Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Foutje met de Dragon Valley Gold bundel

angl2005151angl2005151 Berichten: 46
Er staat duidelijk op de store dat de Gold versie van deze wereld 27 euro kost, nu wou ik hem net kopen, maar geeft die 35 euro aan, ik wil hem graag hebben, maar wel voor de 27 euro die op de site staat vermeld.

Hebben andere hier ook last van of is het gewoon foutje op de site?

Reacties

  • KingsatchuKingsatchu Berichten: 106
    mei 2013 aangepast
    Bij mij hetzelfde probleem. Ik denk dat ze het verward hebben met de dollar prijzen, en het simpelweg zijn vergeten up te daten voor de Nederlandse site.

    Edit: Ga naar je store account, en klik op sim points kopen, daar staat de Gold versie + de 1900 simpoints + Keltische oorden wel gewoon voor 27 euro te koop.
  • MaestrogirlMaestrogirl Berichten: 5
    mei 2013 aangepast
    Dit probleem hebben ze in Engeland ook, ik zit normaal op het Engelstalige gedeelte van het forum. Daar staat de prijs ook als GBP 35,- wat op $53 zou uitkomen. Daar klopt het dus ook niet :)
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    mei 2013 aangepast
    Wat vervelend. (en stom)

    Lukt het wel om 'm voor het juiste bedrag aan te schaffen?

    Some angels choose fur instead of wings
  • AnmriejAnmriej Berichten: 169
    juni 2013 aangepast
    Net hetzelfde probleem tegengekomen. Maar precies zoals kingsatchu zegt:

    Ga naar Store -> Simpoint Kopen en kies dan de bundel van Dragon Valley. Nu staat er duidelijk bij dat je Dragon Valley, Keltische Oorden en 1900 Simpoints krijgt. Als je dan op Volgende drukt staat er ook gewoon 27 euro ipv 35 euro :-)

    Als je de wereld gewoon in de store wil kopen rekent hij opeens 35 euro EN zitten de Keltische Oorden er niet bij. NIET DOEN DUS OP DIE MANIER!
  • LlynwenLlynwen Berichten: 44
    juni 2013 aangepast
    Deborah schreef:
    Wat vervelend. (en stom)

    Lukt het wel om 'm voor het juiste bedrag aan te schaffen?

    Ja, bij mij was dat ook aan de orde maar toen ik moest afrekenen is er gewoon het bedrag waarvoor het in de aanbieding was afgetrokken. Ik ben gewoon doorgegaan naar betalen en toen gaf hij opeens het bedrag van 27 Euro weer aan.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top