Kimvp86 Berichten: 5
    juni 2013 aangepast
    Heb de sims al 2 dagen maar mijn pc is gecrasht :-(
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    juni 2013 aangepast
    ^ Ah dat is balen! Hopelijk kan ik hem over een uur downloaden.
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    juni 2013 aangepast
    Ik zit ook echt te wachten.. hopelijk kan het over een half uur :D
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    juni 2013 aangepast
    Ok, ik heb hem!

    Voor het eerst maar via Origin gekocht maar wat een drama zeg! Kan de game niet registreren omdat volgens de Sims 3 website de code niet geldig is. Ik kan dus al het bonusmateriaal niet krijgen.

    Iemand ervaring met aankopen bij Origin en het registreren van je game? Dit is mijn eerste keer en snap er niks van :-S
  • ikkestikkest Berichten: 34
    juni 2013 aangepast
    Misschien omdat het nog geen 12 uur was. En hij dus officieel nog niet uitgegeven was. Gewoon nog een keer proberen vandaag.
  • Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    juni 2013 aangepast
    Anmriej schreef:
    Ok, ik heb hem!

    Voor het eerst maar via Origin gekocht maar wat een drama zeg! Kan de game niet registreren omdat volgens de Sims 3 website de code niet geldig is. Ik kan dus al het bonusmateriaal niet krijgen.

    Iemand ervaring met aankopen bij Origin en het registreren van je game? Dit is mijn eerste keer en snap er niks van :-S

    Je hoeft de game niet te registreren als je hem digitaal heb gekocht bij Origin. Word automatisch gedaan. Als het goed is heb je via je email 2 codes gekregen om je bonusmateriaal te verzilveren op de website. Mijn pagina> mijn account> een code verzilveren.

    Succes!
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    Zo, maar hopen dat ie vandaag komt als ik uit school kom :) en anders morgen of zaterdag.
  • manonvhmanonvh Berichten: 239
    juni 2013 aangepast
    Veel plezier allemaal vandaag!
  • chantal4191chantal4191 Berichten: 175
    juni 2013 aangepast
    Ik heb hem sinds dinsdag en hij is echt super leuk !

    Wat ik wel jammer vind is dat je zelf geen hotel kamers kan bouwen, je hebt standaard kamers(huisjes) die je neer zet, wel kan je de huisjes upgraden maar je kan niet in de kamers zelf komen en ze bijvoorbeeld qua inrichting veranderen.

    Maar voor de rest is het leuk, je kan met je huis gaan varen ( als je een woonboot hebt ) zwemmen met zeemeerminnen hahahah echt heel grappig. :mrgreen:
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    juni 2013 aangepast
    ^ Is daar niet een cheat voor?

    En jah, ik heb 'm ook maar nog niet geinstalleerd.

    Some angels choose fur instead of wings
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    juni 2013 aangepast
    Ik heb hem via Dixons besteld,maar er is daar nog geen releasedatum binnen van hun leverancier en dat terwijl ik de limited edition had besteld en die is dus haast nergens meer te krijgen.Vraag me nu af wat ik moet doen,wachten of het spel alsnog van hun binnenkomt met de kans dat ze een mailtje sturen dat hij op is { omdat ze er niet genoeg hebben ontvangen} of het daar annuleren en het alsnog te bestellen bij een een bedrijf dat nog wat over heeft.

    Voor al diegenen die hem al hebben,heel veel speelplezier!

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • chantal4191chantal4191 Berichten: 175
    juni 2013 aangepast
    Deborah schreef:
    ^ Is daar niet een cheat voor?

    En jah, ik heb 'm ook maar nog niet geinstalleerd.

    Geen idee eerlijk gezegd, maar ik heb daarnet nog wat zitten zoeken en las ergens iets over een VIP deur dus misschien kan het dan toch ( zelf kamers bouwen )

    :D
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juni 2013 aangepast
    Je kan inderdaad VIP-hotelkamers bouwen. Zodra ik het spel heb wil ik wel een tutorial maken hoewel het niet zo lastig is.

