Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ontvoering?

LiesmarLiesmar Berichten: 22
Ik kan misschien HEEL dom klinken nu, maar hoe word je ontvoert? :oops: :oops: :oops:


-x-x-x-x-

Reacties

  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    mei 2013 aangepast
    Je kunt het niet zelf kiezen wanneer je ontvoerd wordt, maar je kunt de kansen wel verhogen. Dit kan door veel ruimtestenen te verzamelen en deze op je kavel te plaatsen. Ook helpt naar het schijnt door de telescoop naar de sterren kijken. Als de aliens komen dan verschijnen er lichtjes en je sims zal deze willen inspecteren...

    Renée
  • Opties
    SegamonsagaSegamonsaga Berichten: 22
    mei 2013 aangepast
    Er is bij mijn sim een keer zo'n ruimtewezen op bezoek geweest, heeft er ruzie mee gemaakt en is gewoon weer vertrokken. :?
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    mei 2013 aangepast
    Mijn sim werd helemaal in het begin ontvoerd. Geen punten nog en ook geen ruimtestenen. Ik weet niet waaraan het lag.
  • Opties
    jans89jans89 Berichten: 67
    juni 2013 aangepast
    Mijn oudere sims mannetje was laatst ontvoerd. Ook geen ruimtestenen o.i.d. op de kavel liggen. Wel inzicht op het maximale.. weet niet of dat enig effect erop heeft..

    Wist ook niet dat oudere sims nog zwanger konden raken.. zag er wel apart uit! :)
  • Opties
    MarjamaNmahMarjamaNmah Berichten: 10
    juni 2013 aangepast
    Na een uitvoering keerde mijn mannelijke Sim zwanger terug. Heel apart.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top