Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Simpoints kopen via je mobiel!

2»

Reacties

  • ANGELAMEIDSUPER123ANGELAMEIDSUPER123 Berichten: 15
    augustus 2010 aangepast
    Super handig zeg hoef je niet zoveel in the vullen en je hoeft niet meteen heel veel Simpoints te kopen! :mrgreen:
  • saskiavanbommelsaskiavanbommel Berichten: 1
    augustus 2010 aangepast
    dominikdomi schreef:
    Dus site https://mobile.thesims3.com/ klopt niet.

    Bij mij doet deze link het ook niet, ook kan ik geen link vinden op de site van de store.

    Kan iemand me helpen?
    Alvast bedankt.
  • moefymoefy Berichten: 64 Denderende Dreumes
    september 2010 aangepast
    Edwin schreef:
    1272697755-080.jpg

    1. Vul je nummer in en druk op Continue.


    1272697755-491.jpg

    2. Het wordt verwerkt en je ontvangt een gratis sms.


    1272697757-546.jpg

    3. In de sms staat: "FREE MSG: send NOW as a reply to this message to comfirm you wish to proceed with your purchase from Electronic Arts. total cost: EUR 1,50".


    1272697755-912.jpg

    4. Sms "NOW" terug. Zodra de sms verzonden is, kun je op Continue klikken.


    1272697756-323.jpg

    5. Je krijgt nu een overzichtje te zien en je kunt ervoor kiezen om meer te kopen of om te stoppen. Je ontvangt tegelijkertijd een sms.


    1272697757-717.jpg

    6. In de tweede sms staat: "Thanks, your purchase is complete. This message is part of your paymand and costs EUR 1,50 (total cost: EUR 1,50) Help? 0208080726 paymo.com/help".


    1272697756-744.jpg

    7. Na ongeveer een minuutje staan de SimPoints bijgeschreven!


    1272697757-185.jpg

    8. En ten slotte krijg je nog een e-mail met een bevestiging.
  • joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    oktober 2010 aangepast
    ik wou ook simpoint kopen met mijn mobiel maar ik kan die link nergens vinden op die site , ik vroeg me af kan je nog simpoints kopen via je mobiel of kan dat niet meer , de link is er ook niet wel raar maar weet iemand waar ik dat kan vinden ??

    joyce
  • RoxannaHasseltRoxannaHasselt Berichten: 10
    oktober 2010 aangepast
    ik heb het via de ea store gedaan maar wnnr krijg ik die punten?
  • SandraelzingSandraelzing Berichten: 1
    oktober 2010 aangepast
    het lijkt mij wel handig om via mobiel te kopen:P

    maar het zou leuker zijn als je de aankopen via IDeal kon doen ipv PayPal of een creditcard, die heb ik namelijk allebei niet:P
  • joycieeejoycieee Berichten: 5
    november 2010 aangepast
    Sienemienz schreef:
    Ik probeerde het net & alles ging perfect totdat ik die SMS moes krijgen.
    Die krijg ik niet :-o :(
    'k Heb toch zo'n 10 minuten gewacht & nog altijd niets gekregen.
    En ja, ik had mijn nummer juist ingegeven :p
    Is wel jammer dat het niet echt werkt want mijn simpoints zijn op :)
    Nog iemand dit probleem? Of is het normaal dat je zo lang op je SMS moet wachten??

    x

    misschien heb je je nummer verkeerd doorgegeven ! ;d
  • joycieeejoycieee Berichten: 5
    november 2010 aangepast
    maxi10ie schreef:
    Ik vind het raar, ik kon altijd sims points kopen via mobiel, maar nu staat simspoints kopen via mobiel nergens meer ,ik kan het nergens meer vinden, wie kan mij helpen? want ik wil graag weer spullen kunnen kopen.