    @ MyLadyMagic en andere mensen die besteld hebben via Dixons/MyCom en nog niets ontvangen hebben:
    Er schijnen problemen te zijn. MyCom zegt dat de pakketbezorgers van Post NL staken maar er is dus nog veel onduidelijkheid wanneer we De Sims 3 Exotisch Eiland zullen ontvangen. Ik probeer alles hierover bij te houden bij dit nieuwsbericht: http://www.pinguintech.nl/2013/06/27/de-sims-3-exotisch-eiland-leveringsproblemen-bij-dixons/
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    Oh, dus post NL levert later? Ik heb hem bij Origin besteld komt hij dan ook later? en heeft iemand hem al die bij Origin de verpakte (cd) versie had besteld?
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juni 2013 aangepast
    Als je via Origin een digitale download hebt gekocht dan kan je 'm nu al downloaden en spelen. Heb je een fysieke versie genomen, dan is het afhankelijk van hun bezorging. Ik weet niet of ze de pakketpost van Post NL gebruiken en hoe groot die staking is.

    Niet alle webshops hebben last van dit probleem en het schijnt dat sommige mensen al dinsdag Exotisch Eiland hadden ontvangen van de Dixons. Het is dus onzeker of het door de staking komt of dat er iets anders mis is gegaan.
  • nic96nic96 Berichten: 75
    juni 2013 aangepast
    Maar kun je nu de uitbreiding al in de winkel kopen want ik zie niemand die zegt dat die hem al heeft gekocht in de winkel? En ik wil vandaag hem kopen als hij er is bij de bartsmit die verkoopt de sims alrijd goedkoper...
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    @Nefje Oke, ik heb namelijk de cd gekocht. Ik zie wel wanneer hij komt, hij was gisteren om 15:36 verzonden uit het Verenigd Koninkrijk. Daar kreeg ik een mail van.
  • CriseydeCriseyde Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    Ik ben vanmorgen allerlei winkels afgeweest (Intertoys, Dixons, V&D, GameMania) en geen van allen hadden het spel binnen gekregen..ze hoopten hem morgen binnen te krijgen
    Ga hem denk ik maar via Origin binnenhalen..
  • Kleinmeisje6Kleinmeisje6 Berichten: 38
    juni 2013 aangepast
    Criseyde schreef:
    Ik ben vanmorgen allerlei winkels afgeweest (Intertoys, Dixons, V&D, GameMania) en geen van allen hadden het spel binnen gekregen..ze hoopten hem morgen binnen te krijgen
    Ga hem denk ik maar via Origin binnenhalen..

    De bartsmit al geprobeerd??? hier hadden alle bartsmits hem de 25e al! alleen verkopen hem pas vanaf vandaag! anders eerst even bellen en dan halen. Media markt heeft hem als goed is ook al.
  • basketbalfreakbasketbalfreak Berichten: 54 Pruttelende Peuter
    juni 2013 aangepast
    @Criseyde Als ik jou was zou ik tot morgen wachten, ik heb hem ook via Origin besteld en dan moet het nog via de post en het komt uit Engeland. Bovendien kost het dan 40 euro en in de winkel meestal minder. Op wehkamp is de limited edition voor 30 euro, dan komt hij gewoon uit Nederland naar jouw huis toe en duurt het korter dan bij Origin. Maar je moet doen wat jij het handigst vind ;)
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    juni 2013 aangepast
    @ Nefje,thanks,ik heb de limited edition nu via Bol.com besteld en krijg hem morgen in huis,dit natuurlijk na overleg met Dixons en hun hebben gezegd dat ze mijn order bij hen zullen annuleren.

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    juni 2013 aangepast
    Tsja, het is natuurlijk niet leuk maar beter dat je het nu weet dan dat je blijft wachten in onzekerheid.

    Zelf annuleer ik 'm voorlopig nog niet. Ik had 'm met korting besteld samen met wat anders, dus het komt een beetje slecht uit als ik dat ga annuleren. Daarnaast heb ik er eigenlijk ook niet het geld voor op het moment.
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    juni 2013 aangepast
    @ Nefje, ja dat is waar.

    Ja,dat kan begrijpen,dan zou ik het ook niet doen.
    Hij was daar wel 10 euro goedkoper,maar ze zeiden ook dat het alsnog kon zijn dat als er niet genoeg binnenkwamen ik een mail kon krijgen dat hij niet meer te verkrijgen was en dat risico wil ik dus echt niet lopen.
    Wel ik ook niet zo heel veel,maar ik heb wel de mogelijkheid om een beetje te schuiven en ik krijg het geld van Dixons met 3 werkdagen terug op mijn rekening.Die extra kosten heb ik voor de limited edition wel over :D

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • myrte1234myrte1234 Berichten: 3
    juni 2013 aangepast
    Ik had hem bij dixons besteld en hij zou wss dinsdag komen, maar ik heb hem nu toch maar geannuleerd en bij bartsmit besteld: weet ik tenminste zeker dat ik hem snel heb :wink:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top