Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vraag over studententijd vriend

SimsiaaSimsiaa Berichten: 17
Hoii,
ik heb de sims 3 studententijd en mijn sim heeft op de universiteit een vriendje gekregen. Weer thuis gingen ze afspreken door hem uit te nodigen en na 1/2/3 dagen ging ie weer weg. Nu is mijn vraag: Ik wil met hem samenwonen, maar ik krijg het niet voor mekaar, weet iemand hoe dit wel gaat lukken of kan dit helemaal niet, omdat hij op de universiteit 'woont'?

Reacties

  • Opties
    MandyArnoldMandyArnold Berichten: 11
    april 2013 aangepast
    Bij mij is het gelukt! gewoon veel romantische moves doen :-)
  • Opties
    SimsiaaSimsiaa Berichten: 17
    april 2013 aangepast
    Oh leuk! Woont hij dan bij jou thuis, of gingen jullie samen een huis kopen?
  • Opties
    MysteriousHoleMysteriousHole Berichten: 81
    april 2013 aangepast
    Als je echt geen andere oplossing vind, kan je altijd testingcheatsenabled true invoeren en dan op de rechtermuisknop klikken wanneer je op die sim staat en dan 'aan huishouden toevoegen' klikken.
  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    april 2013 aangepast
    Als je echt geen andere oplossing vind, kan je altijd testingcheatsenabled true invoeren en dan op de rechtermuisknop klikken wanneer je op die sim staat en dan 'aan huishouden toevoegen' klikken.

    Klik dan niet met de rechter muisknop, maar, terwijl je de shift-knop ingedrukt houdt, met de linker muisknop op die sim. :)
  • Opties
    annytjuhannytjuh Berichten: 117
    april 2013 aangepast
    Bij mij waren de sims wel verloofd, maar toen ik pas weer ging spelen waren ze ineens niet meer verloofd? Had het spel wel goed opgeslagen. Maar als het geen probleem nog vind kan je je sims ook meteen al laten trouwen, dan kan de sims ook bij je intrekken!
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    april 2013 aangepast
    Ik had er ook zeker een ganse simsdag overgedaan met romantische interacties. Volgens mij zijn vriendelijke interacties sneller om samen te wonen ;).
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top