    Als je naar de hoofdpagina van de store gaat kan je weer kopen, maar dan moet je wel meteen 1000 simpoints kopen en dus10 euro uitgeven :!:
  • SienemienzSienemienz Berichten: 33
    november 2010 aangepast
    joycieee schreef:
    Sienemienz schreef:
    Ik probeerde het net & alles ging perfect totdat ik die SMS moes krijgen.
    Die krijg ik niet :-o :(
    'k Heb toch zo'n 10 minuten gewacht & nog altijd niets gekregen.
    En ja, ik had mijn nummer juist ingegeven :p
    Is wel jammer dat het niet echt werkt want mijn simpoints zijn op :)
    Nog iemand dit probleem? Of is het normaal dat je zo lang op je SMS moet wachten??

    x

    misschien heb je je nummer verkeerd doorgegeven ! ;d

    Ik heb ondertussen contact opgenomen met PayMo & zij hebben mijn probleem opgelost ;)
    toch bedankt voor de tip! :D hihi ;p
  • romyxoxoromyxoxo Berichten: 26
    november 2010 aangepast
    Ik kan de link nergens vinden om Simpoints te kopen met mijn mobiel.. Kan het nog wel of hebben ze het alweer weg gedaan?
  • Laurent0011Laurent0011 Berichten: 25
    november 2010 aangepast
    romyxoxo schreef:
    Ik kan de link nergens vinden om Simpoints te kopen met mijn mobiel.. Kan het nog wel of hebben ze het alweer weg gedaan?

    Ik heb het zelfde probleem, ik kan ook nergens een link vinden :(
  • romyxoxoromyxoxo Berichten: 26
    december 2010 aangepast
    Blijkbaar heeft ook niemand een antwoord hier op?
  • paulinabpaulinab Berichten: 1
    januari 2011 aangepast
    snap het ook niet kan geen link vinden alleen creditcards enzo ik wil graag die stad kopen maar moet dan wel heel vaak bellen
    morgen maar even met ea contakt opnemen want het staat wel nog steeds in het opstart scherm en zou dus moeten kunnen :x
  • bronkiebronkie Berichten: 1
    januari 2011 aangepast
    als ik simpoints wil kopen kan dat alleen met paypall of creditcard
    en dus niet met mn mobiel :(
    heeft iemand enig idee hoe dat komt(ik heb explorer als browser)
  • AndijvieAndijvie Berichten: 512
    juni 2011 aangepast
    Nu kun je telkens maar 85 punten per keer kopen en dat kost dan €1,50. Dat vind ik nogal duur. En ik zou liever bv. 500 punten kunnen kopen, ipv telkens 85. Maar goed, de EA-store is nu offline, straks eens kijken of ik daar wel 500 punten kan kopen en dan met iDeal kan betalen.
  • qazvinqazvin Berichten: 28
    juni 2011 aangepast
    ik had dus mijn nummer ingevoerd en wat gekocht en dus per ongeluk op nummer onthouden gedrukt. Nu wil ik met een andere mobiel bestellen dus een ander nummer maar hoe krijg ik nu weer een ander nummer?
  • Blckfr19Blckfr19 Berichten: 19
    november 2011 aangepast
    Net via mobiel een flink aantal punten gekocht omdat ik perse iets wilde hebben en die andere mogelijkheden niet kan gebruiken (heb geen creditcard, paypal of die andere kaarten). Wel echt pure afzetterij, 85 punten voor 1,50! Zeker als ik hier zie dat ongeveer een jaar geleden het nog 150 punten voor 1,50 was... En idd doodirritant dat het zo'n klein bedrag is. Voorkomt natuurlijk wel dat je een torenhoge telefoonrekening krijgt (als je niet net als ik een flink aantal keer achter elkaar die mogelijkheid gebruikt). Is het niet mogelijk te maken dat je ook via ideal kunt gaan betalen? Ik zag die optie er nu niet bij, maar lijkt mij een stuk makkelijker!
  • yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    februari 2012 aangepast
    Ik heb altijd mijn simpoints gekocht met mijn gsm (BOKU). Maar plots lukt het niet meer! Ik krijg geen sms van mijn aankopen te kunnen doen. Ik heb meer dan genoeg geld/credit staan op mijn gsm. Ik heb ook mijn gsm settings niet verandered. Alle andere sms krijg ik op mijn gms behalve van BOKU! Kan iemdand helpen alstublieft? Ik woon in Belgie and mijn provider is Mobistar.
  • AnnickjeAnnickje Berichten: 8
    maart 2012 aangepast
    Bij mij werkt de link zelfs niet om er gebruik van te maken...
    Ik klik dus op de link (Koop SimPoints via: Mobiele telefoon) aan de zijkant van de 'store' pagina, maar er gebeurt niets..
    Er komt vanonder in mijn balkje "Gereed, maar met fouten op de pagina".
    Heb het gisteren geprobeerd en vandaag weer. Weet iemand of er misschien aan de pagina van boku gewerkt wordt? Of is dit enkel bij mij een probleem?

