Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gratis vakantie

lauwiexxlauwiexx Berichten: 87
Er werd een gratis vakantie aangeboden aan mijn sims, terwijl 2 van mijn sims naar de afstudeerceremonie gingen, of hoe je dat ook noemt (dus in zo'n pak naar het gemeentetehuis). Ik accepteerde die vakantie, maar nu gingen alle volwassenen tegelijk op vakantie, dus ook die 2 sims. Mijn tiener ging een feest geven omdat haar ouders dus niet thuis waren, maar opeens kwam 1 van die volwassenen (haar moeder) weer terug (er waren er in totaal 4 weg). Dus ik stopte snel dat feestje en zag dat haar ouders er aan kwamen, alleen ik zag haar vader, maar die zie ik nu niet meer terug in het spel, hij krijgt nog wel kansen en ik krijg meldingen dat hij naar zijn werk moet enzo. Ook kan ik niet eens op zijn poppetje klikken en je ziet zijn hoofd ook niet. Verder zijn de andere 2 volwassenen nog steeds op vakantie. Ik snap het nu echt niet meer. Hoelang duurt zo'n gratis vakantie? en waar is die vader? nog steeds op vakantie of thuis? Of is dit gewoon een bug? :?

Ik durf nu ook niet op te slaan, omdat ik bang ben dat ik die sims nooit meer terug zie.. :?

Afloop; ik heb het spel maar gewoon afgesloten zonder op te slaan, de volgende keer accepteer ik die vakantie gewoon niet :wink:

Reacties

  • alfje66alfje66 Berichten: 177
    juni 2011 aangepast
    Nog niet meegemaakt moet ik bekennen. Wat een verhaal zeg. Goed dat je niet hebt opgeslagen. Probeer anders de volgende keer de code resetsim. Dan wordt de sim naar een niveau teruggezet waar alle nog in orde is(terug op het kavel). Heb ik moeten doen, want met fotograferen liep de sim ook vast.
    groetjes
  • elize222elize222 Berichten: 343
    juni 2011 aangepast
    helpt dat ook in de sims middeleeuwen die cheat want mijn smid staat daar maar en is volgens mij nu wel dood maar ze gaat zelfs niet dood omdat ze vast staat :P
  • lauwiexxlauwiexx Berichten: 87
    juni 2011 aangepast
    alfje66 schreef:
    Nog niet meegemaakt moet ik bekennen. Wat een verhaal zeg. Goed dat je niet hebt opgeslagen. Probeer anders de volgende keer de code resetsim. Dan wordt de sim naar een niveau teruggezet waar alle nog in orde is(terug op het kavel). Heb ik moeten doen, want met fotograferen liep de sim ook vast.
    groetjes

    Dat had ik geprobeerd bij die vader die niet meer terug te vinden was, maar er gebeurde niks :?
    Maar erg bedankt :D
  • mnnvlmnnvl Berichten: 5
    juni 2011 aangepast
    ik had precies het zelfde. ik dacht dat ze terug zouden komen dus ik speelde gewoon veder, maar opeens kon ik de ander ook niet meer spelen. heb ik de boel afgesloten zonder opteslaan en nu staan mijn simmetjes de hele tijd stil, ze kunnen nix meer.
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    juni 2011 aangepast
    Ik ben al 5 keer op die gratis vakantie geweest en heb er geen problemen mee gehad.
  • banaanepitbanaanepit Berichten: 10
    juni 2011 aangepast
    mijn sim had als levenswens om 30 levens te redden na een brand ik had 21 levens gered en 1 gratis vakantie was alles gereset.
  • Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    juni 2011 aangepast
    banaanepit schreef:
    mijn sim had als levenswens om 30 levens te redden na een brand ik had 21 levens gered en 1 gratis vakantie was alles gereset.

    Lol, klinkt best wel lullig eigenlijk.
  • anoes_kanoes_k Berichten: 1
    juni 2013 aangepast
    voorheen ook nooit problemen gehad, en nu heb ik precies hetzelfde probleem, ook in combinatie met de afstudeerceremonie. Resetsim werkt in dit geval niet. na het opslaan en opnieuw opstarten was 1 van de 3 volwassen sims zelfs helemaal verdwenen, en de andere 2 zijn nog steeds op vakantie. een tienerfeest geven werkt momenteel ook niet omdat die optie er niet bij staat. kan nog zijn omdat mijn tieners momenteel geen andere tieners kennen, dus daar ga ik nog even aan werken in de hoop dat ik die optie krijg.
    maar al met al een erg vervelende bug!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top