    xoxo
  • tessahondtessahond Berichten: 82 Denderende Dreumes
    maart 2012 aangepast
    Ik heb apart paysafecard gekocht voor simpoints en die doet het ook niet meer,link reageerd niet meer.
  • miranda130miranda130 Berichten: 112 Koddige Kleuter
    maart 2012 aangepast
    Ik heb vanmorgen al gebeld met EA over het feit dat ik niet meer met paysafe simspoints kon kopen. Deze valt normaal onder dezelfde link als met mobiel. Het schijnt zo te zijn dat EA heeft besloten deze vormen van betalen niet meer willen toestaan. Dus ben je verplicht om Paypal/Creditcard of via Ideal te kopen. Helaas zit ik dan wel even met mijn paysafe kaarten die ik special voor simspoints had. Ik stel voor dat jullie allemaal even contact opnemen met EA en het probleem voor dragen zodat er misschien een kans is dat EA zich bedenkt.
  • AnnickjeAnnickje Berichten: 8
    maart 2012 aangepast
    Dat is wel jammer eigenlijk! :shock:
    Ik heb geen creditcard, en paypal dus ook al niet. Ik mag deze ook niet aanschaffen van thuis uit, wat ik heel logisch vind aangezien ik nog geen inkomen heb... Wij arme studentjes toch.. :P
    Zal misschien ook eens proberen bellen. Ik hoop dat het probleem toch wel snel opgelost wordt.. En anders geen items uit de store meer voor mij :(
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    april 2012 aangepast
    Ik vind dat de spulletjes wel wat goedkoper mag, elke keer sms sturen is ook niet gratis. Ik zie spulletjes van over de 1000 points.

    En waarom krijg je maar 505 points voor €7.50 als je smst?
  • DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2012 aangepast
    ^ Ik heb geen idee.
    Ik koop nooit punten via mobiel.
    Maar als je er echt een probleem mee hebt, neem dan contact op met EA. ;)

    Overigens, volgens mij zijn de simpoints goedkoper geworden dan dat ze ca een jaar geleden waren. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    mei 2012 aangepast
    Net als bij die optie "Gratis Spullen" waarom wordt 't daar niet geplaatst?
  • Croma76Croma76 Berichten: 55 Denderende Dreumes
    juni 2012 aangepast
    Waarom kan je niet meer points nemen/kiezen met sms dan alleen 100/505? Hoe meer je wilt dan ook meer sms/pob kosten, gewoon de keuze aan ons laten. Nu moet je tig keer smsjes versturen om dat ene willen hebben of hele sets. En anders moet je gaan ideal-en dat vind ik al een hele gedoe.
  • Myrna87Myrna87 Berichten: 4
    juli 2012 aangepast
    Kun je ook via Ideal betalen?
  • folkolinafolkolina Berichten: 9 Brabbelende Baby
    mei 2013 aangepast
    Ik zou ook graag via ideal willen betalen. Begrijp niet waarom dat dat zo moeilijk is.

    Ik hoop dat de moderators dit bericht lezen en zorgen dat er een oplossing komt.

    MeloveSim
  • anneloes740anneloes740 Berichten: 11
    mei 2013 aangepast
    miranda130 schreef:
    Ik heb vanmorgen al gebeld met EA over het feit dat ik niet meer met paysafe simspoints kon kopen. Deze valt normaal onder dezelfde link als met mobiel. Het schijnt zo te zijn dat EA heeft besloten deze vormen van betalen niet meer willen toestaan. Dus ben je verplicht om Paypal/Creditcard of via Ideal te kopen. Helaas zit ik dan wel even met mijn paysafe kaarten die ik special voor simspoints had. Ik stel voor dat jullie allemaal even contact opnemen met EA en het probleem voor dragen zodat er misschien een kans is dat EA zich bedenkt.

    Ik kan gewoon met een paysafe kaart betalen hoor! :D Werkt het nu dan ook wel weer voor jou?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top